De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
Sinds vannacht/vanmorgen geen internet.Rood indicatielampje op modem
Geen Vast internet hier in Venray Lampje op modem brandt rood.Dsl connection status is “connecting”Tweede keer al in 1 week tijd.
Geen internet lampje op modem brandt rood hier in Venray
Geen Internet hier in Venray , modem lampje brandt rood
Hallo, sinds vanochtend geen internet en tv ik heb al de kabels uitgetrokken en opnieuw opgestart maar helaas. Heb ook al gereset maar werkt nog niet
Ik heb nu internet en vaste telefoon van tele2 met een mailadres van tele2.Ik begreep dat jullie hiermee per 12 januari 2024 gaan stoppen.Nu heb ik een brief gehad van KPN dat ze glasvezel aan gaan leggen in en rond het huis.Als ik nu een glasvezelabonnement van T mobile neem met internet kan ik dan mijn huidig mailadres van tele2 behouden?En moet ik hiermee wachten tot KPN dit geinstalleerd heeft of doet T mobile dit ?
De laatste twee weken valt regelmatig voor korte (enkel minuten) of langere tijd (half uur) tussen 23.30 en 3.00 uur het internetsignaal weg. D.w.z. de vaste telefoon werkt niet en er komt geen internetsignaal binnen. Komt dit door werkzaamheden of zijn er andere verstoringen rond die tijd gaande?
Ik zie storingen in Utrecht, maar ik woon in Hilversum Oost (provincie Noord-Holland) en heb ook geen internet. Word hier ook aan gewerkt?
Vandaag 2 mei vanaf 10.30u geen internet meer in Hagestein. Gebeurt laatste tijd wel iets te vaak. Graag snel een structurele oplossing.
Modem is ok. Herstart na 1minuut uit leverd niks op. Geen internet.Ben benieuwd naar de oorzaak en oplossing.Er zijn hier wel graafwerkzaamheden aan het elektriciteits net.
ook in Ede (Gelderland) al paar uur geen internet, valt dit ook onder dezelfde storing?
Opeens om 10.30 had ik geen internet meer, router herstart, alle draden bekeken en goed aangedrukt maar het levert niks op. Hebben meer mensen last van geen internet in Utrecht?
Sinds een half uur ongeveer werkt internet helemaal niet, terwijl de wifi verbinding gewoon werkt. Apparaten, modum herstart, maar blijft hetzelfde probleem. Niet voor het eerst vandaag ook
Gisteren was er een storing in regio Utrecht. Die was opgelost. Nu vanmorgen 9-3 hebben we weer geen verbinding, klopt dat?
I called again tge customer service about my Tele2 home internet subscribson.I canceled last year november but still they charge my money.Really bad service.I spoke with a lady she said Oh yes I saw you canceled I will send you this to my college.This is the third time than nothing happens Such a bad service
23-2-23, 17:00. Zojuist geconstateerd dat m'n router geen IP adres krijgt vanuit internet en dus geen verbinding heeft. Gebeld met Tele2 en de medewerker constateerde, net als vorige week, dat er weer een wat grotere storing is in de regio Utrecht. Ik maak dit topic aan, zodat anderen dat ook kunnen lezen, en zodat we op de hoogte blijven van de voortgang van de oplossing van de storing. Hopelijk lukt het snel. Alvast bedankt
De internetverbinding is niet beschikbaar. WIFI doet het wel, maar de router kan geen verbinding maken met internet. Volgens een bericht van TELE2 op 16-2 16:28 is men ermee bezig, maar daarna is er niets meer vermeld. Wat is nu de status?
Hi,Sinds gisterochtend heb ik geen internet meer. Ik ben woonachtig in Lombok Utrecht.Hebben meer mensen hier last van?
Hallo, sinds vrijdag 27/01/2023 valt het internet thuis sporadisch, meermaals per dag uit. Postcode 1013MX. Het lijkt niet aan het modem te liggen. Volgens de stortingskaart zit ik op het randje van storing/werkzaamheden, wanneer wordt dit verholpen?
Sinds een aantal weken valt internet via de glasvezel meerdere keren per dag voor 1 tot 10 minuten uit. Incidenteel ook 2 - 4 uur.WiFi werkt dan gewoon stabielVia de klantenservice kom ik er niet uit want die kunnen alleen iets doen op het moment van een storing en door die stomme geautomatiseerde procedures duurt het meer dan 10 minuten voordat je een mens aan de telefoon hebt. De storing is dan weer weg dus geen actie.
Ik heb al jaren een abonnement op “Veilig Internet” van Tele2 op mijn laptop maar die is helaas kapot gegaan en kan er dus niet meer op en heb een andere laptop gekocht. Nu wil ik dus Veilig Internet ( antivirusprogramma van Tele2) op mijn nieuwe laptop installeren, maar hoe doe ik dat? Als ik naar mijn producten gaat geeft de pagina aan dat er iets is mis gegaan en dat ik later moet terugkomen, maar dat doet die nu al weken en heb dus geen sleutel om het opnieuw te installeren maar ik betaal hier wel maandelijks voor.. Is hier een moderator die mij kan helpen dit probleem op te lossen en dat ik weer gewoon Veilig Internet van Tele2 kan installeren zodat ik weer veilig beschermd ben?Alvast vriendelijk dank!Ruud, Leiden.
Goedemiddag,Vandaag ging ik van Tele2 ADSL naar T-Mobile glasvezel.Stopt het Tele2 abo automatisch en hoe zit het met het Tele2 modem?De monteur wist dit niet.Vriendelijke groeten, Léon
Hi I have home internet subscribson with Tele2 and I canceled last in November 2022 via phone call. The problem is the Tele2 still charge the amount and I didnt receive any confirmation email about the cancelation
I already terminate my contract las year november 2022 but still charge the amount why?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.