beantwoord

Hardware factuur

  • 2 February 2022
  • 3 reacties
  • 400 x bekeken

Hallo, ik heb op 15-01-2022 een s21 gekocht. Binnen de actie termijn van Samsung. Die is afgelopen zaterdag bij mij thuis bezorgd. Ik zou nu graag de cashback actie willen invullen, alleen daar heb ik een factuur voor nodig en die heb ik nog niet. Gaat hier iets mis? 

 

Groet,

Melle 

icon

Beste antwoord door carbear 3 February 2022, 10:14

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Een paar dagen geleden zag ik ook een ander forumlid met eenzelfde vraag:

 

 

Het lijkt erop dat iemand Tele2 hier even naar moet kijken. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Melle, allereerst supertof om te horen dat je bij ons de Samsung Galaxy S21 hebt besteld!

Ik zie de laatste tijd vaak dat de hardware factuur niet wordt meegestuurd. Ik zal hier inderdaad even achteraan gaan, thanks @carbear ! 

Stuur mij even een privébericht met de volgende gegevens, dan vraag ik direct de hardware factuur voor je op: IMEI-nummer, type toestel en e-mailadres waar de hardware factuur naartoe gestuurd kan worden.

En geen zorgen je het nog ruim een maand om je product te registreren voor de cashback actie via deze link. Maar m'n collega's sturen de hardware factuur vaak binnen enkele dagen naar je op!

Laat je het ons weten als je hem hebt ontvangen en als het gelukt is met de cash back actie? We horen het graag van je! :smile:

Het is opgelost!