beantwoord

simkaart activeren

  • 25 January 2022
  • 1 reactie
  • 123 x bekeken

Ik ben een nieuw abonnement aangegaan met nummer behoud omdat ik een nieuw toestel nodig had en mijn vader nog de eigenaar was van mijn oude abonnement.  Het nieuwe toestel heb ik al een paar weken, maar het nieuwe abonnement is sinds gister ingegaan. Ik kreeg een sms dat het die dag ergens zou gebeuren en de zelfde ochtend stopte mijn internet met werken wat betekende dat ik mijn nieuwe simkaart kon gebruiken. Sinds ik mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon heb kan ik niet verbinden met mobiel internet en als ik probeer te bellen staat er dat ik niet aangemeld ben bij het netwerk. Ik heb online naar oplossingen gezocht zoals de telefoon uit en aan zetten maar het werkt niet. Als ik in mijn tele2 probeer te gaan naar simkaart activeren wordt ik gestuurd naar een scherm day zegt: Sorry! Er ging iets mis. Ik hoop dat ik snel kan worden geholpen met dit probleem zodat ik weer gewoon gebruik kan maken van mijn abonnement 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 27 January 2022, 09:17

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Leroy, tof dat je hebt gekozen voor een nieuw abonnement bij ons! Ik ga je helpen met je simkaart. In het systeem staat deze wel al als actief. Wil je mij via een privébericht het ICC nummer van je simkaart sturen? Dan controleer ik of deze juist is. Deze bestaat uit 19 cijfers, dus neem deze nauwkeurig over. Deze staat op het pasje waar je simkaart in zat. 

Stuur me voor de zekerheid ook gelijk je geboortedatum, adres + postcode en laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie. Dan moet ik daarna nog een strenge ID-check doen. Deze bestaat uit 4 vragen over je abonnement. Zodra je deze goed hebt beantwoord, activeer ik je simkaart. 

Ik zie je berichtje graag tegemoet! :smile: