beantwoord

Geen tv of internet

  • 27 February 2019
  • 4 reacties
  • 412 x bekeken

Goedemiddag ,

Ik heb dit probleem al doorgegeven aan de telefonische klantenservice, maar wil het hier ook nog even melden.

Ik heb sinds de avond van 10 feb jl. geen internet of televisie. Het heeft sindsdien kort af en toe gewerkt (max 5 min), maar dan valt het internet weer weg net als de TV. De klantenservice zei eerst tot twee keer toe dat het een individueel probleem was en heeft het beide keren doorgezet naar het hoofdkantoor waarna ik na verloop van tijd een SMS ontving dat het -(evt. na een harde reset van de modem) weer zou moeten werken. Niet dus...

Nu een week later geeft de klantenservicemedewerker aan dat het een landelijke storing is die al op 11 februari is ontstaan en waarvan het hoofdkantoor op 25 feb het probleem heeft kunnen lokaliseren. Hij gaf aan dat hij hoopte dat het voor het weekend weer stabiel zou zijn.

Ik vraag mij af waarom zo'n lange storing niet op de website vermeld staat. Ik ben nu al een week en ongeveer 3 uur in totaal bezig met de klantenservice en ben even geen blije klant.

Hartelijke groet ,

Joy
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 28 February 2019, 10:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3
De storing waarvan jij last hebt gehad valt niet onder een algemene storing, het gaat wel om een landelijke storing maar slechts een klein deel van ons klantenbestand heeft hier last van gehad. Om deze reden is de storing niet toegevoegd aan het storingsoverzicht op onze website.

Michiel
Ahh zo, ik snap het. Fingers crossed dat het snel wordt opgelost, een week is lang!
Reputatie 3
Daar ga ik wel van uit. Houd me op de hoogte indien je problemen blijven.
Reputatie 3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Michiel