Skip to main content

Hi 

ik heb net als het goed is mijn abbonement verlengd met telefoon (had eerst alleen simonly) maar nu heb ik geen bevestiging gehad en kan ook geen bestelstatus vinden. In mijn tele 2 kan ik ook niks vinden, en als ik nu opnieuw op “abbonement verlengen” klik krijg ik te zien dat ik nog een openstaande factuur heb en dat stond er eerst niet. Maar als ik dan bij mijn facturen kijk zie ik niks staan. 

Bel morgenvroeg na 9 uur even 020-7544444. 

Dan kunnen ze meteen alles checken en weet je precies hoe het in elkaar zit. 

Anders moet je wachten tot hier een moderator je kan helpen. 


Hey @Chay200 tof om te horen dat je je abonnement hebt verlengd met een nieuw toestel! 

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet, ik heb je bestelling er gelijk bijgepakt en ik zie dat je enkele minuten nadat je dit topic hebt aangemaakt, de bevestigingsmail hebt ontvangen en zelfs al een bezorgafspraak hebt gemaakt, klopt dat?

Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan gerust weten. Ik wens je in ieder geval alvast heel veel plezier met je gloednieuwe iPhone! :heart_eyes: