Beste moderator, Ik heb een SIM-kaart van Tele2 waarvan ik de PUK code niet meer weet. Ik heb overal gezocht thuis, maar ik kan dat papiertje waarop de PUK code staat niet meer vinden. Inloggen in MyTele2 wel, maar dan krijg ik foutmeldingen dat mijn nummer niet meer werkt. Ik weet dat daar de optie bestaat om digitaal mijn PUK code op te vragen, maar helaas. Welke moderator zou mij willen helpen? Welke gegevens moet ik opsturen en naar welk e-mailadres of via een privebericht? Ik heb mijn NAW-gegevens, SIM-kaart nummer en mobiele telefoonnummer bij de hand. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Erik Vervoort
Als je de mogelijkheid hebt om een andere telefoon te gebruiken heb je het in een paar minuten geregeld.
020-7544444
Anders moet je wachten op hulp van een moderator.
Die is hier normaal alleen overdag buiten het weekend.
Hey Erik, ik ga je helpen met je pukcode! Om je pukcode naar je te sturen, moet ik eerst een strenge ID-check doen.
Stuur je mij alvast een privebericht met je volledige adres, postcode, geboortedatum en laatste 4 cijfer van je IBAN? Dan volgt daarna de strenge ID-check die bestaat uit 4 vragen over je abonnement.
Ik zie je bericht graag tegemoet. Als je vragen hebt, stel ze dan gerust!
Thanks allebei voor jullie hulp! Ik heb helaas geen andere telefoon bij de hand, dus dat is geen optie. Ik zal zo de PM naar je sturen
Ik heb je een bericht gestuurd
Pukcode is inmiddels opgestuurd. Hierbij sluit ik dit topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.