Lamp blijft knipperen bij status...
Bel morgen even de klantenservice. Die kunnen een lijnmeting uitvoeren en eventueel een monteur aansturen.
Hey Nienke,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw internetverbinding.
Je moet natuurlijk zo snel mogelijk weer online zijn, dus ik ga je hiermee helpen. Als eerste wil ik je vragen om je modem uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je modem zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Op onze Community staan enkele hulpmiddelen om jouw internet weer werkend te krigjen. Kijk hier voor de uitleg: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/info-what-to-do-mijn-vaste-internet-doet-het-niet-80725.
Kan je jouw klantnummer toevoegen aan jouw communityprofiel? Dan kan ik het systeem induiken mochten de tips niet helpen. De Community staat voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.