beantwoord

Betaling iPhone 13 Pro

  • 2 February 2022
  • 3 reacties
  • 105 x bekeken

Beste lezer,

Twee dagen geleden heb ik een IPhone 13 Pro 128GB Pro gekocht/abonnement verlengd. Hiervan heb ik een mail gekregen dat ik eenmalige toestelkosten moest betalen, en dit heb ik gedaan. Hier heb ik alleen geen bevestiging van gekregen. Ga ik die nog krijgen, of hoe gaat dit te werk? Ik ben namelijk bang dat ik anders aan de deur wéér moet betalen.

 

groetjes van Anne 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 2 February 2022, 15:26

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Anney, heb je hier je gegevens in je profiel ingevuld? Dan kan een moderator sneller reageren. 

Je kunt ook altijd bellen 020-7544444! 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Anney, allereerst welkom op de Community!

Goed dat je je 06-nummer hebt ingevuld. Ik heb je bestelling er gelijk bij gepakt en ik zie dat je inderdaad de eenmalige kosten hebt betaald. Hier krijg je volgens mij geen aparte bevestigingsmail voor, maar geen zorgen, je hoeft deze dus uiteraard niet nog een keer aan de deur te betalen! 

Mooi toestel heb je gekozen, ik hoop dat je hem snel ontvangt. Binnenkort zal AMP (onze koerier) contact met je opnemen om de bezorgafspraak in te plannen. Voor de levertijden kun je terecht op deze pagina.

Ik wens je alvast heel veel plezier met je gloednieuwe iPhone 13 Pro! :heart_eyes:

Als aanvulling hierop; afhankelijk van het geleverde product / dienst is de verkoper niet altijd verplicht (direct) een betalingsbewijs te verschaffen. Je hebt echter als koper wel het recht om om een aankoopbewijs te vragen, en deze zal dan alsnog door de verkoper verstrekt moeten worden.

Bij tele2 wordt de hardware factuur altijd een paar dagen na bezorging van je toestel gestuurd per e-mail. Mocht je deze helemaal niet ontvangen dan kun je altijd alsnog aan de bel trekken bij tele2 en zorgen ze ervoor dat je deze alsnog kunt krijgen!

Reageer