De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je abonnement, Tele2-omgeving en facturen
Recent actief
Hello Tele2, My current contract ended last November, how can I change to a higher speed package? because it cost the same amount that im paying right now with my package. Or its just better to cancel my subscription and get a new one? Thanks in advance :)
Op 12-12-2019 het modem ontvangen en kreeg een sms dat ik nu al kon gaan instaleren. Op 17-12-2019 was de activatie datum met geen werkend internet. Vanwegen de feestdagen weg geweest . op 06-01-2020 werkte het nog niet. Gebeld met de klantenservice, na veel testen gedaante hebben door de medewerker als mijzelf werkte het toen ook niet. De medewerker zou een monteur van kpn aansturen, die mij zou bellen als het wel zou moeten werken. 0p 09-01-2020 nog steets geen internet. Op 15-01-2020 wederom gebeld met de klantensevice om mijn contact eenzijdig te ontbinden wegens nalatigheid van tele2. De medewerker ging het in orden maken met een opzegtermijn van 1 maand en kwam doodleuk met een eindnota voor de resterende maanden van het contract. Nu heb ik aangegeven dat het mijn consumetenrecht is om het contact eenzijdig te ontbinden en dat de incasso stopogezet gaat worden en al betaalde gelden teruggestort krijg. Heb immers geen gebruik kunnen maken van datgene wat in het contact is ove
Hello, May I ask if it is right to send the materials for contract takeover to the following address when I have a “Tele2 internet extra contract”? T-mobile Netherlands B.V. T.a.v. Contractovername Postbus 289 2400 AG Alphen aan den Rijn I had applied for contract transfer at the same address using the application form and the copy of bank card. But I got rejected and was asked to send some more materials in a letter to the address above. Since I have a contract with Tele2, I feel confused with the T-mobile address. Would someone kindly please help me confirm about it? Thank you in advance.
Wie heeft dit nog meer? Ik heb abo op alleen internet light. Abo kost 25 euro per maand inclusief BTW. Op de factuur van januari staat een bedrag van 25,68 en dit gaat ook geïncasseerd worden volgens de bank. Er is geen abonnementsverhoging geweest. Ik denk dat de overgang naar T-mobile problemen oplevert, want ook de optelling IN de factuur bevat een afrondingsfout (bedrag excl. BTW + BTW is één cent minder dan totaalbedrag). Wie heeft dit nog meer?
Ik heb sinds begin december geen wifi gehad...3 monteurs geweest..lijkt nu sinds eergister te zijn opgelost...waar dien ik vergoeding in??heb overal bewijs van
Goedendag, Op 3 september heb ik een internet en bel abonnement bij tele2 aangevraagd via de website. Hierbij heb ik aangegeven dat ik gebruik wil maken van de overstap service van tele2. Verder heb ik aangegeven dat telfort mijn internetprovider was en kpn mijn telefoonaanbieder. Opgegeven als gewenste leverdatum 01-11-2019 (zodat de opzegtermijn meer dan een maand was). (screenshots zijn beschikbaar). Nu berekent kpn nog voor de maand november abonnementskosten. Met als reden dat tele2 geen vooraankondiging bij hen had gedaan dat de pstn (analoge) lijn per 01-11-2019 kan worden opgeheven en tele2 het telefoonnummer per die datum overneemt. Kunnen jullie nagaan hoe dit zit en hoe ik deze extra gemaakte kosten vergoed kan krijgen? Met vriendelijke groet, t2kforum
Hallo, Ik heb een factuur van december (1-12-2019 tot 31-12-2019) met de helle bedrag 25 euro maar ik heb de contract gestopt om 05-12-2019. ik hoor graag van u, met vriendelijke groeten, Ahmed Elsharkawy
ik wil een alles in 1 pakket bij tele 2 afsluiten. maar waarom moet ik dan nog een keer aansluitkosten betalen terwijl ik al Mobiel klant ben?
Heb gisteren mijn adres wijziging doorgegeven en dan krijg ik onderstaand bericht en verder hoor ik niets, dus lijkt erop dat ik weggaat bij Tele2 wat helemaal niet mijn bedoeling is.Vanwaar dit verwarrende bericht, wat is de bedoeling? Beste meneer ……., Jammer dat je weggaat bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. Einde abonnement We beëindigen je abonnement op 26 november 2019. Vanaf die datum vervalt ook de maandelijkse incasso. Modem Je hebt nog een modem voor internet van ons. Deze hoef je straks niet terug te sturen. De financiële afhandeling Je betaalt je abonnementskosten altijd een maand vooruit. Daarom kan het zijn dat op je laatste factuur kosten staan van een periode waarin je geen klant meer was. Als dit bij jou het geval is, ontvang je de maand erop nog een factuur waarin we dit verrekenen. Heb je je bedacht? Bel ons dan binnen 7 dagen op 020-754 4444. Wij zorgen er dan voor dat je abonnement gewoon doorloopt. Zonder extra kos
Hallo allemaal, Over een week ga ik verhuizen en neemt mijn huisgenoot het internet contract over. Echter toen we de tele2 box bij hem hebben aangesloten om uit te proberen werkte deze niet. Het internet lampje op de box bleef hierbij rood. Nu hebben we dit probleem ook gehad toen ik de eerste keer internet ging regelen hier en toen werkte de box niet bij mijn aansluiting. Een bezoek van een monteur heeft dit toen opgelost maar nu blijkt het dus andersom niet te werken. Kunnen mijn huisgenoot en ik hiervoor een afspraak met een monteur aanvragen? Mvg, R Hillen
KPN-Netwerk is hier aan het werven voor een gratis glasvezelaansluitpunt, naast de koperaansluiting.Nou dacht ik eerst: prima, doe maar, dan heb ik extra keuze. Ik gaf toestemming. Echter achterop het foldertje staat nog: “Als de glasvezelaansluiting in uw woning gereed is zet uw provider alle diensten over naar het glasvezelnetwerk.” Omdat ik eigenlijk zeer tevreden ben met mijn huidige 20mb/s aansluiting heb ik geen behoefte aan glas. Ik ben bang voor een gedwongen overstap naar duur glas+verplichtTV.Heb hierover contact opgenomen met KPN-Netwerk.Hun korte antwoord was: uw provider bepaalt. Dus Tele2, wat zijn jullie plannen als er glas naast de telefoonlijn komt te liggen? De vraag is:hoe lang kan ik nog van mijn voordelige ADSL genieten, als er ook glasaansluiting is.? gaat Tele2 mij dwingen glas te nemen? heb ik recht op hetzelfde maandtarief bij gewongen overstap op glas? blijf ik internet-only houden bij glas?
Op 3 september kreeg ik mijn welkomstmail voor een nieuw internet abonnement bij Tele2. Op vrijdag 13 september heb ik rond 16:30 gebeld met de klantenservice van Tele2 om mijn bestelling te annuleren. Dit omdat mijn huidige provider mij een nog scherper aanbod deed. De klantenservice kon niet meteen bevestigen, maar zeiden dat dit meteen na het weekend zou komen. Op zaterdag 14 september heb ik voor de zekerheid nog aangetekend een annuleringsformulier naar Tele2 verstuurd, omdat de termijn van 14 dagen op dinsdag 17 september zou verstrijken Maandag 16 september om 14:18 nog niets ontvangen, dus gebeld. Mijn annulering was inderdaad binnen, maar lag bij de afdeling die dat moet verwerken. Op mijn verzoek heeft de klantenservice dit per email bevestigd. Maandag 16 september om 17:18 nog een keer gebeld. Niets wijzer geworden. Woensdag 18 september om 14:22 gebeld. En doorgevraagd. Uiteindelijk naar een supervisor gevraagd, die binnen 24 uur terug zou bellen. Het is nu 19 september i
Hallo, Zojuist kreeg ik mijn eerste factuur binnen die hoger uit is gevallen. In mijn contract staat Internet en tv voor €33,- en de eerste 6 maanden €7- korting dus ik betaal €26,- per maand. Op de factuur staat €45,29 en de korting die maar 3 weken duurt?? Hoe kan dit?? Dit is los gezien van de aansluitkosten
Goedemorgen, Hierbij mijn eigen topic om hopelijk tot een oplossing te komen. Ik wilde eind augustus slechts een verhuizing doorgeven. Hierop werd aangegeven dat er een nieuw internetabonnement gestart zou worden op mijn nieuwe adres. Toen ik aangaf dat ik dit niet wilde omdat ik eerst wilde kijken of het internet beter zou zijn dan afgelopen 5 jaar als klant bij Tele2 werd mij beloofd dat ik maandelijks kon opzeggen. Op 6 september heb ik het abonnement aangeschaft, op 17 september ging het in en in de dagen erna bleek het niet beter te zijn waardoor ik op 20 september heb opgezegd. Voor de opzegging wordt nu €133 gerekend, omdat ik ‘binnen de contractduur opzeg’. Dit terwijl ik tijdens de bedenktijd heb geannuleerd en daar per mail een bevestiging van heb. Er wordt door de telefonische klantenservice ontkend dat mijn annulering binnen de bedenktijd is geweest. Daarnaast is mij dus beloofd dat het abonnement maandelijks opzegbaar was. Ik hoor graag wat een passende oplossing zou
Hallo, Ik heb recent internet besteld bij Tele2 alleen dat gaat in vanaf 1 oktober, in de avond. Is het mogelijk om bijv Tele2 te bellen om hem een paar dagen eerder te activeren of kan dat niet?
L.S. Ik probeer vanuit mijn MijnTele2 account mijn abonnement voor internet & tv op te zeggen, maar krijg daarbij steevast de foutmelding 'De geselecteerde datum / tijd is niet mogelijk, ga terug en probeer opnieuw!'. Het opzegformulier heeft echter helemaal geen optie om datum/tijd te selecteren, dus ik kom er niet verder mee. Is er een andere optie mogelijk zonder dat ik daarvoor overdag met de klantenservice moet bellen? Vriendelijke groeten, J.
Beste Tele2-medewerker, Ik heb gereageerd op uw email met daarin de factuur, maar ik betwijfel of u emails gericht aan 'klantenservice@tele2.nl' wel leest. Vandaar dat ik mijn reactie nu ook via deze weg naar u toestuur. --------- Ik zie dat u het bedrag van ingesloten factuur met nummer NL191******** d.d. 1 augustus 2019 (ontvangen op 20 augustus 2019) op 26 augustus 2019 van mijn bankrekening hebt geïncasseerd met transactie-referentie ARNL************. Zoals in mijn mail van 20 augustus aangegeven ben ik niet eens met deze factuur. Ik heb deze factuur dus bij deze betaald onder protest en onder voorbehoud van alle rechten. Hieronder herhaal ik mijn bezwaren tegen deze factuur, zoals eerder vermeld in mijn e-mail van 20 augustus 2019: ———- Ik ben het niet eens met deze rekening. De kosten kloppen niet, omdat: Er staan abonnementskosten voor de periode 24-07-2019 t/m 02-08-2019 voor ‘Internet Extra’. Deze abonnementskosten zijn onterecht: U heeft het abonnement niet geleverd, ik
Ik heb vorige maand een internet abonnement afgesloten die (met korting) de eerste 6 maanden 22 euro kost en daarna 25 euro. Bij de eerste factuur zouden er 30 euro aansluitkosten bij opgeteld worden. Ik kom dan uit op 52 euro. Nu heb ik zojuist een factuur gekregen waar ik 31,22 euro aan abonnementskosten betaal en komt het totaalplaatje uit op €60,23.. Kunnen jullie achterhalen hoe dit verschil kan zijn?
Ik heb een vraag over een fraude geval. Vandaag kreeg ik een onbekende vordering van LAVG met Tele2 Nederland B.V. als opdrachtgever. 23 september moet ik voorkomen. Ik ben onbekend met een overeenkomst met jullie en ben nog nooit klant geweest, het is mij dus een raadsel waarom ik deze vordering ontvangen heb. Vervolgens heb ik direct contact opgenomen met jullie klantenservice, maar ook daar is niets bekend, geen naam, geen aders, alleen wel mijn rekeningnummer. Omdat ik zo weinig gegevens heb krijg ik verder geen informatie en kon de medewerker NIKS voor mij doen, erg vreemd, omdat mijn rekeningnummer misbruikt wordt. Ik heb contact gezocht met LAVG en ook met het CMI, Kan iemand die me verder kan helpen contact opnemen? In het verleden is vaker nav een verloren id bewijs het een en ander geopend op ons naam. Graag een reactie zsm
Beste, Per 6 augustus heb ik mijn thuisabbonement van Tele2 ivm een verhuizing opgezegd. Ik krijg echter van een nieuwe huurder de mededeling dat zij geen nieuw internet kunnen aanvragen omdat er nog een abonnement door zou lopen op mijn naam. Ook kreeg ik een factuur tot 31 augustus. Verder heb ik mijn apparatuur al op 2 augustus teruggestuurd, echter nooit een bevestiging van gekregen. Ik begin te twijfelen of de opzegging wel goed is doorgekomen. Zou dat voor mij nagekeken en bevestigd kunnen worden? Avast bedankt!
Zojuist ben ik door jullie monteur gebeld dat hij er pas na 2 uur kan zijn. Ik vind het schandalig dat ik dit pas zo laat hoor en dat jullie planning dusdanig mis loopt dat ik hierover een klacht wil indienen. Ik heb de ochtend vrij zodat ik thuis ben voor jullie monteur en zit hierop te wachten. Nu moet ik vanmiddag dus vrij nemen van werk en afspraken afzeggen en verzetten omdat jullie planning mis loopt. Ik vind dit ronduit asociaal en klantonvriendelijk. Op dit moment kan ik niet anders dan thuis blijven wachten tot de monteur er is. Als het probleem niet opgelost kan worden wil ik graag de mogelijkheden onderzoeken om mijn abonnementen op te zeggen wegens niet nakomen van afspraken en niet leveren van de service die beloofd is. Ik hoor graag onder welke voorwaarden ik mijn contract voor de eindtermijn kan opzeggen, want op deze manier heb ik alleen maar gedoe door klant te zijn bij jullie.
Is het mogelijk alvast online door te geven dat ik over 1,5 maand mijn tv-/internetabonnement wil opzeggen?
Binnenkort krijgen wij glasvezel (eindelijk 🙂 ). Nu zat ik bij Tele2 te kijken omdat ik hier ook al een mobiel abonnement heb leek mij dit wel praktisch. Als ik glasvezel wil dan wordt ik naar de site van T-mobile geleid. Prima, maar hoe zit het daar met die mooie aanbieding. Je krijgt namelijk voordeel als je een T-mobile mobiel telefoon abonnement hebt. Ik heb Tele-2 mobiel. Is dat nu hetzelfde of kan ik dan geen voordeel van krijgen en zou ik eerst met telefoon over moeten stappen naar T-mobile.
Hello! So recently, I signed up for tele2's internet service which went smooth. As I am now in my home country and a friend of mine is staying in the apartment, it was him who received the package with the new router. The router works through the telephone cable and the two lamps are green but there is no connection. I want to get a monteur to come and look at it but it is impossible to call the number for the monteur from Denmark, my home country where I am now - it says the number doesn't exist. I feel it is my responsibility so I want to know if there is any other way to arrange for a monteur to come and activate the internet in my apartment?
Hallo, Dient er bij het afsluiten van een nieuw internet thuis abonnement en mogelijk vaste telefoon abonnement ook een kopie gemaakt te worden van bankpas + id-bewijs? Zo ja, mag ik deze zelf maken, hoe lang wordt deze bewaard en kan ik deze na deze periode terugkrijgen? Of beter nog kan ik vooruit betalen, zodat er geen kopie nodig is, dat zou dan mijn mijn voorkeur hebben.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.