Hoi..... Ik heb een internet verbinding van Tele2 , hier gebruik ik een modem/Router voor Type tg789bvn Nu heb ik problemen met internet verbinding , dus mijn WiFi met mobile apparaten zoals Smartfone , I-Pad ( meerdere geprobeerd ) Vraag als te blief niet of de software van deze apparaten up to date is , want deze geprobeerde apparaten zijn up to date . Computer op het zelfde WiFi heeft nergens last van . Internet informatie gezocht niets hier over kunnen vinden Op heel veel plaatsen op internet hebben mensen last met Modem/Routers in een , En willen ze deze eigenlijk helemaal niet . Waarom levert Tele2 geen WiFi Modem , minder problemen ,en dat hoeven ze maar een apparaat goed werkent te houden ( in plaats van 2 apparaten in een ) Mijn probleem is dat ik verbinding maak met als voorbeeld I-Pad een site kan aanklikken en deze wordt geladen , of een zoek opdracht , en daarna laad hij geen pagina's meer ,als ik daarna naar instellingen ga en een ander netwerk selecteer ,en even wacht Ma