beantwoord

Pre order S21 FE

  • 3 February 2022
  • 7 reacties
  • 93 x bekeken

Goedendag,

Ik heb op 21-01-2022 de Samsung galaxy S21 ge-preorde maar aangezien de drukte bij de koerier was niet eerder mogelijk een afspraak te maken op 02-02-2022!

Dus die dag ook geleverd gekregen heel blij mee nu de gratis galaxy buds2 aanvragen ;-)

Foto van de streepjescode, imei nummer goed zichtbaar en dan mijn Delivery Note!

Moet nogmaals aankoopbewijs toevoegen dus nogmaals gedaan en weer afgewezen. Enige verschil zie ik staan 31-01-2022 ?

Hebben jullie je 10 dagen vergist?

Kan tele2 mij mijn aankoopbewijs als nog sturen?

icon

Beste antwoord door carbear 8 February 2022, 09:23

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik zag een tijdje terug ook een topic dat hierover ging, toen heeft een moderator gereageerd.

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Susanne174r goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet!

Ik zie dat mijn collega's de hardware factuur voor je hebben aangevraagd. Heb je deze inmiddels al ontvangen? Ik hoor het graag van je, anders ga ik er voor je achteraan! 

Hoi hoi, 

Nee helaas nog steeds niks ontvangen!

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Susanne, thanks voor je snelle reactie!

Daar was ik al een beetje bang voor. Ik zag dat de case op 'Cancelled' stond. Ik heb de aanvraag direct opnieuw geopend met het verzoek je de hardware factuur te mailen. Laat je het ons weten als je hem hebt ontvangen? Ik verwacht dat je hem snel ontvangt! :blush:

Hoi Marciano,

Ja dat kan komen omdat ik het eerst online via tele2 wou bestellen en ging niet goed.

Daarna gebelt met tele2 en telefonisch besteld.

Maar ik wil je bedanken voor je hulp ik wacht af zodra ik hem binnen hebt laat ik het weten. 

Heb hem ontvangen erg bedankt

Reputatie 7
Badge +12

Super fijn om te horen dat je hem hebt ontvangen! Bedankt voor het laten weten. 

Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! :smile: