Ik krijg elke maand twee afschrijvingen van Tele2. Een afschrijving is van een abonnement wat mij bekent is, het andere abonnementen niet. Ik wil dan ook zo snel mogelijk ervoor zorgen dat ik abonnement stopt. Omdat ik niet weet om wat het gaat heb ik ook geen telefoonnummer wat erbij hoort. Hoe los ik dit nu op?
Misschien als je belt met 020-7544444.
Via je naam, geboortedatum en adres moeten ze er toch uit kunnen komen.
Als het zeker niet van jou is kun je de incasso terug laten boeken via je bank.
Als het echt onterecht is via een "Melding onterechte incasso" bij je bank. Dan kun je het zelfs 13 maanden terug halen.
Doe dit alleen als je zeker bent van je zaak en het op andere manieren niet lukt. .
Succes, laat het snel uitzoeken.
Dan krijg je straks een brief dat het naar een incassobureau gaat en bij het BKR gemeld wordt.
Alleen via hun telefoonnummer, waar je bijna niet doorheen komt doordat schijnbaar heel veel mensen met dit probleem zitten, kun je het proberen op te lossen met een medewerker.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.