Ik krijg sinds een week elke dag meerdere malen sms’jes met een verificatiecode van onbekende sites (o.a seated, meest, Viber, airbnb). Ik blokker telkens het contact maar blijf berichten van hun ontvangen, weet iemand wat ik hier aan kan doen of is er nog iemand die hier last van heeft?
Het is helaas een gegeven waartegen je niet veel meer kan doen dan nummers blokkeren. Helaas gebruiken de boeven elke keer een ander nummer. Dat kun je namelijk bij diverse internet sms diensten gewoon opgeven.
Ik ervaar dit probleem ook.
Het is helaas een gegeven waartegen je niet veel meer kan doen dan nummers blokkeren. Helaas gebruiken de boeven elke keer een ander nummer. Dat kun je namelijk bij diverse internet sms diensten gewoon opgeven.
Leuk dat je het zegt, maar zodra ik het nummer blokkeer en kijk wederom bij info is het nummer weer gedeblokkeerd. Het probleem is dat het niet van een nummer afkomt maar van de naam (o.a. seated, meest, airbnb).
Ik zie hier graag een oplossing voor.
inkomende sms of spraak nummers blokkeren is geen functie van het mobiele netwerk. De oplossing van een blokkade moet je dus echt in je eigen telefoon zoeken. Download eens een gebruiksaanwijzing.
inkomende sms of spraak nummers blokkeren is geen functie van het mobiele netwerk. De oplossing van een blokkade moet je dus echt in je eigen telefoon zoeken. Download eens een gebruiksaanwijzing.
Het probleem is dus, dat er geen nummers worden weergegeven maar de tekst als afzender. Dus bijvoorbeeld Seated als afzender maar niet het nummer van seated. En daarom kan ik het ook niet blokkeren.
Hebben jullie hier verder nog niks over vernomen?
Hey
Wat ik apart vind, is dat de afzender na blokkeren opeens weer gedeblokkeerd is… Probeer de stappen op deze pagina's: https://support.google.com/voice/answer/115089?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DAndroid en https://support.apple.com/nl-nl/guide/iphone/iph203ab0be4/ios
Mochten deze pagina's niet helpen, dan zou ik jullie aanraden om het via de Community van b.v. Samsung of Apple na te vragen (of welk toestel je hebt):
https://support.apple.com/nl-nl of https://eu.community.samsung.com/t5/nederlands/ct-p/nl
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.