beantwoord

Contact met klantenservice zonder bellen

  • 25 January 2022
  • 5 reacties
  • 208 x bekeken

Waarom is het niet mogelijk om contact op te nemen met de klantenservice zonder te bellen? Mensen die doof zijn of extreme bel-angst hebben moeten dus verplicht altijd een ander laten bellen? Waarom is dit? Waarom kan ik niet gewoon zelf iets vragen aan de klantenservice zonder te bellen?

 

Ik wil namelijk graag weten waarom Tele2 het normaal vindt mijn abonnement te blokkeren, omdat er betaalachterstand is en NOOIT te hebben laten weten DAT ik achterstand heb. Waarom kan er niet even een sms of mail worden gestuurd met ‘hé joh, je betaling is niet gelukt!’ of waarom kan er niet 2 x worden afgeschreven de maand later, zoals bij andere bedrijven wel kan? 

 

Maar ik kan dat niet vragen zonder te bellen en bellen kan ik niet. Ik kan alleen schrijven helaas, maar mailen gaat niet en de chatbot is niet zo slim als ze denken. Dus? Komt er nog een oplossing voor mensen zoals ik? Of moeten wij altijd afhankelijk zijn van anderen?

 

Het zou tof zijn als een klantenservicemedewerker hier op reageert in plaats van een 'medegebruiker', want ik kan op geen andere manier zelf in contact anders met ze komen en ik vind dat niet normaal.

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 January 2022, 02:01

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Telefoon is de belangrijkste en snelste manier van communiceren met de klantenservice. Daarnaast is er de chatbot. Als je daar typt: “Medewerker spreken” wordt je tijdens openingstijden “doorgezet”.

Maar als je bent afgesloten wegens het niet betalen van je rekening kan een medewerker je geen betalingsregeling aanbieden. Dat heeft Tele2 niet. Via mijn.tele2.nl kun je jouw rekening alsnog voldoen en zeker als je met Ideal betaald wordt je weer snel aangesloten.

 

Heb je mijn berichtje gelezen? Want dit is niet de hoofdvraag. Ik vroeg waarom het voor mensen die bel-angst hebben of doof zijn niet mogelijk is om door een medewerker, een levend persoon ipv een chatbot, geholpen te worden. Heb je daar ook antwoord op?

Want dit antwoord is oud nieuws, was deels voorspelbaar en er zat zelfs informatie in waar ik niet naar vroeg, niet benoemde en ook absoluut niet van toepassing is.

Reputatie 7
Badge +8

Als je iemand die jou wil helpen zo gaat terechtwijzing op een forum kun je beter een brief sturen.

Zoiets hoort niet op een forum! 

Als je geen antwoord krijgt weet je waarom. 

Alhoewel de opmerking over de betalingsregeling inderdaad misschien niet echt nodig was, aangezien je zelf al aangeeft dat je direct het verschuldigde bedrag terug kunt en wilt betalen, geeft eric echter al wel een mogelijkheid aan; de chatbot is inderdaad niet slim genoeg om een gesprek mee te hebben, maar de steekwoorden ‘medewerker spreken’ zullen er tijdens kantooruren er voor zorgen dat de chatbot je aanbied om je met een echt mens van vlees en bloed door te verbinden, in dezelfde chat.

Ook kun je voor sommige vragen via twitter contact met een medewerker zoeken op https://twitter.com/Tele2Nederland die ze dan eventueel in een prive bericht kunnen beantwoorden.

En als laatste redmiddel kun je nog per brief contact zoeken met tele2 op het adres Waldorpstraat 60, Postbus 16272, 2500 BG, Den Haag

Reputatie 5
Badge +6

en er is ook een mogelijk via facebook om een privebericht te sturen. Daarvoor moet je wel een facebookaccount hebben. Ook voor twitter heb je een account nodig.

Je kan via chat, twitter, facebook en hier op het forum je vraag stellen.