De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
In mei verloopt mijn abonnement op mijn telefoon. Kan ik mijn abonnement nu al stoppen?
Everytime I travel within the EU my internet does not work. As far as I can tell, my bundle should work anywhere within the EU without extra charge. My roaming is on and I've done everything else that is recommend online. Can anyone help?
Hi, In december mocht ik mijn abonnement verlengen en heb ik gekozen voor een abonnement met telefoon. Ik heb hier achteraf spijt van en wil eigenlijk een sim only. Is dit nog mogelijk? De telefoon is al wel uitgepakt maar nog niet gebruikt. Het abonnement gaat eind april pas in. groetjes Danique
Hoi, ik kreeg van Tele2 voor mijn verjaardag een 24 uur unlimited data bundel. Deze heb ik dus gisteravond geactiveerd en hier ook bevestiging van gekregen via sms. Nu zie ik mijn Tele2 app dat er toch veel data is gebruikt sindsdien. Weet iemand of dit na de 24 uur weer gecorrigeerd wordt?
Goedemiddag,Ik mag van tele2 en t-mobile van klantvoordeel genieten, natuurlijk erg blij mee! Zeker de korting op mijn thuisabonnement.Toch vroeg ik me af of het mogelijk is (of in de toekomst wordt) om de 3GB extra data op mijn mobiele abonnement te vervangen voor een upgrade van 4G naar 5G.Ik heb namelijk wel genoeg data in mijn normale abonnement en qua prijs is 3GB extra ongeveer evenveel als een upgrade van 4G naar 5G kost.Toen ik hierover met de klantenservice belde verwezen zij mij door naar het forum. Vandaag mijn vraag.Graag hoor ik van jullie!Groet,Mats
Ik heb nu een Sim only abonnement en die loopt tot augustus nu wil ik een abonnement met telefoon kan dat? En zoja hoe kan dat ik wil graag mijn nummer behouden
Hoi allemaal, Hopelijk kan iemand mij helpen, ik heb al meerdere keren gebeld met de klantenservice maar ik wordt er niet wijzer op. Begin maart ga ik voor een jaar naar het buitenland. Dit is dan ook de reden dat ik mijn mobiel abonnement bij Tele2 wil opzeggen. Het loopt nu nog tot en met 10 juni 2022. Nu is mijn eerste vraag, kan ik dit abonnement nu al stopzetten of kan dat pas vanaf 10 juni? En het volgende punt is dat ik eigenlijk graag mijn nummer wil behouden zodat als ik terug naar Nederland kom, ik het zelfde nummer opnieuw kan gebruiken. Ik hoor het graag als iemand weet hoe ik dit het best (en goedkoopst) aan kan pakken .Groetjes!
I have to relocate in other country and I cancel my abonnement first time in 2020/6/3, I got confirmation email said it will cost maximum 10 working days, but after two months I still get the bill, so I cancel again on 2020/8/6, and this time I also get a email with same content that it will cost maximum 10 working days.Guest what, until this month 2022 Feb, they still send me bill!!!! I finally realize that beside make a long distance call i can’t fix this issue, so I make the call. After long time waiting I explain the situation, they pass many different people, and they said they can’t find the email they sent to me regard cancel subscription! But hopefully this subscription was cancelled right now, but I think I have right to ask them give me back the money, it’s 18 months bills, even it just 11 Euro per month.(It’s not much that’s why I didn’t really rush for that before.)When I ask about the refund and the customer service hang up my call!!!! I think I would never use Tele2 again
Goedemiddag,Ik krijg me iphone 13 pro max maandag binnen maar ik had een vraag als ik me telefoon binnen heb en hebt geïnstalleerd word dan mijn abonnement meteen geactiveerd en mijn eigen telefoon nummer? Of duurt dat een paar dagen
Ik krijg net een SMS van tele2 dat ik meer dan de helft van m’n bunden verlbruikt zou hebben. Soms negeer ik dat, bijvoorbeeld als het de 27e is. Maar vandag is het de 7e, dan is het een beetje vroeg om er (voor de helft) doorheen te zijn. Ik heb en 200min/sms bundel. M’n telefoon zegt dat ik zo’n 15 minuten gebeld heb deze maand. Meer dan ik normaal doe maar lang niet de 97 die tele2 zegt gezien te hebben. SMS ook zoiets. Dus dan ga je je afvragen: Zit er op m’n telefoon iets stiekum te SMSen of te bellen? Kan ik inzien of het om SMS of belminuten gaat? Kan ik inzien wie/wat/waar ik gebeld of geSMSed zou hebben?
Goedendag, Ik wil bij Tele2 een nieuw, maandelijks opzegbaar abonnement afsluiten, met daarbij een nieuw toestel dat ik meteen helemaal betaal, dus zonder krediet.Als ik dat abonnement na één of twee maanden opzeg om wat voor reden dan ook, mag ik de telefoon dan gewoon houden?
Goedemorgen, Ik heb zoals verwacht natuurlijk een abbo bij tele2. Nu las ik dat 0900 en 0906 nummers de eerste 2 maanden geblokkeerd zijn. Alleen is dit bij mij nu nog steeds het geval. Ik moet voor werk soms gebruik maken van een 0900 nummer, en vroeg me dus af of deze blokkade verwijdert kan worden? Kan iemand dat hierzo op het forum doen voor me? Ik wacht een reactie af. Groetjes, Bob.
Hallo,ik heb zojuist mijn abbonement verlengt met toestel (iphone 13 mini). 02-02-2022 zou die bezorgd worden. Volgens mijn track en trace is de bestelling afgeleverd en getekend. Wat heel raar is. Want ik was op dat moment niet thuis. Nu heb ik dus geen nieuwe telefoon maar de abbonement is wel sinds gisteren geactiveerd. Hoe gaan we dit verder regelen? Want ik ben niet van plan om te betalen voor een telefoon die ik niet in bezit heb. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit probleem.Bestelnummer : 68749567Ik hoor graag van jullie.groet Quincy
Hallo, na een heel gedoe,stress,slapeloze nachten enz komt het bij mij als het goed is in orde maar ik wil vragen of mensen met mij mee willen doen omdat oudere mensen helemaal in paniek raken omdat ze geen mobiele telefoon en internet hebben maar door Tele2 wel gedwongen worden om een mobiel te nemen en een tablet moeten kopen.Ik word hier echt kwaad door omdat er geen enkele rekening wordt met ouderen in deze samenleving en zeker NIET door tele2.Ik wil graag voor deze mensen opkomen maar kan dat niet alleen. Wie wil mij helpen om de ouderen te helpen en dat Tele2 daar ook rekening mee gaat houden?Hopelijk verdwijnt dit bericht niet en lees dus ook Hopelijk reacties van mensen die zich ook willen inzetten tegen deze [verwijderd door moderator] vertoning van Tele2. Vriendelijke groet, Marion
Ik heb een tweede abonnement van Tele 2 maar krijg mijn simkaart niet geactiveerd.
Goeienavond,Ik ben mijn pukcode kwijt en kan mijn account nu niet koppelen aan mijntele2. Hoe kan ik mijn pukcode toch opvragen, het is niet mogelijk om te bellen met de klantenservice want mijn simkaart werkt niet.groetjesBritt
Hi ik heb net als het goed is mijn abbonement verlengd met telefoon (had eerst alleen simonly) maar nu heb ik geen bevestiging gehad en kan ook geen bestelstatus vinden. In mijn tele 2 kan ik ook niks vinden, en als ik nu opnieuw op “abbonement verlengen” klik krijg ik te zien dat ik nog een openstaande factuur heb en dat stond er eerst niet. Maar als ik dan bij mijn facturen kijk zie ik niks staan.
Waarom is het niet mogelijk om contact op te nemen met de klantenservice zonder te bellen? Mensen die doof zijn of extreme bel-angst hebben moeten dus verplicht altijd een ander laten bellen? Waarom is dit? Waarom kan ik niet gewoon zelf iets vragen aan de klantenservice zonder te bellen? Ik wil namelijk graag weten waarom Tele2 het normaal vindt mijn abonnement te blokkeren, omdat er betaalachterstand is en NOOIT te hebben laten weten DAT ik achterstand heb. Waarom kan er niet even een sms of mail worden gestuurd met ‘hé joh, je betaling is niet gelukt!’ of waarom kan er niet 2 x worden afgeschreven de maand later, zoals bij andere bedrijven wel kan? Maar ik kan dat niet vragen zonder te bellen en bellen kan ik niet. Ik kan alleen schrijven helaas, maar mailen gaat niet en de chatbot is niet zo slim als ze denken. Dus? Komt er nog een oplossing voor mensen zoals ik? Of moeten wij altijd afhankelijk zijn van anderen? Het zou tof zijn als een klantenservicemedewerker hier op reageert i
Ik ben een nieuw abonnement aangegaan met nummer behoud omdat ik een nieuw toestel nodig had en mijn vader nog de eigenaar was van mijn oude abonnement. Het nieuwe toestel heb ik al een paar weken, maar het nieuwe abonnement is sinds gister ingegaan. Ik kreeg een sms dat het die dag ergens zou gebeuren en de zelfde ochtend stopte mijn internet met werken wat betekende dat ik mijn nieuwe simkaart kon gebruiken. Sinds ik mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon heb kan ik niet verbinden met mobiel internet en als ik probeer te bellen staat er dat ik niet aangemeld ben bij het netwerk. Ik heb online naar oplossingen gezocht zoals de telefoon uit en aan zetten maar het werkt niet. Als ik in mijn tele2 probeer te gaan naar simkaart activeren wordt ik gestuurd naar een scherm day zegt: Sorry! Er ging iets mis. Ik hoop dat ik snel kan worden geholpen met dit probleem zodat ik weer gewoon gebruik kan maken van mijn abonnement
Na 4 jaar en 2 toestellen te mogen bestellen.Elk 2 jarig abonnement, mag ik wederom verlengen.Alleen is nu het toestel afgewezen!!!Altijd rekeningen netjes betaald.Heel erg vreemd om een klant die zolang al lid is, dan maar gewoon opzij te schuiven.
Ik heb zojuist een nieuw abbo aangeschaafd met een nieuw simkaart maar kan de simkaart niet activeren
Beste moderator, Ik heb een SIM-kaart van Tele2 waarvan ik de PUK code niet meer weet. Ik heb overal gezocht thuis, maar ik kan dat papiertje waarop de PUK code staat niet meer vinden. Inloggen in MyTele2 wel, maar dan krijg ik foutmeldingen dat mijn nummer niet meer werkt. Ik weet dat daar de optie bestaat om digitaal mijn PUK code op te vragen, maar helaas. Welke moderator zou mij willen helpen? Welke gegevens moet ik opsturen en naar welk e-mailadres of via een privebericht? Ik heb mijn NAW-gegevens, SIM-kaart nummer en mobiele telefoonnummer bij de hand. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Erik Vervoort
Ik ontvang geen SMS meer wanneer mijn unlimited dag bundel (bijna) op is en wanneer ik een bundelbooster aan vraag of leeg trek sinds afgelopen donderdag. Mijn huisgenoot ook niet meer. Overigens gebeurt het wel vaker dat er niets verstuurt wordt maar nog nooit zo lang als nu. Is er een storing oid?
Hallo,Mijn simkaart is nog niet geactiveerd en daarom kan ik ook niet gebruik maken van mijn 4g. Hoe moet ik mijn simkaart gaan activeren?Groetjes Arda Gulcemal
Hoihoi,Me vader heeft een toestel + abbo voor me besteld het komt morgen bij hem binnen alleen hij werkt elke dag, is het mogelijk dag me moeder het aanneemt en zijn id kaart laat zien en met zijn bank pas die 0,01 cent pint.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.