De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
In november is 9 euro afgeschreven voor een sms dienst van Telefuture, ik heb hier nooit gebruik van gemaakt en wil de kosten terug
Op 15 oktober werd er onverwacht een telefoon van Tele2 bezorgd. In mijn account zag ik dat mijn abonnement was gewijzigd. Dit heb ik nooit gedaan. Direct heb ik contact gezocht met de klantenservice. De conclusie was dat door een datalek mijn profiel is misbruikt. De oplossing was het invullen van een retourformulier (en daarmee kenbaar maken van de annulering). Waarop ik de gegevens zou krijgen hoe ik de telefoon kon retourneren. Daarmee zou ook de fout zijn hersteld. Het retourformulier heb ik dezelfde dag ingevuld. Van Tele2 een bevestiging gehad. Echter heb ik nooit gegevens gehad hoe de telefoon te retourneren. Vervolgens op 18 en 21 oktober en 4 november contact gehad met de klantenservice. Zij bevestigen dat het gaat om een fraudezaak. En vervolgens de toezegging dat ik informatie ontvang of wordt teruggebeld. Dat gebeurt niet. Nu ontvang ik een factuur. Er wordt verwacht dat ik voor het onterecht afgesloten abonnement en toestel ga betalen. Wanneer verwijdert Tele2 dit nieuwe
Alsjeblieft, dit is nu al bijna twee maanden bezig.Uren ben ik kwijt geweest. In het buitenland is mijn sim kaart niet actief. Ja, ik heb alles geprobeerd. Ik las ergens dat er een block staat op nieuwe abonnementen voor de eerste twee maanden (nog nooit van gehoord... en er staat op jullie site dat je direct kunt internetten in het buitenland...). Kan er iemand alsjeblieft dit deblokkeren? Dit is enorm vervelend. [persoonlijke informatie verborgen door moderator]
Ik heb bericht gekregen dat ik per 28 december nieuwe klant ben bij jullie en dat mijn nummer die datum van de oude provider over gaat naar Tele2. Ik heb ook gelezen dat ik daarvoor in Nederland moet zijn. Ik ga 28 december op vakantie naar het buitenland en ben vanaf ongeveer 12.30 uur dus niet meer in Nederland. Is er iets te zeggen over het tijdstip dat het abbonement overgaat? Is daar invloed op uit te oefenen? Het is wel een probleem als ik de hele vakantie niet bereikbaar ben en mijn telefoon niet kan gebruiken.Als het nummer op 28 december voor 12.00 uur is overgezet dan is er waarschijnlijk geen probleem.
Ik vraag me af waarom ik €2 per maand extra moet betalen om mijn 4G onbeperkt internet abonnement van €25 wil omzetten naar een 5G onbeperkt internet abonnement van €27 als nieuwe klanten voor dezelfde 5G onbeperkt sim only abonnement €25 betalen? Horen de loyale klanten geen voordeel te krijgen?
Ik wilde onlangs in een telecomwinkel het tele2-abonnement van mijn dochter verlengen met telefoon omdat haar telefoon het begeven heeft. Haar abonnement heb ik destijds voor 2 jaar afgesloten via Mediamarkt in december 2019. Nu blijk ik niet te kunnen verlengen omdat ik het abonnement per 1 juli 2022 voor 24 maanden verlengd zou hebben als SIM only. Dit heb ik echter niet gedaan (ik verleng nooit voor 24 maanden omdat een toestel van 2 jaar of ouder elk moment stuk kan gaan) en ben gaan zoeken naar een bevestiging hiervan. Deze heb ik zojuist gevonden tussen de vele mails die ik van Tele2 krijg.Ik zag toen ook meteen dat bij nog 2 van mijn abonnementen op diezelfde datum eenzelfde SIM only verlenging voor 24 maanden is ingegaan (mijn gezin bestaat uit 5 personen en ik heb daardoor 5 Tele 2 abonnementen op mijn naam). Ik heb heb deze bestellingen echter nooit gedaan maar inmiddels is de annuleringstermijn voorbij. Daarom zou ik graag zien dat deze verlengingen terug gedraaid worden d
Ik heb een vraag over een onterechte abonnement verlenging en ik heb hierover al een aantal malen met het 1200-nummer gebeld maar daar wordt ik niet verder geholpen of er wordt beloofd dat er iemand contact met mij zal opnemen wat vervolgens niet gebeurt. Ook zou ik gebeld worden door een medewerker van de klachtenafdeling wat helaas ook niet is gebeurd.Daarom heb ik 12 dagen geleden een topic gestart (abonnement niet verlengd” ) waarop is gereageerd diverse moderators. Aan 2 hen heb ik op hun verzoek via een privé bericht nadere gegevens verstrekt. Ik heb een bevestiging gekregen dat deze gegevens zijn ontvangen en dat er snel actie zal worden ondernomen. En daarna is het helaas stil gebleven….Ik heb echt heel dringend een nieuwe telefoon nodig en wil dan ook verlengen bij Tele2 voor 24 maanden met telefoon. Dus als mijn onterechte SIM only verlengingen kunnen worden terug gedraaid dan ben ik geholpen en kan ik verder.
I just received my new phone + SIM. When i enter the SIM into the phone, there is no connection. Therefore i cannot activate the SIM via the new number.Plz help
Hi!Ik heb bijna vier weken geleden bij jullie verlengd met toestel (I Phone 14 Pro 256 GB Gold). Er stond én er staat op de website 1 tot 2 weken levertijd. Dit was de reden dat ik ook voor de Gold en 256 GB toestel heb gekozen omdat dit toestel de snelste levertijd had en mijn huidige telefoon zo goed als kapot is. Heb je enig idee wanneer ik een mail kan ontvangen. Ik heb namelijk geen enkele terugkoppeling gehad dat het vertraagd zou zijn. Mijn ordernummer is: 77460380.Hopelijk kun je me helpen :)Met vriendelijke groet,Demi
k heb een vraag over een onterechte abonnement verlenging en ik heb hierover al een aantal malen met het 1200-nummer gebeld maar daar wordt ik niet verder geholpen of er wordt beloofd dat er iemand contact met mij zal opnemen wat vervolgens niet gebeurt. Daarom heb ik een topic gestart waarop o.a. is gereageerd door moderators Manouk en Marciano. Op verzoek van Marciano heb ik hem via een privé bericht een aantal persoonlijke gegevens verstrekt waarmee hij e.e.a. voor mij zou uitzoeken. Ik heb echter niets meer van hem gehoord en hij is nu een week op vakantie. Is er een moderator die mij kan helpen?Zie voor nadere informatie mijn topic “ Abonnement niet verlengd” van 5 dagen geleden.
Nog steeds heb ik mijn 83 euro niet terug gestort gekregen wat ik een maand geleden heb overgemaakt per ongeluk naar een ander rekeningnummer van tele 2,mijn factuur moet betaald worden en dat kan niet zolang ze mijn geld niet teruggestort hebben,de communicatie van tele 2 is super slecht.Ze zeggen van alles maar ze doen helemaal niets,ik heb overal contact al gehad en werkelijk niemand die de moeite doet om dit op te lossen ze pikken gewoon je geld en laten je zitten, k hoor ook niets van betalingsbewijs tele 2 via email.Al meerdere keren gemaildDe klantenservice chat kan me ook niet helpen.Dit is ongelofelijk ,ik weet wel dat tele 2 een klant minder heeft ,zodra me contract beëindigd is ga ik weg. Heel erg bedankt
Had dus een nieuwe telefoon + abbonement gekocht en alles kwam aan alleen was mijn simkaart kwijtgeraakt voordat het nummer overgezet werd. Nu heb ik een nieuwe alleen kan ik hem niet activeren omdat de pagina op slot zit. Als iemand mij snel kan helpen zou t super leuk zijn.
Biedt Tele2 mogelijkheden om een sim swap te voorkomen? Is het bijvoorbeeld mogelijk af te dwingen dat een nieuwe simkaart alleen maar aangevraagd kan worden wanneer ik ingelogd ben? Dat zou dan voorkomen dat iemand via de klantenservice telefonisch een nieuwe simkaart kan aanvragen, of op een andere manier via social engineering Tele2 laat meewerken.
Hai, het lukt me niet mijn nieuwe abonnement met simkaart te activeren. Ik heb zojuist de simkaart ontvangen met de brief ga naar tele2.nl/sim. Zodra ik daar naartoe ga, krijg ik geen toegang tot de pagina. Mijn oude simkaart werkt overigens niet meer, dus kan niks ontvangen. Kan iemand mij helpen hiermee?
Zodra je zonder GB komt te zitten en internet het niet meer doet werkt de app om een BundelBooster te activeren ook niet meer. Normaliter zou hij wel moeten werken als je door je GB heen bent maar sinds kort niet.Kan iemand van de crew deze bug oplossen? Ik heb Tele2 Unlimited en Android telefoon.
Vanwege Blackfriday heb ik een Iphone 14 besteld en daarmee mijn abonnement verlengd. Tijdens de betaling ging er iets mis maar kreeg ik wel een mail dat de bestelling gelukt is. Nu kreeg ik een mail dat mijn openstaande bedrag klaar staat om te betalen. Maar als ik dat probeer staat er de betaling is in behandeling of onderbroken. Nu 7 uur later nog steeds niet kunnen betalen. oh en bellen gaat even niet want ik zit in Maleisië wat nu??!
Tele2 heeft een keer per ongeluk 2 simkaarten geactiveerd voor mijn broer en hij kwam er net te laat achter om het nog ongedaan te kunnen laten maken, dus nu zit hij met twee abonnementen. Mijn huidige abonnement verloopt binnenkort, dus ik wil er best een van hem overnemen, maar ik wil liever geen nieuw telefoonnummer. Is het mogelijk om een al geactiveerd abonnement over te zetten naar mijn bestaande telefoonnummer?
Mijn huidig abonnement mag ik verlengen op 9-12-22. Vanwege mijn toestel die ik nu in het bezit heb en echt toe is aan vernieuwing, heb ik mijn bewindvoerder gevraagd voor een akkoord om early renewal aan te vragen. Ook wil ik dit i.v.m. de lange leveringstijd omtrent de iPhone 14 pro Max, zodat ik niet nog een maand moet wachten op het toestel. Vanuit het bewind een akkoord gekregen op early renewal/verlenging van het abonnement. Bij contact met de klantenservice van Tele2 te horen gekregen dat de mail die de bewindvoerder heeft gestuurd naar tele2 een verwerkingstijd heeft van 2-3 weken! Als ik nog zo lang moet wachten is het eigenlijk niet rendabel om renewal aan te vragen, want dat is eigenlijk zonde van de “gebruikte” renewal. Plus mijn probleem is daarmee niet opgelost. In alle jaren dat ik mijn abonnement heb verlengt bij Tele2 was er nooit een probleem met het onder bewind staan. Het was altijd zo geregeld, de bewindvoerder verzond een mail en diezelfde dag kon ik mijn abonne
Gisteren is mijn telefoon gestolen. Heel vervelend natuurlijk en baal ontzettend.Ik heb direct mijn Sim laten blokkeren en een nieuwe aangevraagdWat ik me nu alleen afvraag is dat ik nog een lopend abonnement hebt tot iig mei 2023, dan zou ik weer kunnen verlengen.Hoe kom ik nu weer aan een nieuwe telefoon en evt abonnement? Zou ik het resterende toestel krediet kunnen afbetalen en daarna een nieuw contract af kunnen sluiten of gaat die vlieger niet op.Aangezien het nu weekend is kan ik ook geen enkele klanten service bereiken dus probeer het even hier en wellicht heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt.
Mijn telefoon is gestolen. Deze simkaart heb ik geblokkeerd. Nu kon ik gelukkig net mijn abonnement verlengen. Dit gedaan telefonisch, met verzoek op nummerbehoud. Nieuwe telefoon ontvangen met simkaart. Helaas werkt de simkaart (nog) niet. Geprobeerd online te activeren maar dat kan dus niet met mijn oude nummer (bij de nieuwe simkaart staat ook een nieuw telefoonnummer). Inmiddels al weer een maand onbereikbaar. Wanneer ik inlog op mijn Tele2, staat er ook niks over mijn nieuwe telefoon/verlenging van abonnement etc. Hoe kan ik mijn nieuwe telefoon gebruiken? En heb ik straks wel weer mijn oude telefoonnummer?
Althans:Kan weliswaar omlaag naar 20, 10, 5GB bundel enz, maar raak dan mijn 5G speed kwijt en gaat automatisch naar 4G. Had net een medewerkster aan de lijn die dat bevestigt. Haar verhaal:“Bij de lage bundels, betaalt u 2 euro p/mnd extra voor 5G speed en kunt u de bundel ophogen en weer verlagen, waarbij u 5G als snelheid houdt. Bij unlimited bundel zit 5G speed inbegrepen en kunt u weliswaar omlaag in databundel, maar gaat u automatisch terug naar 4G speed.”“Maar mevrouw, ik ben bereid die 2 euro p/mnd extra te betalen, want in de winter gebruik ik minder data, maar wil wel graag de 5G speed behouden". Dat scheen dus technisch niet te kunnen, aldus de mevrouw. Ze kon verder niets voor me doen.Op 4 oktober, bij verlenging van mijn sim-only abonnement, had ik hier nog expliciet naar gevraagd. Met de uitleg dat ik bij mijn vorige Tele2 abo's altijd bewust de laagste data-bundel nam. Wat momenteel 1GB is. Zodat ik zelf via de app omhoog kan in databundel, maar ook weer omlaag. Want voo
Is het mogelijk een nummer, na aflopen van het contract, over te dragen naar de SIM only van iemand anders?
Beste leden, Ik ga helaas tele2 verlaten (dat is het idee voor nu) ik wil namelijk een esim. Nu heb ik bij de andere provider al mijn bestelling geplaatst. Nu zit ik te kijken en zie ik dat ik ineens een 24 maand contract hebt. Bij het begin van mijn contract bij tele2 had ik geselecteerd maandelijks opzegbaar. En nu geeft die het volgende aan:Klopt dit? Of kan ik gewoon nog opzeggen? Want zoals ik aangaf aan het begin van mijn contract heb ik maandelijks opzeggen geslecteerd in jaar 2018 als ik het goed zeg.
Beste, vanaf 1 okt heb ik mijn abonnement verlengd met sim only bij tele2. Nu is het probleem dat ik niet meer kan inloggen in Mijn tele2 omdat hij aangeeft dat mijn nummer nog is gekoppeld aan mijn oud abonnement. Kunnen jullie me helpen? Ik wil mijn abonnement aanpassen met meer data maar dat lukt maar niet omdat ik niet in Mijn tele2 kan.
Goedenavond, toen ik mijn abonnement had verlengt (25 dec.2020) kreeg ik de iPhone 12 met een nieuw telefoonnummer. Ik wilde graag mijn nummer behouden en dit is aangepast door de klantenservice. Ik mocht wel het simkaartje van het nieuwe nummer gebruiken tot een bepaalde datum en dan moest ik het toegestuurde simkaartje gebruiken vanwege het nummer behoud. Het klinkt vaag misschien. Maar volgens mij is nu het aantal dagen dat ik kan verlengen pas begonnen bij het gebruik van het tweede opgestuurde simkaart. Maar eigenlijk zou ik dan niet over 157 dagen pas kunnen verlengen maar ongeveer 69 dagen? Is er iemand die hier mee van weet en is dit aan te passen? Ik kijk uit naar een nieuw toestel en een mooie aanbieding voor de bel bundel 🤗
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.