Skip to main content
Antwoord

een 2de simkaart activeren

  • January 16, 2022
  • 3 reacties
  • 107 x bekeken

Ik heb zojuist een nieuw abbo aangeschaafd met een nieuw simkaart maar kan de simkaart niet activeren

Beste antwoord door carbear

Je hebt een nieuw abonnement bij tele2 en het lukt niet om je simkaart te activeren. Als het goed is krijg je een mail met instructies. Heb je die gehad?

Op de website staat: Als je van ons de mail hebt ontvangen met de activatielink en een sms met een activatiecode kun je jouw account activeren door in te loggen op MijnTele2.

Je moet dus eerst je mijntele2 activeren. Als dat niet lukt dan een medewerker je misschien helpen maar zelf doen is het snelste ;)

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Forumkenner pur sang
  • Antwoord
  • January 17, 2022

Je hebt een nieuw abonnement bij tele2 en het lukt niet om je simkaart te activeren. Als het goed is krijg je een mail met instructies. Heb je die gehad?

Op de website staat: Als je van ons de mail hebt ontvangen met de activatielink en een sms met een activatiecode kun je jouw account activeren door in te loggen op MijnTele2.

Je moet dus eerst je mijntele2 activeren. Als dat niet lukt dan een medewerker je misschien helpen maar zelf doen is het snelste ;)


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • January 18, 2022

En anders met je andere telefoon 020-7544444. 

Dan is het in een paar minuten geregeld. 


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @Jenn13

Is het inmiddels allemaal al gelukt? Mocht dat niet zo zijn kan je altijd bij mij aankloppen middels een DM!