De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
heeft iemand al de oneplus nord, mijn vraag is hoe werkt de 4g. Mvg , savas
hi, mijn huawei p30 pro is vandaag in laag water gevallen, heb hem er meteen weer uitgehaald. online lees ik dat hij 2 uur een halve meter onder water moet kunnen. hij doet het gelukkig ook gewoon nog, maar er zit vocht in mijn achtercamera waardoor ik hier geen goede fotos meer kan maken. Dit hoort niet te gebeuren, hoe kan dit worden opgelost?
Hallo iedereen, Ik heb mijn oog laten vallen op een Realme 6i telefoon i.v.m. hele goede batterij-duur. Deze telefoon ondersteund de banden van Tele 2, echter Volte ondersteuning weet ik weinig over. Nu is de 4G ready lijst niet meer echt up to date (zo staat Oppo er niet op, maar wordt wel ondersteund door Tele2). Mijn vraag is of ik de Realme 6i telefoon kan kopen en gebruiken of dat ik ermee van het netwerk van Tele 2 zal worden uitgesloten. Hopelijk kan iemand mij dit vertellen. Thanks!
Meer meer mensen die zo'n SMS hebben ontvangen? Neem aan ( hoop) dat het hier om phising gaat?
Wanneer ik via mijn Samsung Galaxy A50 in een gesprek een oproep daaraan toe wil voegen, krijg ik bij samenvoegen van de oproepen de melding dat vergaderoproepen niet mogelijk zijn. Ik ben op zoek naar mogelijkheden om dit wel voor elkaar te krijgen. Ik wil namelijk een ouder iemand, die niet met internet overweg kan en maar een heel beperkt aantal belminuten per maand heeft, via mijn telefoon mee laten luisteren naar een meeting via Zoom. Om dit te kunnen doen moet ik een conferentiegesprek op kunnen starten. Heeft iemand een idee hoe dit wel te realiseren is?
Is de Oneplus Nord met 12GB RAM ook verkrijgbaar? Ik krijg alleen de 8GB te zien op de site..
Ik heb al enige tijd last dat iemand mij belt maar die persoon krijgt mij niet aan de telefoon maar een in gesprek toon , zelf. ben ik niet aan het bellen maar krijg ik wel te zien dat ik een oproep heb gemist heel vervelend en hoop dat er iemand is die mij kan helpen want Tele2 helpt niet echt
Laatst heb ik de OnePlus 8 Pro gekocht. Sinds ik in het bezit ben van deze telefoon ondervind ik veel problemen met de samenwerking tussen Tele2 en OnePlus. Zodra ik een internetverbinding over het 4G netwerk heb, ben ik niet meer telefonisch bereikbaar. Zodra ik een Wi-Fi verbinding heb ben ik wel bereikbaar en zodra ik in mijn instellingen de 4G verbinding uitzet zodat ik alleen nog maar gebruik kan maken van 2G en 3G ben ik ook wel telefonisch bereikbaar. Wat het erg bijzonder maakt is dat als ik gebeld word, de persoon die mij belt geen overgangstoon hoort en ook niet de melding krijgt dat dit nummer niet bereikbaar is. Hij hoort gewoon helemaal niks. Nadat ik meerdere keren met Tele2 telefonisch contact heb gehad, beweren zij dat deze telefoon niet in hun netwerk ondersteunt word. Dit lijkt mij erg belachelijk, aangezien zij deze telefoon ook zelf verkopen met een duur abonnement. Vandaar dat ik toch nog eens op deze manier probeer om een oplossing te vinden en vooral ook tegen ie
Wanneer we vanuit Nederland Belgie inrijden schakelt de telefoon niet automatisch over op het Belgische netwerk. Ook ontvangen we geen SMS. Netwerkselectie staat op automatisch Wanneer we toestel opnieuw laten opstarten worden we wel met het Belgische netwerk verbonden. Toestel : Samsung S10 en S9
Goedenmorgen Ik heb een vraag betreft de Huawei p+ smart 2019… Mijn moeder en ik hebben beide het zelfde toestel, alleen beschikt t toestel van mijn moeder over NFC en die van mij niet....hoe kan dit? Ik heb mijn toestel een maand of 4 later gekregen dan die van mijn ma. Heeft dit met een update o.i.d. te maken? Wie weet raad?
Hallo, Mijn Nokia 7+ heeft een probleem met het oplaadpunten ook de SIM kaart wordt niet meer goed gelezen. Ik wilde hem aanmelden voor reparatie en werd doorverwezen naar Dr.Mobile. Daar is 7 plus echter niet te vinden. Graag zou ik mijn mobiel willen laten repareren. Wie kan mij helpen? Groet, Tom
Heb jij maandelijks een maximaal aantal MB’s te besteden, maar ben je het liefst de hele dag online? Dan kan ik begrijpen dat je jouw MB’s liever niet spendeert aan zaken die voorkomen hadden kunnen worden! In dit topic gaan we dan ook bespreken hoe we jouw verbruik zo laag mogelijk kunnen houden en hoe je inzicht krijgt in jouw verbruik. Hoe kan ik mijn verbruik zien? Wij van Tele2 hebben geen inzicht in de inhoud van jouw dataverkeer, vanwege de Wet op Privacy. Wel registereren we jouw dataverbruik. Je houdt dit zelf gemakkelijk in de gaten houden door de MijnTele2 app te gebruiken. Hier zie je precies hoeveel MB’s je nog over hebt in die maand. Supermakkelijk en simpel! Kan ik mijn verbruik ook zien via mijn mobiel zelf? Ja, dat kan! De meeste toestellen registreren jouw verbruik per app. Je kunt deze datateller vinden via instellingen. Vervolgens verschilt het per telefoon waar het precies staat. Vind hieronder jouw toestel om te zien hoe je jouw verbruik bij kunt houden! Appl
Ik heb sinds een aantal maanden hele slechte verbinding op mijn iphone 11 pro. ik haal amper 2 streepjes bereik en dat overal. Als ik na 3g switch dan word het wel meer dus ligt aan tele2 lijkt me. meerdere malen aan de lijn gehad maar ze kunnen er niks aan doen.… nou kwam ik dit tegen op deze forum, klopt dit? Kan dit? contract laten ontbinden (heb je toestellening dan moet je die in ze geheel betalen of je kan alleen de toestellening bij Tele 2 houden maar dan kan je je nummer niet meenemen naar een andere provider) over laten sluiten zonder aansluitkosten naar t-mobile tegen de geldende bundels en prijzen van hun. (Ze zeggen je contract op en je kan dan kiezen tussen 1 of 2 jaar t-mobile). Heb je een toetsel lening? Dan kan jekiezen om het in 1 keer af te betalen zoals optie 1 of het door te blijven betalen aan Tele 2 waarbij je een Sim only krijgt bij t-mobile. Kanttekening hieraan is dat je je nummer niet kan meenemen als je de lening niet in 1 keer wilt of kunt af betale
Goedemorgen. . Op het scherm komt steeds een mededeling : APPS - zie afbeelding. . HOE krijg ik die weg ? .Hinderlijk !!
Regelmatig als ik iemand probeer te bellen dan gaat de telefoon niet over. Soms lukt het de eerste keer wel, maar dan wordt halverwege de verbinding verbroken. Als ik vervolgens nog een keer probeer te bellen, dan gaat de telefoon niet meer over. Eerst dacht ik dat het aan mijn Samsung Galaxy s8 lag, maar inmiddels heb ik een Samsung Galaxy S10 plus en precies hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd om de ’bellen via wifi’ uit te zetten, maar dat helpt niet. Vervolgens moet ik mijn telefoon opnieuw opstarten, zodat hij weer over gaat. Hoe kan dit en kan dit opgelost worden?
Hallo, Sinds een half jaar valt mijn 4g internet weg tijdens het bellen. Het internet schakelt ook niet terug naar 3g of 2g, dit is behoorlijk irritant als je tijdens een gesprek iets moet opzoeken. Heeft iemand tips hoe ik dit kan oplossen het gaat om een Xiaomi mi a2 lite, deze telefoon bevalt goed en zit eigenlijk niet te wachten om hiervoor een nieuwe telefoon aan te schaffen.
Ik heb sinds kort een moto g8 power én een nieuwe SIM. (hiervoor had ik een Samsung, helaas kwijtgeraakt, vandaar de nieuwe SIM. 4G werkte prima met de Samsung). De moto werkt prima, behalve 4G. Wat tot nu toe gedaan: SIM in sleuf 1 gestopt. SIM geactiveerd, is ok, volgens mijn account informatie. Als ik de SIM status bekijk, staat daar Tele2 NL. Bij Instellingen>Netwerk en Internet staat bij Mobiel Netwerk ook Tele2 NL Als ik dieper klik krijg je: Simkaartsleuf 1: Tele2 NL - 06xxx (xxx is mijn nummer). Voorkeuren staat op Sim1. Verder staat Roaming, Bellen via 4G, Voorkeursnetwerktype=4G. APN staat op internet.tele2.nl. En in de statusbalk boven staat een H. En natuurlijk staat Mobiele Data aan ;-) Ik weet het niet meer….
Ik wil graag wifi bellen aan zetten. Op de tele2 web site staan instructies en mijn toestel en iOS versie staan er bij. Ik heb echter niet de menu optie "wifi bellen", kan hem dus ook niet aan zetten. Heb gekeken onder “telefoon” en "mobiel netwerk". toestel: iPhone 5s + iOS 12.4.7 Iemand nog tips?
Ik kan sinds kort geen smsjes van bepaalde personen ontvangen, en ook niet van instanties (verificatiecodes). Ik heb een iphone 8, imessage staat uitgeschakeld, sim heb ik al in een andere telefoon geprobeerd, tel aan/uit gezet, herstarten.. lukte nog steeds niet. En het betreft ook niet een nieuw toestel en ook niet van provider veranderd sinds kort. Kan iemand mij verder helpen?
Sinds gisteravond heb ik met mijn telefoon (Huawei P20 Lite) geen bereik/service meer. Wanneer ik mijn telefoon opstart moet ik wel gewoon mijn pincode invoeren. Daarna heeft mijn telefoon geen bereik; geen service. Hij heeft ook geen signaal. WiFi werkt wel, 4G niet. Bellen en gebeld worden kan ook niet meer. Ik heb een ander simkaartje geplaatst in mijn telefoon, maar daarbij heb ik hetzelfde probleem (pincode invoeren, en daarna geen service/bereik). Wanneer ik mijn eigen simkaartje in een andere telefoon stop, doet hij het prima. Dan heb ik na het invoeren van hetwhet gewoon bereik. Is hier iets aan te doen?? Reparatie oid?
Hallo, ik heb net mijn telefoonnummer gegeven aan iemand die zich voordeed als iemand die ik ken. Wat kan iemand met mijn telefoonnummer?
Zit er een doorzichtige case in de verpakking van de Samsung Galaxy a51
Hoi, Krijg ik nog een melding/sms van een gemiste oproep als mijn mobiel uitgeschakeld is? Alvast bedankt!
Ik ben van Simpel naar Tele2 overgestapt, en de simkaart moet nog geactiveerd worden, maar ik heb ook nummer behoud gedaan, maar als ik de simkaart van tele2 in mijn telefoon doe dan komt de nieuwe nummer wie op het tele2 pasje staat waar je je simkaart uit moest halen, die komt dan in mijn instellingen te staan, word dat in de loop van de tijd nog veranderd naar mijn eigen telefoonnummer? Alvast bedankt!
Kan je vanuit een IP van een Mobiele telefoon traseren waar dit IP thuis hoort. (Woonplaats, provincie) En wat zouden de gevolgen zijn als je via je mobiel op een IP Tracker klikt?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.