Geachte heer, mevrouw,
Ik heb al een aantal jaren tele2 unlimited. Ik was altijd zeer tevreden en enthousiast. Mijn unlimited was ook echt unlimited. Vanaf vorige week is mijn netwerk overgeschakeld naar een nieuw 4g en is hier verandering ingekomen. Ook is mijn internet verbinding zeer slecht geworden en de app werkt niet.
Waar ik tegenaan loop
Ik gebruik unlimited vooral voor mijn studie en om zelf te les te geven. Colleges worden altijd online gezet dus ik kijk volop online. Sinds vorige week kreeg ik bericht dat mijn netwerk was omgezet naar 4g. Vanaf dat moment was mijn internet verbinding slecht. Ik moest het lesgeven staken en ook tijdens zoom werkgroepen gaat het mis waardoor ik telkens een gedeelte van mijn colleges en werkgroepen moet missen. Ik betaal voor mijn colleges. En de lessen die ik zelf geef zijn verminderd in kwaliteit waardoor ik en andere mensen schade oplopen.
Ook is mijn bundel sinds vorige week telkens op. Tijdens een belangrijk onlineinterview moest ik het interview meerdere keren staken om mijn gb aan te vullen. De app werkt niet, en moet dan online waar ik telkens opnieuw moet inloggen en dan ook nog allerlei cijfertjes/letters invullen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Volgende week heb ik tentamens online. Ik maak mij grote zorgen dat de verbinding zo slecht is, of ineens de bundlebooster moet gebruiken waardoor ik miscchien gediskwalificeerd kan worden van de tentamens. Het kan echt niet zo zijn dat mijn internet het weer begeeft of ik tijdens het tentamen ineens mijn gb moet opwaarderen.
Ook is de NOG 1 GB sms functie verdwenen. Ik las ergens dat de sms functie inmiddels weer werkend is, maar het is niet het geval.Ik krijg als melding dat de code niet herkend wordt
Ik heb ondertussen al op het forum gekeken en zie dat meerdere mensen dezelde problemen ondervinden als ik. Ik zie ook dat mensen afgescheept worden. Ik zou het erg op prijs stellen als wij serieus genomen worden met onze klachten en hier echt iets aan wordt gedaan.