De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
Hi Tele2 team, I'm moving next week to my new place, how can I change my address ? (I have tried to log in my Tele2 account but I cannot access it since 2 days). Thanks ! David
Mijn internetverbinding is slecht geworden. Het is misschien dat de wifi langzaam is of "geen internet" en soms is zelfs de usb-kabelverbinding uit en soms beide. Soms is het foutbericht gerelateerd aan DNS-servers. En de onderbrekingen gebeuren ongeveer dezelfde tijden van de dag 19: 30-22: 00 en na 24:00 gedurende enkele uren. Wat is er aan de hand? Is mijn modem niet in orde? Zijn de Tele2-servers op de een of andere manier getroffen?
Mijn internet valt steeds weg en na 10 minuten gaat weer aan en weer na ongeveer 3 minuten valt weg
Beste Tele2-experts, Ik heb twee vragen over Tele2 internet: - Heb je een vast ip-adres bij Tele2? Of is dit na een modem herstart weer een ander adres? - Kun je in de huidige modems van Tele2 DNS-instellingen aanpassen (voor bijv. OpenDNS). Het antwoord op bovenstaande vragen kan ik nergens vinden op de website.
Voor de zoveelste keer ligt mijn internet eruit en is mij vrijdag verteld dat ik binnen 4 uur een SMS zou krijgen van de monteurs om een afspraak te maken. Los van het feit dat ik nu inmiddels erg gefrustreerd begin te raken dat ik weer een dag moet inplannen om thuis te blijven voor de monteur, ik gewoon de volle pond moet betalen voor een verbinding die met regelmaat wegvalt heb ik ook nog niets gehoord van de monteur. Ik snap dat koningsdag er tussen valt en dat het vandaag een vrije dag is voor de Tele 2 klantenservice maar ik overweeg toch echt helaas om na 10 jaar te vertrekken. Ik vind dit niet netjes naar een trouwe klant en ik vind dat er op z'n minst een compensatie zou moeten komen voor de dagen dat je internetloos bent en ik nu dus niet mijn werk kan doen. Het zou in iedergeval ook al helpen als er niet wordt gecommuniceerd dat je wordt gesmst als jullie je niet aan jullie woord houden. Dit veroorzaakt namelijk nog meer frustratie naar een situatie die al frusterend genoeg
Beste Tele2, Ik ben nu sinds 2 weken klant van jullie. Helaas heb ik in die twee weken al vele problemen ervaren en heb ik jullie al zo”n 10 keer opgebeld. Het begon al dat ik de eerste 2 dagen geen internet en tv had. Na 2 dagen kwam er een KPN monteur en heeft dit opgelost, echter toen bleek dat het tv kastje van jullie defect was. Na even bellen kreeg ik na 2 dagen een nieuw tv kastje en alles deed het, echter dit leek te mooi om waar te zijn. Drie dagen later werd de verbinding weer verbroken en heb ik vanaf vorige week dinsdag geen internet en tv. Na 4 keer bellen bleek dit te liggen aan de KPN monteur. Ik zal nog eens 3 werkdagen moeten wachten. Ik ben normaal heel optimistisch maar ik begin nu wel geïrriteerd te raken. Mijn vragen zijn: 1. Kan ik snel verwachten dat ik internet en tv heb. 2. Kan ik ergens een klacht indienen en 3. Moet ik ook betalen voor alle dagen dat ik geen internet en tv heb?
Hoi..... Ik heb een internet verbinding van Tele2 , hier gebruik ik een modem/Router voor Type tg789bvn Nu heb ik problemen met internet verbinding , dus mijn WiFi met mobile apparaten zoals Smartfone , I-Pad ( meerdere geprobeerd ) Vraag als te blief niet of de software van deze apparaten up to date is , want deze geprobeerde apparaten zijn up to date . Computer op het zelfde WiFi heeft nergens last van . Internet informatie gezocht niets hier over kunnen vinden Op heel veel plaatsen op internet hebben mensen last met Modem/Routers in een , En willen ze deze eigenlijk helemaal niet . Waarom levert Tele2 geen WiFi Modem , minder problemen ,en dat hoeven ze maar een apparaat goed werkent te houden ( in plaats van 2 apparaten in een ) Mijn probleem is dat ik verbinding maak met als voorbeeld I-Pad een site kan aanklikken en deze wordt geladen , of een zoek opdracht , en daarna laad hij geen pagina's meer ,als ik daarna naar instellingen ga en een ander netwerk s
DSL lijkt geen verbinding te hebben l1 en l2 lampjes branden niet.
Hello , so i ordered Light 12 mbps internet speed on my address , and i am not sure what will i get ? just one modem ? or they will install something else ?
Hallo allemaal, Ik heb een internet + vaste telefonie abonnement. Woensdag 3 april stopte zowel telefonie als internet met werken. Ik dacht dat er misschien een storing was en heb afgewacht. De dag erna ondervond ik nog hetzelfde probleem en besloot de klantenservice te bellen. Volgens de medewerker die ik aan de lijn kreeg was er iets van onderhoud in de omgeving en zou het probleem worden opgelost. Dit gebeurde niet en heb later weer gebeld. Van afstand is mijn verbinding uitgelezen en de telefonist gaf aan dat er een monteur van de KPN moest komen, dit zou binnen 3 werkdagen gebeuren en de monteur zou telefonisch contact opnemen als hij geweest was. De monteur heeft wel de 'ticket' afgesloten maar heeft geen contact opgenomen. Ook was het probleem nog niet opgelost. Weer gebeld en er zou weer een nieuwe opdracht worden gemaakt voor een monteur. Uit eindelijk heb ik gevraagd of er geen monteur bij mij kan komen kijken en heb een afspraak ingepland via de website. De monteur zo
Zit al enkele uren zonder internet in Utrecht, afgelopen week kwam het wek voor dat die af en toe wegviel maar kwam ook weer terug, dit x is dat niet het geval. Zijn er andere met hetzelfde probleem?
Ik hen geen internetverbinding. Resetten heeft niet geholpen. Op de modem knippert het statuslampje, dsl brandt en line niet. Wat is er aan de hand en hoe op te lossen?
hallo ik zit sinds 3 weken bij tele2 internet. sinds het begin valt het internet een paar keer per dag weg voor een paar minuten. het internet lampje gaat dan even uit. na ongeveer 2/3 minuten gaat hij weer aan. het lijkt erger te worden en het is best wel irritant. wat kan hier aan gedaan worden? ik heb de tips bij de klantenservice pagina al gevolgd maar die hebben niks geholpen.
Er is iets heel vreemds aan de hand. Bij mij thuis op de pc werkt de site AlieXpress niet kan niet inloggen krijg foutmelding noem maar op. Kom wel op de site totdat ik wil inloggen loopt alles vast met de site daarna kan ik ook niet meer op de site. Krijg geen verbinding meer. Maar gooi ik de cookies weg krijg ik weer wel verbinding met de site tot ik weer wil inloggen loopt het weer vast en kan ik dus weer niet op de site. Nou het mooi. Via mijn mobiel met de AlieXpress app kom ik via de wifi er ook niet op. Maar zet ik de wifi op mijn mobiel uit en ga ik via de Vodafoon provider internet verder doet alles van AlieXpress het weer wel. ?????????????????? Ik begrijp er niks van verder doet alle sites het heb nergens last van alleen AlieXpress zowel op Chroom als FireFox als Explorer. Kom op de site wil inloggen en bam niks meer wil weer naar de site en kom er niet meer op kan geen verbinding meer maken. Haal cookies weg en kan weer op de site.????????? Had zojuist iemand va
eerder vraag gesteld: onvindbaar! ??? Had bij zonnet ook webruimte. Bestaat blijkbaar niet meer. "404" page not found. Hoe is dat bij Tele2?
Zit inmiddels al meer dan 1 uur zonder internet en tv. Stekkers eruitgehaald etc en al meerdere keren de modem gereset. Wat kan ik doen om weer internet te krijgen?
Goedemiddag , Ik heb dit probleem al doorgegeven aan de telefonische klantenservice, maar wil het hier ook nog even melden. Ik heb sinds de avond van 10 feb jl. geen internet of televisie. Het heeft sindsdien kort af en toe gewerkt (max 5 min), maar dan valt het internet weer weg net als de TV. De klantenservice zei eerst tot twee keer toe dat het een individueel probleem was en heeft het beide keren doorgezet naar het hoofdkantoor waarna ik na verloop van tijd een SMS ontving dat het -(evt. na een harde reset van de modem) weer zou moeten werken. Niet dus... Nu een week later geeft de klantenservicemedewerker aan dat het een landelijke storing is die al op 11 februari is ontstaan en waarvan het hoofdkantoor op 25 feb het probleem heeft kunnen lokaliseren. Hij gaf aan dat hij hoopte dat het voor het weekend weer stabiel zou zijn. Ik vraag mij af waarom zo'n lange storing niet op de website vermeld staat. Ik ben nu al een week en ongeveer 3 uur in totaal bezig met de klante
Hallo, ik heb laatst een vaste internetverbinding aangevraagd. Op MijnTele2 staat de bestelling op "Aan de slag" met als toelichting: "Wij verwachten dat je vanaf 8 maart je apparatuur kunt installeren". De internetverbinding doet het echter nog niet. Ik heb al een paar keer geprobeerd de modem opnieuw aan te zetten. Ik heb de volgende aansluiting in mijn meterkast: Mijn vinger wijst naar de kabel die ook in de Tele2 modem zit. Het modem gaat aan en lampjes branden bij Power en Wifi. Maar lampje Internet blijft uit, ook geen tijdelijk knipperend of rood lampje. Ik heb ook de andere poort (waar mijn vinger niet naar wijst) geprobeerd, met hetzelfde resultaat. Ik hoop dat u hierbij kunt helpen
Beste allen, Een website die nog niet eens af is, is nu ineens niet meer via tele2 internet verbinding bereikbaar. Via 4G ( kpn ) kan ik de website wel bereiken. Maar niet via tele2 kabel internet verbinding. Hoe is dat mogelijk? Waarom? en hoe op te lossen? ipconfig /flushdns uitgevoerd, cookies legen, cache legen, modem gereset, etc.. niets helpt Alvast bedankt.
Sinds gisteren avond 20:00 uur werkt plots het internet niet meer. Modem gereset meerdere malen en vandaag de hele dag er uit gehad.
Hallo, Ik wilde inloggen op ip-adres 192.168.0.2 met behulp van mijn router. Kan iemand mij het gedetailleerde proces geven om het te doen? Elke gerelateerde website zou ook helpen.
nog steeds geen internet en tv sins vannacht. Op de site staat jammer genoeg geen informatie over de storing. Hier wel in http://allestoringen.nl/storing/tele2 En helaas zijn ze pas berijkbaar vanaf 09:00.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.