De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Ik ben overgezet naar het nieuwe netwerk,en ik was niet meer bereikbaar en had geen internet meer.heb een nieuwe simkaart gekregen…Als mijn 5gb op was kon ik altijd een sms sturen...met de tekst NOG 1GB naar 1280 ONBEPERKT !! Moet nu eerst alles opmaken voor dat ik weer 1gb kan krijgen 1 flut gb wat is dat anno 2021Nu werkt dit niet meer zoals het was...begin ik me groen en geel te ergeren aan tele2 ik hoop dat dit snel veranderd!!???Mijn contract loopt tot eind februari en na 12 jaar klant te zijn geweest heb ik er steeds meer zin in om over te stappen!!! Unlimited data met zon beperking is het zelfde als iemand die geen ledematen heeft claimt dat die geen invalide is De groeten
hoi, kan ik terug naar het oude systeem van tele2? (al zal het nog maar eenmalig zijn)misschien is er 's weekends nog een moderator die dit kan doen?
Hallo, Ik heb onlangs via mediamarkt mijn abonnement proberen te verlengen. (tele2 heeft het toestel wat ik wil niet op voorraad). Vervolgens kreeg ik een e-mail dat dat niet mogelijk zou zijn vanwege het feit dat mijn nummer op een andere provider geplaatst zou worden? (ik heb geen overstap aangevraagd naar een andere provider) Verder, heb ik contact gehad via de chat met diverse medewerkers die aangeven dat zij mij niet kunnen helpen omdat ik op een nieuw systeem zit. Vervolgens ben ik doorverwezen naar een nieuwe chatbot van Tele2 maar die verbind me niet door met de medewerkers. Enig idee? Is het misschien zo dat ik ipv verlengen bij tele2 moet kiezen voor verlengen met tmobile door de fusie? een medewerker gaf al aan dat dit gescheiden zou blijven.
Hallo, voorheen kon ik wisselen tussen mijn 3 iphone-nummers binnen de app, bijv om instellingen te wijzigen en dit gaat nu niet meer. Die Tara zegt dat het wel kan maar het kan dus echt niet. Simpele oplossing alsjeblieft!?thanks!
Beste,Om in te schatten of ik mijn unlimited abonnement nog wel nodig heb wil ik mijn verbruik van de afgelopen maanden zien. Nou kan ik van de laatste twee maanden een totaal zien staan van mijn bel- en internetverbruik, dus daarmee weet ik het van twee maanden. Echter kan ik het op de facturen van de maanden ervoor niet zien, dat zijn namelijk ook andere facturen. Daarin staat dan wel weer een link naar verdere factuurgegevens, maar wanneer ik daar op klik kom ik op de webpagina met het verbruik van de huidige maand terecht. Mocht iemand weten hoe ik mijn historische bel- en internetverbruik in kan zien dan hoor ik dat graag. Bij voorbaat dank!Mvg
“We zijn nu bijna klaar met klussen,nog heel even geduld” Beetje rare boodschap als het maanden gaat duren??? Had dan de oude app zolang actief gehouden!
Hoi, Hoe kan ik MB’s aanvragen als de app niet werkt? greetz
Goedemiddag,Is er nog een kids simkaart beschikbaar waarbij je ouderlijk toezicht kunt instellen ?of bv van je eigen abonnement GB’s kunt afstaan aan zijn simkaart ?in ieder geval een simkaart om de boel in de gaten te houden 😁 groetjes Michel
Hallo,Vorige maand is mijn abonnement op mijn naam gezet (stond eerst op mijn moeders naam). Ik gebruikte al wel mijn e-mailadres voor mijn Tele2 account. Echter, nu is mijn Tele2 account niet meer gekoppeld aan mijn abonnement. Ik had gebeld met de klantenservice en die zei dat ik een nieuw account moest aanmaken met een nieuw e-mailadres. Nu heb ik een nieuw e-mailadres aangemaakt, maar krijg ik geen activatie link toegestuurd als ik die aanvraag op jullie site. Als ik mijn oude e-mailadres invul krijg ik die wel maar met een link om mijn wachtwoord te veranderen. Hoe kan ik mijn abonnement weer linken aan een Tele2 account (nieuw of oud account), zodat ik mijn gegevens weer in kan inzien?Dankjewel,Isabelle
HalloIk heb sinds kort een nieuwe telefoon gekocht, de iphone 11.Dit is mijn eerste abonnement die ik bij tele2 heb.Het probleem is dat ik niet kan inloggen op mijn Tele2 account met mijn nummer terwijl ik mijn telefoon nu al bijna 2 weken heb.Ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.Groeten Sarah
ik kan niet inloggen op jullie site buiten jullie forum app lukt niet en jullie site ook niet krijg steeds fout melding zie screen shot: https://gyazo.com/3438cddcc2530b42744dd5b547766fffen op de app krijg ik het zelkde
Net 70 minuten gebeld met tele2 waarvan 60 in de wacht omdat ze mijn probleem moesten “uitzoeken” na die 70 minuten wordt ik gewoon door Tele2 opgehangen. Nu ben ik 70 belminuten kwijt dus mijn vraag is of Tele2 mij terug kan bellen!? als het goed is waren ze bijna klaar met het uitzoeken van de fout die ze hadden gemaakt dus ik word graag teruggebeld!
Ik heb op dit moment een Unlimited data abonnement lopen, dit wil ik graag veranderen in een contract van 2 jaar. Wanneer ik op de app of site dit wil aanpassen kan ik alleen het GB's van mijn internet aanpassen. Weet iemand hier raad mee?
Bij de verbruiksgegevens zie ik alleen een datum staan. Hoe kan ik zien hoelaat deze kosten zijn gemaakt?
Waarom is de 1280 opwaarderen niet meer actief..??Nu moet je telkens de app openen om iedere keer 1 gb erbij te krijgen.. Dat is erg lastig...
Hallo, als ik wil inloggen op mijn Tele2 app dan staat er dat mijn telefoonnummer niet actief is. Ik kan momenteel dus mijn bundels niet zien en ook geen bundelbooster activeren, omdat ik Unlimited internet heb.
Kun je op 2 verschillende telefoons met hetzelfde account inloggen via de nieuwe mijntele2 app?Ik heb zelf in de nieuwe app de nummers van mijn kinderen toegevoegd. Dat ging goed. Alleen nu wil mijn oudste ook via zijn eigen telefoon inloggen in de app. En krijgt hij steeds te horen dat gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt. Terwijl hij echt de juiste gebruikt. Inloggen via de website gaat prima.Bij mijn 2de zoon lukte het wel, zonder problemen. Zelfde type telefoon.Iemand een idee hoe we dit moeten oplossen?
Hoi, als ik de Tele2 app open dan staat er dat ze geen actief 06-nummer bij mijn account zien. ik kan dus niet zien hoeveel data ik verbruikt heb en hoeveel ik nog over heb, weten jullie hoe dit opgelost kan worden/wat ik kan doen?
Hallo,Heb gisteren mijn nieuwe toestel ontvangen waar ik ontzettend blij mee ben, alleen heeft het toestel helaas geen ondersteuning voor 2 fysieke simkaarten. Mijn werkgever maakt gebruik van KPN EEN waardoor eSim hier nog niet beschikbaar is, helaas zie ik net dat Tele2 dit ook nog niet ondersteunt. Wel zie ik meerdere berichten hierover dus de vraag is hoog, is er inmiddels als iets bekend over wanneer deze ondersteuning komt?Ook lees ik dat T-Mobile Tele2 heeft overgenomen, is het wellicht mogelijk een T-Mobile simkaart (eSim) te gebruiken met een Tele2 abonnement? Dit zou mij enorm helpen!
Goedemiddag, Ik heb dit op twitter al gevraagd.Ik zou uit jullie bel lijst gehaald worden en ik moest me maar aanmelden bij bel me niet register?Mijn telefoon nummer is nergens bekend behalve bij familie. Ik sta al in het bel me niet register.Jullie bellen mij onder werk tijd en aangezien we allemaal thuis moeten werken is dit zeer hinderlijk.Hierbij nogmaals het dringende verzoek mij uit jullie lijst te halen !Ik ben heel modern dus als ik een aanbieding wil of wat veranderen aan mijn abonnement weet ik jullie heel prima zelf te vinden ! Alvast bedankt !
Kan ineens niet meer inloggen, geeft aan dat ww fout is. Bij opvragen ww geeft hij aan geen account.Ik heb vervolgens een account aangemaakt opnieuw en ook een sms ontvangen om deze te bevestigen, een wachtwoord te maken en je zou denken, opgelost.Nou wil ik dus inloggen en krijg ik wederom de melding dat het wachtwoord fout is.Als ik op de link klik voor een nieuw wachtwoord crasht heel de websiteThis site can’t be reachedCheck if there is a typo in cmstst.tm.nl.ad.tmo. If spelling is correct, try running Windows Network Diagnostics.DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
Ik erger me rot aan dit probleem. Ik heb unlimited 4g en gebruik dat erg veel. Daardoor heb ik regelmatig met de bundelbooster te maken. Nou werkt dat allemaal leuk en aardig, zolang ik hem maar activeer in de app, nádat ik 80% van de vorige booster heb verbruikt, maar vóórdat ik 100% heb verbruikt. Op dat moment houdt de app namelijk gewoon op met werken voor mij. Ik blijf maar naar een draaiend cirkeltje turen terwijl ie probeert te laden, wat enorm frustrerend is.Ik weet dat ik ook via sms een bundelbooster kan activeren, dat probeer ik in dat geval dan ook. Maar zelden werkt dat in 1x. Vaak moet ik vliegtuigmodus aanzetten en weer uit, dat een paar keer herhalen, voordat het smsje door lijkt te komen en ik weer verder kan internetten.Ook als ik wel een smsje krijg waarin staat dat het gelukt is om de bundelbooster te activeren, heb ik vaak alsnog geen internet tot ik, je raadt het al, vliegtuigmodus weer aan en uit heb gezet. Ik vind dit echt een enorm gezeik, voor het nieuwe netwe
In het ontgrendelscherm van mijn telefoon staat tegenwoordig Tele2 Hydra ipv alleen Tele2.Weet iemand hier iets van?
Goedemiddag, Ik heb net met de klantenservice gebeld en na een aantal keren doorverbonden te zijn werd de verbinding verbroken.Graag zou ik de facturen van april 2019 t/m december 2019 willen downloaden.Echter in de app kan ik ze alleen van november en december 2019 inzien. graag hoor ik van u
Ik heb het geprobeerd met Firefox en Chrome. Cookies uitgezet maar dat hielp niet. Heeft iemand een idee?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.