beantwoord

Toestel niet geleverd, abonnement wel geactiveerd

  • 3 February 2022
  • 3 reacties
  • 331 x bekeken

Hallo,

ik heb zojuist mijn abbonement verlengt met toestel (iphone 13 mini). 02-02-2022 zou die bezorgd worden. Volgens mijn track en trace is de bestelling afgeleverd en getekend. Wat heel raar is. Want ik was op dat moment niet thuis. Nu heb ik dus geen nieuwe telefoon maar de abbonement is wel sinds gisteren geactiveerd. Hoe gaan we dit verder regelen? Want ik ben niet van plan om te betalen voor een telefoon die ik niet in bezit heb. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit probleem.

Bestelnummer : 68749567

Ik hoor graag van jullie.

groet Quincy

icon

Beste antwoord door carbear 3 February 2022, 10:17

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Wow dat heb ik eigenlijk nog nooit gehoord. Ze zijn altijd heel streng met afleveren zodat dit niet voorkomt. Als ik jou was zou ik niet hier wachten op een moderator maar via een andere weg contact zoeken met tele2 dat gaat denk ik sneller. Dit is wel spoed!

via facebook / twitter / chat op de website of bellen kan natuurlijk ook!

Reputatie 7
Badge +12

Hey Quincy, allereerst leuk om te horen dat je de iPhone 13 mini bij ons hebt besteld! Dat PostNL aangeeft dat de bestelling is geleverd, terwijl je niet thuis was is wel apart. Maar geen zorgen, ik duik er gelijk voor je in! 

Ik heb de track & trace er ook gelijk eens bijgepakt en ik zie inderdaad dat er wel voor getekend is. Was er niemand anders thuis die het voor je heeft kunnen aannemen of herken je de handtekening toevallig? PostNL zou een pakket van ons namelijk nooit bij de buren mogen afgeven, maar elke meerderjarige mag hem op jouw adres wel aannemen.  

Ik zal gelijk contact opnemen met mijn collega’s van de afdeling die meer inzicht heeft op bestellingen en leveringen om te kijken wat we nu gaan doen. Zodra ik een antwoord heb, laat ik het je uiteraard direct weten.

Zou jij in de tussentijd ook eens navraag willen doen bij PostNL over jouw pakketje? Ik weet namelijk uit eigen ervaring dat ze een pakketje wel eens aftekenen, terwijl ze hem gewoon weer mee terugnemen als er niemand thuis is, om het later weer te bezorgen. Als jij dit wil doen, houd me dan even op de hoogte van wat zij zeggen, dan kan ik dit ook doorgeven aan mijn collega’s. Altijd handig!

Ik hoor het graag van je!

Hallo,

Ik heb natuurlijk een uur na dat ik de melding kreeg dat het ‘bezorgd’ wasmeteen contact opgenomen met postNL. Die vonden het ook heel vervelend wat er gebeurd is maar konden niet veel meer voor me betekenen. Ik moest weer contact opnemen met de afzender (tele2). Heb nog wel een mail gehad van hun en daar stond in.

’’We hebben uw melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. De bezorger is naar aanleiding van uw melding hierop aangesproken. We gaan er vanuit dat de situatie zich nu niet meer voordoet’’

Verder niks meer gehoord dus baal echt enorm. Ik hoop dat ik alsnog een nieuw toestel krijg want betaal er wel voor. Ik hoor graag verder.

groet Quincy.
 

Reageer