Skip to main content
Antwoord

Foutje in inlogscherm van de app.

  • April 16, 2021
  • 2 reacties
  • 38 x bekeken

Ik weet dat alles onder T-Mobile valt maar dit is toch een beetje gek.
 

 

Beste antwoord door eric

Alle abonnementen draaien inderdaad op het T-Mobile netwerk, inclusief de IT.

Blijkbaar zijn ze met het omlabelen deze specifieke melding vergeten te vertalen.

Kan geen kwaad hoor :)

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • Antwoord
  • April 16, 2021

Alle abonnementen draaien inderdaad op het T-Mobile netwerk, inclusief de IT.

Blijkbaar zijn ze met het omlabelen deze specifieke melding vergeten te vertalen.

Kan geen kwaad hoor :)


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • April 16, 2021

Hey @Mouws,

Welkom op de Community!

Bedankt voor het doorgeven van deze melding. Ik sluit mij aan bij de uitleg van Eric maar ik ga hier een melding van maken zodat de app bouwers het kunnen aanpassen. Thanks!