Waarom is het niet mogelijk om contact op te nemen met de klantenservice zonder te bellen? Mensen die doof zijn of extreme bel-angst hebben moeten dus verplicht altijd een ander laten bellen? Waarom is dit? Waarom kan ik niet gewoon zelf iets vragen aan de klantenservice zonder te bellen?
Ik wil namelijk graag weten waarom Tele2 het normaal vindt mijn abonnement te blokkeren, omdat er betaalachterstand is en NOOIT te hebben laten weten DAT ik achterstand heb. Waarom kan er niet even een sms of mail worden gestuurd met ‘hé joh, je betaling is niet gelukt!’ of waarom kan er niet 2 x worden afgeschreven de maand later, zoals bij andere bedrijven wel kan?
Maar ik kan dat niet vragen zonder te bellen en bellen kan ik niet. Ik kan alleen schrijven helaas, maar mailen gaat niet en de chatbot is niet zo slim als ze denken. Dus? Komt er nog een oplossing voor mensen zoals ik? Of moeten wij altijd afhankelijk zijn van anderen?
Het zou tof zijn als een klantenservicemedewerker hier op reageert in plaats van een 'medegebruiker', want ik kan op geen andere manier zelf in contact anders met ze komen en ik vind dat niet normaal.