Anney, heb je hier je gegevens in je profiel ingevuld? Dan kan een moderator sneller reageren.
Je kunt ook altijd bellen 020-7544444!
Hey Anney, allereerst welkom op de Community!
Goed dat je je 06-nummer hebt ingevuld. Ik heb je bestelling er gelijk bij gepakt en ik zie dat je inderdaad de eenmalige kosten hebt betaald. Hier krijg je volgens mij geen aparte bevestigingsmail voor, maar geen zorgen, je hoeft deze dus uiteraard niet nog een keer aan de deur te betalen!
Mooi toestel heb je gekozen, ik hoop dat je hem snel ontvangt. Binnenkort zal AMP (onze koerier) contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. Voor de levertijden kun je terecht op deze pagina.
Ik wens je alvast heel veel plezier met je gloednieuwe iPhone 13 Pro!
Als aanvulling hierop; afhankelijk van het geleverde product / dienst is de verkoper niet altijd verplicht (direct) een betalingsbewijs te verschaffen. Je hebt echter als koper wel het recht om om een aankoopbewijs te vragen, en deze zal dan alsnog door de verkoper verstrekt moeten worden.
Bij tele2 wordt de hardware factuur altijd een paar dagen na bezorging van je toestel gestuurd per e-mail. Mocht je deze helemaal niet ontvangen dan kun je altijd alsnog aan de bel trekken bij tele2 en zorgen ze ervoor dat je deze alsnog kunt krijgen!