beantwoord

Geen internet in Steenwijkerland

  • 10 July 2023
  • 7 reacties
  • 83 x bekeken

Sinds vannacht/vanmorgen geen internet.

Rood indicatielampje op modem

icon

Beste antwoord door cornelis.souverein 10 July 2023, 09:56

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Cornelis, niet fijn dat je sinds vanochtend geen internet hebt! Er zijn op dit moment geen problemen bekend, maar ik heb de vraag voor de zekerheid nog bij mijn collega uitstaan. Zodra ik iets hoor, laat ik het je direct weten.

Zou je het volgende voor me willen proberen? In dit artikel staan een aantal stappen en tips om je verbinding te controleren en te verbeteren. Een oplossing die dit vaak oplost is een powerflip. Wil je dit voor me proberen?

  • Door de stekker van het modem voor 30 seconden uit het stopcontact te halen schakelt het modem volledig uit.
  • Na deze 30 seconden kun je de stekker weer in het stopcontact stoppen en start het modem opnieuw op.
  • Het opstarten van het modem kan een paar minuten duren. Hierna is jouw verbinding waarschijnlijk hersteld!  

Laat je het me weten of dit het oplost? (of als het toevallig vanzelf alweer werkte?)

Reputatie 7
Badge +12

Hi Cornelis, je had helemaal gelijk! Mijn collega's zijn inmiddels op de hoogte van het probleem in Steenwijk. Super bedankt voor je vroege melding. In dit topic houden we je up to date.

Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop dat het snel is opgelost!

Hi Cornelis, je had helemaal gelijk! Mijn collega's zijn inmiddels op de hoogte van het probleem in Steenwijk. Super bedankt voor je vroege melding. In dit topic houden we je up to date.

Mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop dat het snel is opgelost!

 

Zojuist is er weer een groen indicatielampje zichtbaar geworden!

:)

Reputatie 7
Badge +12

Dat is goed nieuws, super bedankt voor de terugkoppeling, Cornelis! 

Ik kom net thuis 1900 uur en heb geen internet.

Rood indicatielampje op modem , 4 x gereset maar werkt nog steeds niet, afgelopen zondag ook zonder internet en tv gezeten.is er weer een storing? Lokatie 5802lm venray.

groet Bert

Ik kom net thuis 1900 uur en heb geen internet.

Rood indicatielampje op modem , 4 x gereset maar werkt nog steeds niet, afgelopen zondag ook zonder internet en tv gezeten.is er weer een storing? Lokatie 5802lm venray.

groet Bert

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @bertenmarita, er waren gisteren inderdaad problemen bekend in de omgeving van Venlo/Venray. Deze zijn vanochtend om 8:00 uur opgelost. Werkt voor jou ook alles weer?

Reageer