In Mijn Tele2 en de app kan je zelf ook de instellingen wijzigen.
In Mijn Tele2 en de app kan je zelf ook de instellingen wijzigen.
Dat heb ik geprobeerd, maar werkt niet op de een of andere manier..
Je dient volgens mij minimaal 2 maand facturen betaald te hebben voordat dit wordt aangezet. Indien je dat reeds hebt gedaan, dan kan de klantenservice het voor je (laten) activeren. De klantenservice is op zaterdag telefonisch bereikbaar, of je wacht tot er hier een Tele2 moderator reageert.
Hoi @Xbms079,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw blokkade.
Het klopt dat de eerste twee maanden bepaalde diensten zijn geblokkeerd, dat doen we om fraude te voorkomen. Er is vaak misbruik gemaakt van onze diensten en daarom moeten er eerst twee facturen worden betaald. Zo hebben we een stukje veiligheid ingebouwd tegen fraude! Ik heb jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat je nog 1 factuur moet betalen, ik raad je aan om dit zo snel mogelijk te doen.
Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!
Hallo ff over de 0900 nrs ik
heb bij al mijn instellingen toegestaan aangeklikt, maar kan nog steeds geen 0900 nrs bellen?
Dit is een al beantwoord topic van 9 maanden geleden, dat wordt niet meer bekeken.
Open een eigen topic, dat gaat beter.