De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik heb een Tele2 account aangemaakt met mijn mobiele telefoonnummer en een wachtwoord. Echter nu blijkt bij het opslaan daarvan alleen mijn mobiele telefoonnummer in het Tele2 systeem vastgelegd maar niet mijn wachtwoord. Ik heb dus nu wel een account, maar kan daar niks mee, want zonder wachtwoord krijg daar nooit toegang toe. Hoe ga ik dit opgelost krijgen, want de klantenservice is niet bereikbaar. Ik hoop dat iemand Tele2 die leest en mij wellicht verder helpen.
Beste Tele2, Om een hypotheek af te sluiten moet ik mijn toestelkrediet aflossen. Dit heb ik inmiddels gedaan, waarna ik per mail een bevestiging heb ontvangen. In deze bevestigingsmail staat het volgende: BKR weet ervan Je toestelkrediet staat geregistreerd bij het BKR. We hebben hen dus ook laten weten dat je telefoon is afbetaald. Zij passen de registratie binnen 2 werkdagen aan. Is ’t na 2 dagen toch niet aangepast? Laat het ons even weten . Echter kom ik ook een ander termijn tegen wanneer ik jullie website en het forum bekijk, namelijk 6 weken na het incasseren van de maand afrekening. Dit zou voor mij echter (veel) te laat zijn. Zouden jullie mij kunnen vertellen welke termijn ik moet aanhouden? En mij verder kunnen helpen? Met vriendelijk groet,Sander
Ik heb al sinds vanmorgen 'geen service’. Netwerk is niet te vinden. Ik kan dus niet bellen en ben niet bereikbaar.Als ik in mijntele2 wil inloggen gaat het ook mis. Ik krijg dan een melding:” "Helaas! Deze pagina zit op slot. Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken". Het lijkt wel of ik afgesloten ben???Ik heb bij de actuele storingen gekeken, maar daar staat niets over netwerkproblemen in Kortenhoef. Als ik de klantenservice bel vanaf mijn vaste nummer (kost geld), dan zijn er 39 wachtenden voor me. Maar weer opgehangen dus.Zijn er meer mensen die storing ervaren in regio het Gooi?(met een wachtrij van 39 mensen zou je wel denken, maar zet het dan op de site!)
Hi,Sinds gisteren, kan ik en mijn vrouw niet bellen of gebeld kunnen worden.Beiden simkaarten staan op mijn naam en geven aan niet geregistreerd.Ik heb niets gedaan of aangevraagd. Ik kon tele 2 niet bereiken via live chat!!! Kan niet bellen. Doe iets mensen, dit is toch raar.
Beste, Ik heb een iPhone 11 besteld en vroeg mij af of ik de usb-C versie kan krijgen. Met vriendelijke groet, Bas
hallo, afgelopen week een reparatie aangemeld, deze wilde ik de volgende dag toch annuleren. Toen heb ik naar tele2 gebeld em die vrouw wist niet hoe ze dat moest doen en ik zou smiddags teruggebeld worden. Niks meer gehoord en krijg net een mailtje dat ze hem morgen op komen halen. Iemand enig idee hoe ik hem nu kan annuleren zodat die mensen niet voor niks hierheen komen?
Op 17 december heb ik mijn bestelling geplaatst en op dezelfde dag geannuleerd vanwege te late levering. het bedrag dat ik heb betaald is ongeveer € 197, -. Wij zijn al 4 weken łatwe en ik heb mijn geld nog steeds niet ontvangen. Ik heb al 3 keer gebeld maar nog steeds niets. Kan iemand me helpen mijn geld terug te krijgen?
Geachte heer, mevrouw, Ik heb al een aantal jaren tele2 unlimited. Ik was altijd zeer tevreden en enthousiast. Mijn unlimited was ook echt unlimited. Vanaf vorige week is mijn netwerk overgeschakeld naar een nieuw 4g en is hier verandering ingekomen. Ook is mijn internet verbinding zeer slecht geworden en de app werkt niet. Waar ik tegenaan loop Ik gebruik unlimited vooral voor mijn studie en om zelf te les te geven. Colleges worden altijd online gezet dus ik kijk volop online. Sinds vorige week kreeg ik bericht dat mijn netwerk was omgezet naar 4g. Vanaf dat moment was mijn internet verbinding slecht. Ik moest het lesgeven staken en ook tijdens zoom werkgroepen gaat het mis waardoor ik telkens een gedeelte van mijn colleges en werkgroepen moet missen. Ik betaal voor mijn colleges. En de lessen die ik zelf geef zijn verminderd in kwaliteit waardoor ik en andere mensen schade oplopen.Ook is mijn bundel sinds vorige week telkens op. Tijdens een belangrijk onlineinterview moest ik het in
Goedendagik heb een mobiel abbonement nu na 2 jaar moet ik dan verlengen?of hoef ik niks te doen?blijf ik dan zelfde prijs betalen als wat ik nu doe?
Nieuwe simkaart, nieuwe klant, nummerbehoud vanaf Vodafone. Sim kaart werkt ook niet in ander toestel. Uit en aan zetten werkt niet. Soft reset werkt niet. iPhone 12 Pro Max. Dank alvast!
ik zie de knop op de achtergrond niks doen. hij schakelt wel. de bellen naar 090x knop.
Hoi!ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart binnen, de oude is al ongeldig en doet het niet.ik moest de klantenservice contacteren om alles goed te laten lopen, heb gebeld en er werd gezegd dat hij was geactiveerd.een uur later doet hij het nog steeds niet.
Goedemiddag, Ik word de laatste tijd heel veel gebeld door binnenlands, buitenlandse en mobiele nummers die ik niet ken. Ik heb mij al ingeschreven in het Nederlandse bel-me-niet-register wat totaal niet helpt. Welke andere mogelijkheden zijn er en bestaat er in het buitenland ook zoiets, waardoor dit een keer ophoudt? Een ander nummer is ontzettend onhandig.
Beste, ik kan mijn simkaart niet activeren, kan ook niet bellen en niet sms-en. Hoe nu verder?
Ook bij mij is het gebeurt dat ik niet meegenomen ben in de netwerkovergang. Nu al een week zonder telefoon en de nieuwe simkaart vandaag ontvangen.Omdat ik geen andere telefoon heb, kan ik de nieuwe kaart niet activeren. Via chat lukt het niet om medewerker te spreken.Via deze weg graag hulp om dit te doen
Belofte 5g fusie tmobile | Tele2 Forum Beetje op basis van dit gesloten topic, op deze link: Netwerk: supersnel, bekroond 4G-netwerk | | Tele2 Is er meer info beschikbaar. Geeft wel aan dat het er de aankomende 2 jaar komt, voor de rest zien we dat Tele2 gebruikt maakt van het T-Mobile landelijke 5G netwerk? en daarna staat er dat 5G voorlopig 4G niet gaan vervangen.
Nog een dag met teleurstelling van deze slechte provider service :( 16 dagen afgelopen van een annulering van order 56279616, die 5 minuten na de bestelling op 30/12 is gedaan maar toch geen bevestiging of terugbetaling van mijn geld, schandalig!Zo veel beloften en excuses voor niets, mijn geld is kwijt door deze nonchalante bedrijf .
Ik heb nu namelijk de huawei p20 lite en wil graag bij huawei blijven. Echter is het natuurlijk de vraag of die telefoon google heeft.
Dear Tele2I am not able to request 1GB gratis data bundle after consuming 6 GB. Could you please check what is wrong and how to solve this problem?? Thanks
Ik krijg nu al sinds twee maanden de foutmelding or-dvasa2-02 en kan dus niet betalen op factuur via Tele2 met de Google play store. Heb contact gehad met beiden klantenservices en verwijzen me liever altijd maar door naar elkaar … Wat ik zelf al geprobeerd heb is andere telefoon gebruiken met mijn sim, andere Google account maar niks blijkt te werken ook staat bij instellingen op Tele2 gewoon op toestaan en heb dit ook al eens uit en aan gezet. Is er iemand die dit probleem herkent of kan verhelpen? Alvast bedankt voor de moeite.
Ik heb 14 dagen geleden een toestel geannuleerd, maar nog steeds geen geld terug en het gaat om meer als €1000. Wanneer kan ik dit geld eindelijk eens terug verwachten? Aan de telefoon werd me verteld dat het 2 werkdagen zou duren.
Ik heb op 17 dec een abo besteld icm iphone 12 pro max en heb een bedrag van 320 betaald .Maar heb het 18 dec geanuleerd en heb een bevestiging mail ontvangen en heb tot op heden nog steeds het betaalde bedrag niet terug gekregen en ik vind dit een beetje triest dus wanneer gaat Tele2 betalen ? 14 dagen zijn al voorbij dus hoe lang gaat dit nog duren ?
Voor een gesprek van 32.50 Min is mij 21,39 euro gerekend. Dit was een telefoon gesprek terwijl ik in het verenigd koninkrijk was en dit was naar een lokaal nummer. Jullie bericht toen ik het verenigd koninkrijk binnen kwam zegt echter dat ik per minuur 0,25 euro zou moeten betalen. en 33 minuten x 0,25 = 8,25 dus hoezo komen jullie op een rekening van boven de 20?Alvast bedankt
Goedendag, Ik heb op 12 december mijn abonnement verlengd bij de mediamarkt met een iPhone 12 ik heb hier wel een mail van ontvangen maar, nu kreeg ik vandaag mijn factuur van december en daar staat niks op van mijn nieuwe abonnement.Ik kan er ook niks van vinden op mijn Tele2.Gaat dit wel goed zo?
Dus je bundel is op en je wilt die ene gigabyte weer en het duurt lang voordat je weer kan internetten? Wanneer je merkt na het aanvragen van 1GB dat de connectie niet wordt gemaakt zet je Vliegtuig Modus aan, wacht enkele seconden en doe de modus weer uit. En je bent weer verbonden met het netwerk. Nu kan ik dit alleen vertellen over wat ik ervaar. Ik kan niet waarborgen dat dit jouw probleem oplost.Helaas is dit een probleem dat met de nieuwe app aangekomen is. Hopelijk kan Tele2 dit probleem gauw oplossen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.