beantwoord

Tele2 sms spam

  • 25 December 2021
  • 5 reacties
  • 165 x bekeken

Dag, 

 

Ik ben in Tsjechië en wordt lastig gevallen door Tele2. Ik krijg al een aantal dagen om de circa 15-30 minuten een sms bericht van Tele2 met het bericht "Welkom in Tsjechië.." en "Welkom in Slovakije.."

 

Moet ik de nummer van Tele2 blokkeren of kan dit probleem anders worden opgelost?

 

Met vriendelijke groet,

 

Selim

 

 

icon

Beste antwoord door simnlru 26 December 2021, 20:33

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5

Hoi @SelimCelem , 

Ben je op dit moment op de grens tussen Tsjechië en Slowakije? Dan kan het zijn dat je telefoon elke keer verbinding maakt tussen providers van deze 2 landen en daardoor registreert Tele2 dat je in een ander land bent en je die sms'en continue ontvangt.

Zo niet laat maar weten.

 

Btw moderators, ik ontvang sinds paar maanden geen 1 keer een sms als ik de grens oversteek.

Reputatie 7
Badge +8

@simnlru ,welke grens bedoel je? Ik ga meermaals per week over de Duitse grens. Ik krijg altijd een sms van de Duitse regering om me aan de Corona maatregelen te houden. Die komt elke keer, ook soms vaker op een dag. 

Reputatie 5

@simnlru ,welke grens bedoel je? Ik ga meermaals per week over de Duitse grens. Ik krijg altijd een sms van de Duitse regering om me aan de Corona maatregelen te houden. Die komt elke keer, ook soms vaker op een dag. 

Heb je het bericht gelezen van de topic starter? Daar gaf die gene aan dat er een SMS met welkom Tsjechië en welkom Slowakije binnen krijgt. Daarom ook de vraag of die gene op de grens tussen deze 2 landen zit. Als dit zo is wordt er verbinding gemaakt met masten uit beide landen. Dan krijg je inderdaad continue sms'jes 😊

@simnlru ,welke grens bedoel je? Ik ga meermaals per week over de Duitse grens. Ik krijg altijd een sms van de Duitse regering om me aan de Corona maatregelen te houden. Die komt elke keer, ook soms vaker op een dag. 

Heb je het bericht gelezen van de topic starter? Daar gaf die gene aan dat er een SMS met welkom Tsjechië en welkom Slowakije binnen krijgt. Daarom ook de vraag of die gene op de grens tussen deze 2 landen zit. Als dit zo is wordt er verbinding gemaakt met masten uit beide landen. Dan krijg je inderdaad continue sms'jes 😊

Volgens mij vraagt theocoppes dit i.v.m. het feit dat je zelf geen sms kreeg bij oversteken van ‘de grens’ ; 

Btw moderators, ik ontvang sinds paar maanden geen 1 keer een sms als ik de grens oversteek.

 

 

Reputatie 5

@simnlru ,welke grens bedoel je? Ik ga meermaals per week over de Duitse grens. Ik krijg altijd een sms van de Duitse regering om me aan de Corona maatregelen te houden. Die komt elke keer, ook soms vaker op een dag. 

Heb je het bericht gelezen van de topic starter? Daar gaf die gene aan dat er een SMS met welkom Tsjechië en welkom Slowakije binnen krijgt. Daarom ook de vraag of die gene op de grens tussen deze 2 landen zit. Als dit zo is wordt er verbinding gemaakt met masten uit beide landen. Dan krijg je inderdaad continue sms'jes 😊

Volgens mij vraagt theocoppes dit i.v.m. het feit dat je zelf geen sms kreeg bij oversteken van ‘de grens’ ; 

Btw moderators, ik ontvang sinds paar maanden geen 1 keer een sms als ik de grens oversteek.

 

 

Ah zo, elke grens. België , Duitsland niks.