De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik krijg elke maand twee afschrijvingen van Tele2. Een afschrijving is van een abonnement wat mij bekent is, het andere abonnementen niet. Ik wil dan ook zo snel mogelijk ervoor zorgen dat ik abonnement stopt. Omdat ik niet weet om wat het gaat heb ik ook geen telefoonnummer wat erbij hoort. Hoe los ik dit nu op?
Ik gebruik mijn [verwijderd door moderator] nummer al jaren niet meer. Ik wil graag een nieuwe simkaart met een nieuwe nummer, maar helaas is het niet mogelijk om mijn nummer te wijzigen omdat ik een code moet ontvangen op mijn [verwijderd door moderator] nummer. Dat is niet mogelijk.
Ik krijg sinds een week elke dag meerdere malen sms’jes met een verificatiecode van onbekende sites (o.a seated, meest, Viber, airbnb). Ik blokker telkens het contact maar blijf berichten van hun ontvangen, weet iemand wat ik hier aan kan doen of is er nog iemand die hier last van heeft?
Is er een mogelijkheid om sneller in contact te komen met de annuleringsservice? Sta momenteel in totaal al een uur in de wacht. Geen idee of ik te woord gestaan zal worden.
Hello. My iPhone has no network at all when I am out of the Netherlands. Right now I am in Spain and there is no network. I tried to turn off automatic network selection in the phone settings but it didn’t help. Can you please help me connect to the any local carrier?
I need to activate my sim. But I cannot use the online services because it asks me to confirm the sms code, which I can't receive as my sim card is not yet active.
Vandaag mijn. abonnement verlengd maar als ik kijk bij de gegevens van mijn nieuwe abonnement klopt de begin en einddatum niet. Mijn huidige abonnement was op 29 november 2021 al beëindigd. Bij het nieuwe abonnement dat ik dus vandaag heb afgesloten staat als begindatum 3 mei 2022 en einddatum 2 mei 2024. Waarom gaat dat nieuwe abonnement niet meteen deze week in als ik mijn telefoon ontvang? Of wordt dit nog aangepast bij ontvangst van de telefoon?Even voor de duidelijkheid, de 4 maanden voor het einde van het huidige abonnement was al op 30 juli 2021 dus niet nu pas.
Hallo, Ik wil mijn abonnement en toestel over laten nemen door mijn vriendin.Zij wilt graag haar eigen nummer behouden en heeft nu een simonly bij een andere provider en deze is ieder moment opzegbaar. Volgens mij moet ik nu eerst het toestelkrediet afkopen en vervolgens kan ik een verzoek tot contractovername doen met achteraf nummerbehoud en mijn contract dus op naam van mijn vriendin + haar nummer zetten? Klopt dit zo? Alvast bedankt!
Ik heb een vraag. Ik ga overstappen van Simpel naar Tele2 met nummerbehoud. Het nummer wordt op 1-2-2022 overgezet, maar mijn abbonnement van Simpel loopt op 24-1-2022 al af. Betekent dit dat ik een week lang niet kan bellen/appen etc? Of lukt dit nog wel. Hoe kan ik dit anders oplossen?
kan je een nieuwe telefoon met abonnement kopen als je oude abonnement nog loopt en je eigenlijk nog niet mag verlengen?
Goededag.Ik heb gisteren een nieuw abonnement afgesloten met toestel heb ook al een bezorg dagNu heb ik het idee dat ik me document nummer van me paspoort verkeerd ingevuld heb dus verkeerd cijfer hoe kan ik hier achter komen
iPhone XS Hello Tele2 community and anyone who can help,I unfortunately am not able to use my SIM card, after two invoices, abroad. I have already tried restarting, making sure the APN is correct, switching networks, resetting my network settings, etc. There is also no block on my account.I don't know what else to do, because my SIM should work. I'm currently in Georgia (country) and while it says online that I need to buy a foreign plan, MijnTele2 says it is included into my account.please help??
Dag,ik heb een IPhone 11 gekocht omdat mooie foto’s wilde maken van mijn kinderen. Wat dat betreft ben ik heel blij. Alleen het bellen gaat niet goed en daarvoor is hij al 2 x opgestuurd geweest naar dr_mobil. Helaas verstaan mensen mij nog te vaak niet als ik hen bel of hun mij bellen. hebben jullie nog tips? Om hem weer 1 a 2 weken te moeten missen. Dat is echt mijn laatste optie. Maar dit is ook frustrerend. Iemand een tip?
Sinds vandaag lukt het niet op mijn sms bundelbooster aan te vragen voor mijn unlimited abonnement.Een vriend van mij met hetzelfde abonnement heeft het zelfde probleem.Is hier een oplossing voor? Dus dat je via sms kan blijven opwaarderen ipv de tele2 app?
Dag, Ik ben in Tsjechië en wordt lastig gevallen door Tele2. Ik krijg al een aantal dagen om de circa 15-30 minuten een sms bericht van Tele2 met het bericht "Welkom in Tsjechië.." en "Welkom in Slovakije.." Moet ik de nummer van Tele2 blokkeren of kan dit probleem anders worden opgelost? Met vriendelijke groet, Selim
Beste community, Een tijdje terug heb ik bij Tele2 aangegeven dat ik mijn nummer wou overzetten van het ene Tele2 account naar het andere Tele2 account. Dat is vanochtend om half 9 gebeurt en zou volgens de SMS een uurtje moeten duren. Als ik ten tijde van die migratie geen verbinding heb (niet bellen & niet internetten) dan moest ik de nieuwe simkaart in mijn mobiel stoppen. Die simkaart heb ik nooit ontvangen. Via een hotspot van een collega kan ik even op de mobiel internetten en inloggen op Tele2 maar in zowel het oude account als het nieuwe account staat nu geen actief abonnement. Wat kan ik nu doen?
3 weken geleden mijn abonnement geannuleerd. Ik had een Iphone 13 mini besteld maar omdat de levertijd onzeker was en elke keer aangepast werd heb ik mijn telefoon geannuleerd.Tele 2 had bij beloofd het betaalde bedrag binnen 14 dagen terug te storten, Helaas is dat tot op heden nog niet gebeurd. Heb inmiddels al 3 keer contact gehad met Tele 2 en elke keer beloven ze mij het geld die dag erna terug te storten…..
Hallo,Wanneer ik smsjes binnen krijg bv van mijn AH boodchappen levering, of de IKEA zojuist staat er bij de sms de vlag van duitsland en Internationaal telefoongesprek, zo vreemd. Is dit ergens een foute instelling op mijn telefoon? Ik kan nl niks terug vinden, Alvast bedankt! Groet Heidi
Hey. Ik had eerder een simkaart van Tele2 in mijn telefoon zitten. Deze telefoon + simkaart is nu weg. Toen had ik tijdelijk een simkaart via Lycamobile, en nu weer de simkaart die bij mijn abonnement hoort.Omdat ik dus nu een lycamobile nummer heb, en niet mijn oude via Tele2, kan ik geen SMS ontvangen om mijn nieuwe sim te activeren..
Vandaag heb ik eindelijk. Ruim twee weken later dan de bedoeling was mijn simkaart ontvangen van mijn nieuwe abonnement bjj tele 2. In de bijgevoegde brief staat een aite genoemd waar ik de simkaart kan activeren echter als ik daarhen ga staat er dat de aite op slot zit. Ik ben gewoon ingwlogd met min tele 2 Dua nu kan ik alsnog mijn simkaart niet activeren.Ik hoor graag zsm wat er aan de hand is
Na veel problemen met tele2 heb ik 3 maanden voordat mijn contract afloopt mijn nummer overgezet naar KPN. Ik kreeg berichten dat het mogelijk is, maar ik kan een bedrag betalen aan mijn vorige provider. Ik kon geen specifiek bedrag vinden, is er enige informatie hoeveel het zou zijn om te betalen?
Ik ben al een maand dagelijks aan het bellen met Tele2 over een BKR registratie en een formeel verzoek hierover. Ik heb inmiddels denk ik wel 20 verschillende medewerkers aan de lijn gehad. Ze hebben cases aangemaakt, zaken er aan toegevoegd, mijn verzoek doorgezet, urgentie aangegeven, het gestuurd naar afdeling BKR en afdeling incasso. Deze afdelingen hebben niet meer gedaan dan aangeven dat de vraag niet bij hen hoort en het naar de andere afdeling doorgezet die het vervolgens weer terugstuurd. NIemand gaat er over en mijn verzoek wordt heen en weer gepingpongd. Ik heb zelf ook via diverse emails, (financewft@tele2.com en info@service.tele2.nl, het verzoek ingediend. En vervolgens ook een klacht omdat ik geen enkele respons krijg en niemand bij Tele2 kennelijk verantwoordelijkheid neemt. Maar ook daarop geen enkele reactie, ook geen ontvangstbevesting. Ik ben de wanhoop nabij. Ik hoop dat iemand een tip heeft voor hoe ik door deze dikke muur heen kom en iemand bij Tele2 vind die a
Kan ik een nieuwe telefoon kopen als het toestelkrediet afbetaald is maar het abonnement nog doorgaat of moet ik wachten tot ik kan verlengen?
Ik ben uw nieuwe klant. Ik heb vandaag mijn simkaart gekregen. Hoe kan ik het activeren? Kunt u mij helpen?
Ik heb in 2020 een mobiel abbo afgesloten voor mijn zoon ( was toen nog geen 18)hij is nu 19 en ik wil dat hij nu zelf gaat betalen en het op zijn naam komtHoe regel ik dat? (Gewoon naam, e-mailadres en bankgegevens aanpassen?) Graag advies
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.