De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Afstandsbediening werkt niet meer, alle stappen doornomen geen resultaat. Wilt u mij zo snel als mogelijk is een nieuwe sturen.Klantnummer; 7505880Met vriendelijke groet; Ab.Schreuder
Hallo,Kan het kloppen dat mijn Tele2 email niet meer werkt? Ik heb nu een abonnement bij T-Mobile sinds oktober 2022.
Wij krijgen geen email meer sinds 1 april, is er storing? Wanneer werkt het weer?Gr Peter, Zoetermeer
Hallo allemaal,Het zoals elk ander problemen met het bestellen van een nieuwe afstandsbediening van mijn Tele2-TV kastje. Heb de stappen online/klantenservice gevolgd..en de conclusie daaruit is dat de lampjes niet meer branden..een nieuwe bestellen telefonisch of via de Tara chat-bot of per mail:2 à 3x Gebeld..wordt telkens in wacht gezet..eindelijk iemand verbonden..ook alweer in wacht gezet..uren..dagen gebeld?!Ok..wacht probeer de Tara chat-bot…ingevuld..doorgelinkt naar medewerker-chat…wachten u bent 2e…wachten u bent 1e….en zo blijft ik weer uren ..dagen wachten? Ok..wacht…probeer via de mail…2x..1 naar info@tele2.nl…de tweede naar klantenservice@t-mobile.nl…wel mijn mail ontvangen, maar nooit never a reply? Niet v beide co’s?!Dit is nu alweer ruim half jaar een probleem? Ok wacht probeer vdg weer die Tara-chat-bot. Of maybe via ‘Mijn Tele2’-inlog; kan ik niet vanuit daar mijn nieuwe AB bestellen?! Nou is de community nu mijn laatste redmiddel gezien ik alle middelen heb gebruikt
Heb al een week geen ned 1 ned 2 RTL5 en meerdere zenders niet meer. Ned 3 en RTL 4 en SBS6 wel. Wat is er aan de hand ?
De TV van mijn schoonmoeder laat sinds afgelopen donderdagavond een aantal zender niet meer zien (fout bij het laden ….probeer het later nog eens). Er was toen sprake van een algemene storing. Modem en ontvanger vandaag beiden al gereset (meerdere keren ook), maar dat helpt dus niets. Met name NPO 1 en -2 worden gemist. Nu werkten kanalen 601 en 602 wel, maar mijn schoonmoeder kan niet snel genoeg deze 3 getallen intoetsen (dus dat werkt niet). Is er nog iets wat ik (schoonzoon) kan doen?
Zoals de titel al zegt is het volume van NPO 1, 2 en 3 lager dan de andere zenders bij de ANIMO A550. Ik heb er diverse keren contact over gehad met TELE2 maar het wordt niet opgelost. Ten lange leste heb ik de TV ontvanger, de ANIMO A350, uit mijn slaapkamer omgeruild zodat ik nu weer een gelijk matige volume heb.Het waarom dat ik de ANIMO A550 heb gekregen licht aan feit dat ik met de ANIMO A350 niet te gelijker tijd een programma kon opnemen en een al opgenomen programma kon bekijken. Dit is met de ANIMO A550 ook zo. Ik geraakte zo van de regen in de drup.Ik zit momenteel te wachten op de glasvezel kabel aansluiting anders had ik allang een andere provider genomen. In de 13 jaar dat ik een abonnement heb bij TELE2 heb ik al 4 keer een nieuwe modem gehad en en de tel ben ik kwijt wat betreft de TV ontvanger.
Hello,I am a Tele2 Thuis client for quite some time. However when I log in to Mijn Tele2 Thuis I see an error message saying I am not a client anymore. I called the client service a month ago, and they told me they will look into it and inform me but noone called back. Can anyone here help me pls?Thanks in advance,Baris
Ik heb een ZTE modem van Tele2 en heb een eigen modem aangeschaft. Net contact gehad met de klantenservice voor de PPP en SIP username/password. De PPP inloggegevens heb ik gekregen maar de SIP gegevens kunnen niet gegeven worden indien het gaat om een ZTE369 modem. 8 maanden nadat een eigen modem wettelijk is toegestaan blijkt Tele2 niet in staat om de SIP gegevens te geven. Enige indicatie over wanneer dit wel mogelijk is kon de klantenservice ook niet geven. Dit terwijl alle andere grote providers deze gegevens allang beschikbaar hebben gesteld aan de gebruiker. Mijn eigen modem kan ik dus nu niet gebruiken want anders kan ik niet meer bellen. Wie kan mij alsnog helpen aan de SIP username en password ???
Ik heb sinds gisteravond geen WiFi verbinding. DSL lampje knippert steeds. Alles al geprobeerd, reset, ander stopcontact, bedrading controleren etc. Hoe lossen jullie dit op?
Sinds twee dagen kan ik geen mail ontvangen op mijn laptop. Op mijn smartfoon krijg ik ze wel binnen. ik kan wel verzenden. Alleen niet ontvangen. Als ik op ontvangen/verzenden druk, zie ik onder de taakbalk wel dat ik post ontvang. Maar deze zijn niet zichtbaar in mijn Postvak IN.Hoe kan dit en wie kan mij helpen om weer gewoon via mijn laptop mail te ontvangen?BVDJet
Deze site is niet bereikbaar...voor de zoveelste keer.Ben boos...boos omdat ik belangrijke mail niet kan ontvangen.
Kan niet inloggen op webmail. Of krijg een IMAP error, of de inlogpagina zelf wil helemaal niet laden. Eender als een eerdere algemene storing enkele weken geleden.
Deze site is niet bereikbaarhttps://webmail.versatel.nl/?_task=mail is niet bereikbaar. Ik krijg er de rambam van .
Storing van tele2, de tv is uitgevallen
In oktober 2022 van Tele2 naar Tmobile overgestapt. Dit op advies van Tele2 aangezien wij nog een KPN signaal hadden? vreemd maar per december zouden wij dan niets meer hebben dus overgestapt met duidelijk gevraagd behoud van eigen mailadres versatel.nl. Dit was geen probleem. Echter nog steeds geen goede werking van mail. Al maanden van het kastje naar de muur gestuurd. Tele2 stuurt je naar TMobile en andersom en uren aan de lijn gehangen. Gisteren begrepen van een medewerker van TMobile dat Tele2 het overgedaan heeft naar Zonnet. Onze webmail is inderdaad Zonnet, daar ontvang ik ook alle berichten op maar ook op mijn vaste PC onder het Versatel mailadres. Via deze PC verstuur ik ook al mijn berichten want in mijn webmail lukt dat niet. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om mijn bericht te versturen hij blijft hangen op bericht verzenden. Ook krijg ik inmiddels steeds bericht in mijn beeld...naam/pop3 en wachtwoord. Ik heb geen idee wat het wachtwoord is wat ik in moet vullen en heb
Gisteren was er een storing in regio Utrecht. Die was opgelost. Nu vanmorgen 9-3 hebben we weer geen verbinding, klopt dat?
Sinds vorige week heb ik een abonnement op F1TV. Het werkt op mijn Samsung Galaxy A50 en op mijn Laptop maar… wil ik gaan streamen naar mijn Samsung SmartTV dan werkt dit niet want het streaming ikoontje ontbreekt op het beeldscherm van mijn smartphone. YouTube kan ik wel streamen! Uiteraard heb mijn Wifi aanstaan. Het ligt beslist niet aan mijn smartphone want wanneer ik bij een kennis thuis op zijn wifi wil gaan streamen met mijn smartphone heb ik wel het ikoontje en werkt het streamen perfekt. Hij heeft als interprovider KPN. M.a.w. het probleem ligt volgens mij bij Tele2 wifi netwerk. Wie weet wat er aan de hand is ?
I called again tge customer service about my Tele2 home internet subscribson.I canceled last year november but still they charge my money.Really bad service.I spoke with a lady she said Oh yes I saw you canceled I will send you this to my college.This is the third time than nothing happens Such a bad service
Ik wil mijn fritzbox aansluiten op de ADSL 2+ lijn van Tele2 (geen vdsl dus).Ik krijg hem niet werkend. Wel de DSL verbinding maar geen internet toegang.VPI/VCI: 0/32 , PPPoE en geen Vlan. Gebruikers naam en paswoord heb ik van tele2. (dubbel gecontroleerd. dus neem aan dat die goed zijn. iemand een fritzbox aan adsl hangen zonder probleem?
Hoi allemaal,het is mijn 3 router in een maand tijd en internet en telefonie en wifi is een groot probleem. Monteur is langs geweest die zei dat thuis alls is goed verbonden mij dat die naar de centale ging wat die daar heeft zitten rommelen weet ik niet, maar kan wifi router kan ik niet vinden op mijn telefoon wel de printer word als netwerk aan gegeven. internet en telefoon valt steeds weg. Ik heb nog een maand te gaan en dan stap ik over naar andere provider naar glasvezel. maar die maand betaal ik wel. Maar hoe kan ik dat oplossen???
23-2-23, 17:00. Zojuist geconstateerd dat m'n router geen IP adres krijgt vanuit internet en dus geen verbinding heeft. Gebeld met Tele2 en de medewerker constateerde, net als vorige week, dat er weer een wat grotere storing is in de regio Utrecht. Ik maak dit topic aan, zodat anderen dat ook kunnen lezen, en zodat we op de hoogte blijven van de voortgang van de oplossing van de storing. Hopelijk lukt het snel. Alvast bedankt
In het modem Tele2 Contrend2, zit achterin een zeer klein gaatje. Door daar iets in te drukken, kun je het modem resetten tot de fabrieksinstellingen. Gaat net met een tandenstoker, maar die breekt af. vraag: kan dat ook met iets van metaal? Of krijg je dan kortsluiting?
GoedendagOmdat ik op donderdag 9-2 geen internet meer had ben ik maar eens gaan bellen met de klantenserviceDie kwam er niet uit, er zou de volgende dag,dus vrijdag een kpn monteur langskomen, de gehele dag gewacht, kreeg laat in de middag een telefoontje de monteur kwam zaterdag.Zaterdag kpn monteur, geen oplossing, samen met een medewerker van tele2, de kpn monteur en ik een beslissing genomen, modem stuk, zou zaterdag verstuurd worden , dus maandag binnen,Maandag, geen modem , dinsdag geen modem , weer bellen, de eerste collega was vergeten op het verzendknopje te drukken , werd weer een modem beloofd, woensdag 2 modems gekregen.Modem aansluiten , geen internet, 2de nieuwe modem aansluiten geen internet, weer bellen zou donderdag weer een monteur langskomen .Omdat kpn met glasvezel bezig was en dit woensdag in mijn huis aangesloten zou worden,wat ook gebeurd is, en omdat ik de spullen van t mobile al binnen had, en geen internet van tele2,heb ik maar besloten om dit zelf verder aa
De internetverbinding is niet beschikbaar. WIFI doet het wel, maar de router kan geen verbinding maken met internet. Volgens een bericht van TELE2 op 16-2 16:28 is men ermee bezig, maar daarna is er niets meer vermeld. Wat is nu de status?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.