De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hoi allemaal, Hopelijk kan iemand mij helpen, ik heb al meerdere keren gebeld met de klantenservice maar ik wordt er niet wijzer op. Begin maart ga ik voor een jaar naar het buitenland. Dit is dan ook de reden dat ik mijn mobiel abonnement bij Tele2 wil opzeggen. Het loopt nu nog tot en met 10 juni 2022. Nu is mijn eerste vraag, kan ik dit abonnement nu al stopzetten of kan dat pas vanaf 10 juni? En het volgende punt is dat ik eigenlijk graag mijn nummer wil behouden zodat als ik terug naar Nederland kom, ik het zelfde nummer opnieuw kan gebruiken. Ik hoor het graag als iemand weet hoe ik dit het best (en goedkoopst) aan kan pakken .Groetjes!
Goedemiddag,Mijn Tele2 abonnement loopt af dus ik mag verlengen. Echter kom ik op een hoger maandbedrag uit met dezelfde opties zoals GB en belminuten. Vorig jaar werd het maandbedrag juist met een eurotje verlaagd (mooi meegenomen). Kan ik mijn huidige abonnement niet gewoon door laten lopen? Het gaat om een Sim Only. Ik heb momenteel geen behoefte aan een nieuw toestel.Hoor het graag.
Hallo,Voor paypal moet ik mijn identiteit bevestigen wat met meerdere documenten niet lukt.Het is mogelijk met een factuur van mijn tele2 abonnement alleen moet mijn volledige naam hier vermeld staan in plaats van alleen de eerste letter.Is het mogelijk om mijn volledige voor en achternaam te laten weergeven in de factuur?
Een week geleden heb ik mijn nieuwe Xiaomi 11T ontvangen.Daarna heb ik het contract ook via mail ontvangen, maar geen hardware factuur.Ik wil graag meedoen met de cashback actie van Xiaomi.
In 2018 zijn er door Tele2 BV verschillende bedragen onterecht afgeschreven. De afschrijvingen zijn tot stand gekomen omdat iemand een abonnement heeft afgesloten en ons rekeningnummer gebruikt. Tele2 heeft 2 van de vier bedragen automatisch teruggestort. De andere twee afschrijvingen hebben we nog niet terug ontvangen. Hierover hebben we uren gebeld met Tele2 alsook verschillende e-mails gestuurd naar verschillende afdelingen. Helaas, reageert Tele2 niet op onze berichten. Wij willen in contact komen met de afdeling die onze gelden terug kan storten. Overigens wij hebben nooit een abonnement gehad bij Tele2. Heeft iemand dit ook meegemaakt en hoe hebben jullie dit opgelost.
Dag,Een aantal dagen geleden heb ik mijn nieuwe Xiaomi 11T ontvangen.Daarna heb ik het contract ook via mail ontvangen, maar geen hardware factuur.Ik wil graag meedoen met de cashback actie van Xiaomi.
I have to relocate in other country and I cancel my abonnement first time in 2020/6/3, I got confirmation email said it will cost maximum 10 working days, but after two months I still get the bill, so I cancel again on 2020/8/6, and this time I also get a email with same content that it will cost maximum 10 working days.Guest what, until this month 2022 Feb, they still send me bill!!!! I finally realize that beside make a long distance call i can’t fix this issue, so I make the call. After long time waiting I explain the situation, they pass many different people, and they said they can’t find the email they sent to me regard cancel subscription! But hopefully this subscription was cancelled right now, but I think I have right to ask them give me back the money, it’s 18 months bills, even it just 11 Euro per month.(It’s not much that’s why I didn’t really rush for that before.)When I ask about the refund and the customer service hang up my call!!!! I think I would never use Tele2 again
Hey Apple-lovers! Hét moment van het jaar als je een Apple-enthusiast bent is weer geweest. Na veel speculeren en gedraai van de geruchtenmolen weten we eindelijk wat Apple voor ons in petto heeft. Ze hebben weer 4 prachtige toestellen gelanceerd! Dit is ons topic met veelgestelde vragen over de iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro, en iPhone 13 Pro Max. Tijdens de Keynote zijn deze toestellen onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij zo snel en makkelijk mogelijk de jouwe in handen kunt hebben. Daarom hebben wij veel van jullie vragen gebundeld in deze FAQ. We begrijpen dat je niet kunt wachten om één van de toestellen te bemachtigen! GEWELDIG NIEUWS! Vanaf 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max bestellen in de pre-sale. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! #Goals Informatie over Apple iPhone 13 Actuele levertijden: Check onderstaande topics voor de actuele levertijden. Wanneer er n
Goedemiddag,Ik krijg me iphone 13 pro max maandag binnen maar ik had een vraag als ik me telefoon binnen heb en hebt geïnstalleerd word dan mijn abonnement meteen geactiveerd en mijn eigen telefoon nummer? Of duurt dat een paar dagen
Op 1 december heb ik een mobiele telefoon besteld bij Tele2 en weer geannuleerd. Echter, op 27 december bleek dat het geld van deze bestelling toch was afgeschreven. Hierover heb ik meteen gebeld met Tele2, die deze afschrijving aanvankelijk niet kon terugvinden. De medewerker die ik sprak zou dit uitzoeken, en belde me dezelfde dag terug, om aan te geven dat de afschrijving was gevonden, en er een terugbetaling zou plaatsvinden. Dit zou ongeveer 2 weken duren (ik heb een bewijs van dit gesprek). Na twee weken, op 10 januari, heb ik echter nog niets ontvangen en wederom gebeld met Tele2 (ik heb een bewijs van dit gesprek). Over het gesprek van 27 december kon de medewerker niets terugvinden in het system. Wel zag de medewerker dat de bestelling was geannuleerd, maar de afschrijving toch had plaatsgevonden. Hierop is er (wederom) een notitie naar de financiële afdeling gestuurd om de terugbetaling in orde te maken. Hierop zou ik (wederom) maximaal 2 weken moeten wachten. Mijn klacht is,
Do any of you know the e-mail address to which you can send a message to Tele2 customer service for mobile services.There is no such information on their website, only a hotline or texting with a robot.I have a problem with my order. On 10/01/2022 I placed an order for the extension of the mobile phone contract with a new phone and until today I have not received the package or any information what is happening with it.I only got the order confirmation and nothing happened since that day.
In Oktober overgestapt naar T-mobile. Zie gister tot m'n schrik dat Tele-2 nog steeds €54,- p/m afboekt. Betaal dus al 4 mnd. dubbele kosten. Bijna €100,- p/m ? Geen wonder dat ik maandelijks niet meer rond kon komen. Wil tele-2 dit zo snel mogelijk recht zetten en het teveel betaalde geld terug boeken ! De klantenservice ook gebeld maar daar werd ik héél lang in de wacht gezet met zgn. rustgevende muziek ?
Ik krijg net een SMS van tele2 dat ik meer dan de helft van m’n bunden verlbruikt zou hebben. Soms negeer ik dat, bijvoorbeeld als het de 27e is. Maar vandag is het de 7e, dan is het een beetje vroeg om er (voor de helft) doorheen te zijn. Ik heb en 200min/sms bundel. M’n telefoon zegt dat ik zo’n 15 minuten gebeld heb deze maand. Meer dan ik normaal doe maar lang niet de 97 die tele2 zegt gezien te hebben. SMS ook zoiets. Dus dan ga je je afvragen: Zit er op m’n telefoon iets stiekum te SMSen of te bellen? Kan ik inzien of het om SMS of belminuten gaat? Kan ik inzien wie/wat/waar ik gebeld of geSMSed zou hebben?
Goedendag, Ik wil bij Tele2 een nieuw, maandelijks opzegbaar abonnement afsluiten, met daarbij een nieuw toestel dat ik meteen helemaal betaal, dus zonder krediet.Als ik dat abonnement na één of twee maanden opzeg om wat voor reden dan ook, mag ik de telefoon dan gewoon houden?
Ik krijg elke maand een onterecht incasso naar mijn bank gestuurd van 56 euro van tele 2 terwijl ik totaal niet bij tele2 zit. Hoe kan ik hier zo snel mogelijk van af komen? ik heb deze onterecht incasso als 2x geweigerd maar hij blijft maar terug komen
Hi iedereen, Op dit moment zit ik bij de provider Ben, maar wilde ik eventueel een overstap maken naar Tele2. Dit omdat Ben op dit moment geen pixel-telefoons ondersteunt voor Wifi Calling/VolWifi. Weet iemand of dit wél mogelijk is via Tele2? Thanks!Annelies
Mijn galaxy s9 verzend geen smsjes meer, maar ontvangt ze wel. Instellingen nagekeken, telefoon volledig gereset, mocht allemaal niet baten
simkaart nu geactiveerd, vraag om puckcode dit werkt. Nu door na wachtwoord nogmaals bevestigen en dan zegt hij dat bij herhaaldelijk verkeerd intoesten hij geblokkeerd wordt.Iemand het antwoord. Wim
Goedendag,Ik heb op 21-01-2022 de Samsung galaxy S21 ge-preorde maar aangezien de drukte bij de koerier was niet eerder mogelijk een afspraak te maken op 02-02-2022!Dus die dag ook geleverd gekregen heel blij mee nu de gratis galaxy buds2 aanvragen ;-)Foto van de streepjescode, imei nummer goed zichtbaar en dan mijn Delivery Note!Moet nogmaals aankoopbewijs toevoegen dus nogmaals gedaan en weer afgewezen. Enige verschil zie ik staan 31-01-2022 ?Hebben jullie je 10 dagen vergist?Kan tele2 mij mijn aankoopbewijs als nog sturen?
19 januari mijn samsung s21+ ontvangen maar nog geen aankoopfactuur ontvangen, zou graag aan de samsung actie mee willen doen en daarvoor ben je deze nodig
Goedemorgen, Ik heb zoals verwacht natuurlijk een abbo bij tele2. Nu las ik dat 0900 en 0906 nummers de eerste 2 maanden geblokkeerd zijn. Alleen is dit bij mij nu nog steeds het geval. Ik moet voor werk soms gebruik maken van een 0900 nummer, en vroeg me dus af of deze blokkade verwijdert kan worden? Kan iemand dat hierzo op het forum doen voor me? Ik wacht een reactie af. Groetjes, Bob.
Hallo, ik heb op 15-01-2022 een s21 gekocht. Binnen de actie termijn van Samsung. Die is afgelopen zaterdag bij mij thuis bezorgd. Ik zou nu graag de cashback actie willen invullen, alleen daar heb ik een factuur voor nodig en die heb ik nog niet. Gaat hier iets mis? Groet,Melle
Hi Ik heb een vraagje. ‘s Nachts heb ik mijn telefoon altijd op niet storen/’maan’stand. ALLE meldingen wordt stilgehouden, BEHALVE inkomende WhatsApp telefoongesprekken. Super irritant, aangezien heel veel mensen tegenwoordig WhatsApp gebruiken om te bellen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Mijn dank is grooooooooot.
Hallo,ik heb zojuist mijn abbonement verlengt met toestel (iphone 13 mini). 02-02-2022 zou die bezorgd worden. Volgens mijn track en trace is de bestelling afgeleverd en getekend. Wat heel raar is. Want ik was op dat moment niet thuis. Nu heb ik dus geen nieuwe telefoon maar de abbonement is wel sinds gisteren geactiveerd. Hoe gaan we dit verder regelen? Want ik ben niet van plan om te betalen voor een telefoon die ik niet in bezit heb. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met dit probleem.Bestelnummer : 68749567Ik hoor graag van jullie.groet Quincy
Beste lezer,Twee dagen geleden heb ik een IPhone 13 Pro 128GB Pro gekocht/abonnement verlengd. Hiervan heb ik een mail gekregen dat ik eenmalige toestelkosten moest betalen, en dit heb ik gedaan. Hier heb ik alleen geen bevestiging van gekregen. Ga ik die nog krijgen, of hoe gaat dit te werk? Ik ben namelijk bang dat ik anders aan de deur wéér moet betalen. groetjes van Anne
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.