De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik heb bij Tele2 een abonnement afgesloten met de nieuwe iphone. Ik heb hier een origineel oplaadblok bij bestelt. Tot mijn verbazing werkt het snoer wat bij de telefoon is geleverd sinds dag 1 af en toe. Ik heb het blok,snoer en telefoon allemaal apart getest en het probleem zit zich in het bijgeleverde snoer. Het snoer is 2 dagen oud zit geen knik in en ik heb alleen originele producten gebruikt. Hoe kan ik zo snel mogelijk een nieuwe krijgen?
al opgelost
ik heb er een heel erge provider aan. ik mag niet eens contact nu opnemen met tele2 want die moeten ook slapen anders krijgen zij ook psychosen. en ik mag werkelijk niets bellen, ook geen eddy consulent. ik moet werkelijk erg nodig praten want zit in een erge lange deja vu maar niemand in mijn omgeving kan of wil met mij praten omdat ik in quarantine zit. heb afgelopen week ook geen factuur mogen omzetten naar cash. dit is mijn eigen beslissing dat ik dit doe en dat was zeer nodig ook. tot ziens tele2, jullie zijn echt een enge erge verpesters van mensenlevens. ik zeg hierbij mijn abonnement 33002426o
Familie van mij meldde dat ik geen voicemailtekst heb. Als ik terugkijk al langer dan een maand. In mijn Tele2 kan ik niets wijzigen of opslaan. Nu komt er een enquête van Tele2 langs die ik ook nog eens niet wegkrijg zonder hem in te vullen.!! Terwijl ik zit te typen! Nou ja zeg.. Maar goed, heel veel mensen konden mijn voicemail bereiken, maar tekst is weg. Kan niets veranderen, ook niet inspreken
Helaas kreeg uk dit te zien toen tele2 me een mailtje stuurde km aub mujn telefoonabonnement te verlengen. Nee. Maar dat terzijde. Is de bijgevoegde mededeling een melding van gevaar if moet ik het maar zo laten. Je moest op een link drukken.
Hallo ,Ik mag mijn abonnement verlengen. Nu zit ik er over te denken om maandelijks opzegbaar erbij te nemen.Nu is mijn vraag: Als ik een abonnement neem met toestel + maandelijks opzegbaar en ik betaal nu de helft van de toestelwaarde (12 maanden vooruit betalen), kan ik dan na een jaar het abonnement opzeggen als alle toestelkosten zijn afgelost? Daarnaast ook na dat jaar een ander abonnement nemen met een nieuwe telefoon? Alvast bedankt!
Ik weet dat alles onder T-Mobile valt maar dit is toch een beetje gek.
Ik heb een tijdje geleden mijn abonnement vernieuwd en hierbij 5g bij genomen. Deze is alleen nooit geactiveerd. Volgens de dekkingskaart zou dit wel mogelijk moeten zijn in mijn regio, weet iemand waar dit mis gaat?
Herhaaldelijk heb ik het probleem om op de site van Tele2 de juiste URL te benaderen.Ook het forum heeft zijn eigen URL.Dit kan ik mij voorstellen.B.v. Ik heb alleen internet, een vaste telefoon en een mobieltje (zonder internet), dus geen tv.Binnenkort moet ik dus een nieuw mobieltje aanschaffen met internet.Sommige leden gaven aan dat ik gewoon gebruik kan blijven maken met een "goedkoop” abonnement.Voor zover ik begrepen heb is dit niet meer mogelijk. Men moet dus een nieuw abonnement afsluiten met internet.Zie ook de topic: Overgang van 2G naar 4GPs. Is het mogelijk om een optie via het scherm een "button” aan te geven met de optie: oudste of eerst eerst?Foutje t.a.v. tele2.ne. Moet zijn tele2.nlGaarne aanpassing t.a.v. een moderator.
Ik zit al twee en halve week te wachten dat ik mijn contract weer kan verlengen en schijnt wat fout te gaan bij tele2 en daar is de klant de dupe van. Heel vervelend terwijl ze een mailtje sturen je kan verlengen. Krijgt steeds andere antwoorden zelfs dat het wordt geregeld. Nou dus niet in dit geval. Dus ik hoop dat er iemand hier wat aan kan doen nadat ik wel 10 personen aan de lijn heb gehad en verschillende afdelingen.
Begin februari kreeg ik dan bericht dat ik mijn abonnement weer kon verlengen, top dacht ik even een nieuw telefoontje uitzoeken en ik kan weer 2 jaar vooruit! Verlenging via telefoontje klantenservice gedaan, type telefoon doorgegeven en de verlenging was vlot klaar. 2 dagen later werd mijn nieuwe telefoon al keurig bezorgd en kon ik deze in gebruik nemen! Helaas een enorme tegenvaller van de telefoon, deze beviel niet. Contact met Tele2 opgenomen en was geen probleem via retourprocedure en retourformulier het toestel terug gestuurd, hier kon een aantal dagen overheen gaan en daarna kon de nieuwe verlenging van start gaan en een ander toestel worden uitgezocht. Netjes bevestiging gekregen dat mijn toestel in goede staat was ontvangen en ook werd de thuiskopieheffing netjes teruggestort. Maar toen begon het probleem een verlenging lukte niet want stond nog niet goed in het systeem en er moest een speciaal specialcasusteam naar kijken want er stond nog een bkr registratie op de terug ge
Op 24 maart heb ik een bestelling geplaatst van een mobiel abonnement + telefoon.Ergens ging daar al iets mis want ik kreeg geen bevestgingsmail of iets dergelijks. Later kon ik via de website zien dat mijn bestelling geannuleerd was.Ik heb hier direct telefonisch contact over gezocht, waar ik trouwens zeer vriendelijk te woord werd gestaan. De meneer aan de telefoon vertelde mij dat er een storing was en dat dit de reden kon zijn dat de bestelling geannuleerd was. Ik had de keuze om de bestelling opnieuw te plaatsen, maar dan zou ik weer de gekozen toestel aanbetaling moeten doen. Na overleg met deze medewerker heb ik er toen voor gekozen om eerst de terugbetaling af te wachten, deze zou hij direct handmatig uitvoeren waardoor het 5 tot 7 dagen zou duren in plaats van 14 dagen. Vandaag zijn we 2 en een halve week verder en heb ik nog steeds het geld niet terug. Ik was hier wel vanuit gegaan en dus is het erg vervelend.Mijn vraag is dan ook; Wanneer kan ik nu eindelijk mijn geld terug
Ik heb recent dit sms’je ontvangen, nu ben ik gewoon in Nederland en staat roaming uit. Enig idee waar dit vandaan komt en wat het precies betekent?
8 April factuur voldaan via ideal en tot heden nog steeds de blokkade actief? Geen mogelijkheid tot toegang internet? Kan tot 24 uur duren via een berichtje…. nu al een x dagen verder en nog steeds geen toegang?graag opheffen aub!
Mijn abonnement verloopt binnenkort. Wat gebeurt er als ik niks doe? Stopt alles, of wordt het overgezet naar een maandelijks opzegbaar abonnement?In geval van het tweede, hoe weet ik welke prijs ik daarvoor ga betalen?
Binnenkort (1 juni) wordt mijn huidige toegang met mijn "mobieltje” niet meer mogelijk.Het is een z.g. seniorentoestel (FYSIC) zonder internet.Helaas moet ik dus een nieuw mobieltje aanschaffen (zonde).Ik begrijp dat er tegenwoordig geen mobieltjes meer verkrijgbaar zijn zonder internet.Mijn huidige abonnement koste 4 euro.Dit wordt verhoogt (bij minimaal gebruik) naar 9 euro.Tevens moet ik ook nog een nieuw toestel aanschaffen.Mijn huidige toestelletje gebruik ik zeer zelden (mantelzorg).Zijn er leden die een alternatief weten?
Ik heb gisteren een telefoon bestelt maar nog steeds geen bevestigingsmail. Is het normaal dat het zo lang duurt. Er is nog niks betaald.
Hoi, ik heb vanmiddag mijn abonnement verlengt en tegelijkertijd nieuwe abonnement aangesloten voor iPhone 12 pro Max in grijs via telefonische gesprek. Abonnement is voor zelfde adres, bankrekening en e-mail maar staat op andere naam. Ik heb wel bevestiging gekregen voor voor verlengen van abonnement maar nog geen bevestiging e-mail van nieuwe abonnement. Is mijn bestelling überhaupt doorgekomen?
Ik heb al 2 dagen geen 4g verbinding meer. Ondanks dat ik nog zat mb's heb (unlimited). Ik heb al meerdere keren 4g aan/uit gedaan/ telefoon opnieuw gestart niks werkt
Weet iemand wanneer je maandbedrag wordt aangepast als je telefoonkrediet volledig afbetaald is?
Hallo,ik ben bezig met het verkrijgen van een hypotheek. Ik heb op 14 maart mijn toestelkrediet afbetaald. Dit is nog niet verwerkt in het BKR register. Kunnen jullie mij een bevestiging geven dat het toestelkrediet afbetaald is en dat het afgemeld wordt bij het BKR register? mvg,Maarten
Ik heb sinds 13 mei 2020 een mobiele abonnement bij tele 2 met een iPhone 11 erbij. Echter binnen een jaar tijd is mijn batterij conditie 75%! Dit heb ik nog nooit mee gemaakt met een iPhone en vind het heel slecht. Vergoeden jullie dit? Of sturen jullie een nieuwe iPhone op? Want ik betaal er wel voor.
Hallo allemaal, Volgende maand kan ik mijn abonnement verlengen. Nu heb ik op de tele2 website gezien dat de Samsung A52 een optie heeft om 5G aan je bestelling toe te voegen. Hier betaal je dan 2 euro meer voor. Nu heb ik meegekregen dat er voor de Samsung A52 een 4G en 5G toestel is. Klopt dit?Zo ja: Als ik dus deze bestelling plaats en het vakje van 5G aan klik, kan ik er dan vanuit gaan dat ik het 5G toestel ontvang? Ik kijk uit naar jullie reacties! Met vriendelijke groet,Jente.
Ik heb dinsdag een nieuw toestel met verlengen aangeschaft maar nu zie ik mijn verlenging pas ingaat na het verlopen van mijn oude contract. Raar toch waarom zou ik dan al verlengen als ik toch nog 4 maanden moet wachten, en dat terwijl mijn nieuwe abo ook nog duurder is. Je zou verwachten dat je als meer dan 10 jaar vaste klant hier direct gebruik van kan maken.
Hallo, ik heb mijn nummer overgenomen uit een vorig abonnement. als ik nu mijn nummer in de app wil registreren krijg ik een code binnen. En wanneer ik deze invul staat er dat het niet overeen komt, terwijl ik wel dezelfde code invul. mvg Ilona
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.