Skip to main content
Antwoord

Nieuwe simkaart lukt niet om te activeren

  • December 18, 2021
  • 2 reacties
  • 516 x bekeken

Hey.

 

Ik had eerder een simkaart van Tele2 in mijn telefoon zitten. Deze telefoon + simkaart is nu weg. Toen had ik tijdelijk een simkaart via Lycamobile, en nu weer de simkaart die bij mijn abonnement hoort.

Omdat ik dus nu een lycamobile nummer heb, en niet mijn oude via Tele2, kan ik geen SMS ontvangen om mijn nieuwe sim te activeren..

Beste antwoord door theocoppes

En jammer genoeg is hier geen moderator in het weekend om je te helpen. 

Het snelste is maandagmorgen 020-7544444 bellen. 

Sorry en succes maandagmorgen. 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

  • Auteur
  • Durft te posten
  • December 18, 2021

​​​​​​Ik moet de kaart z.s.m. geactiveerd hebben.. Maar morgen is de klantenservice ook dicht..


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • Antwoord
  • December 18, 2021

En jammer genoeg is hier geen moderator in het weekend om je te helpen. 

Het snelste is maandagmorgen 020-7544444 bellen. 

Sorry en succes maandagmorgen.