beantwoord

Aansluiting actief?

  • 12 March 2019
  • 3 reacties
  • 386 x bekeken

Hallo, ik heb laatst een vaste internetverbinding aangevraagd. Op MijnTele2 staat de bestelling op "Aan de slag" met als toelichting: "Wij verwachten dat je vanaf 8 maart je apparatuur kunt installeren".
De internetverbinding doet het echter nog niet. Ik heb al een paar keer geprobeerd de modem opnieuw aan te zetten. Ik heb de volgende aansluiting in mijn meterkast:


Mijn vinger wijst naar de kabel die ook in de Tele2 modem zit. Het modem gaat aan en lampjes branden bij Power en Wifi. Maar lampje Internet blijft uit, ook geen tijdelijk knipperend of rood lampje. Ik heb ook de andere poort (waar mijn vinger niet naar wijst) geprobeerd, met hetzelfde resultaat.

Ik hoop dat u hierbij kunt helpen
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 13 March 2019, 10:06

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Hé ByTerra,

Ging het L1 lampje dat naast het DSL poortje zit ook branden of knipperen toen je lijn1 en lijn2 getest hebt? Ook is het belangrijk dat het modem direct op de kabel zit die uit het poortje van je aansluitpunt komt, er mag dus geen splitter/aansluitdoosje/kroonsteentje op zitten of weer doorgelust zijn naar bijvoorbeeld een aansluitpunt ergens anders in de woning. Als dat zo is en er brandt geen L1 lampje dan komt er geen signaal binnen en moet er een monteur van KPN gestuurd worden, dit kan ik voor je regelen maar heb daarvoor dan wel de volgende informatie van je nodig:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privbericht te sturen: Privbericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Bedankt. Het L1 lampje brand en knippert inderdaad geheel niet. Ook heb ik geen splitter of iets dergelijks geinstalleerd.

ik ga een privé bericht sturen.
Reputatie 5
Hé ByTerra,

Ik heb van je begrepen dat de verbinding sinds vrijdag weer werkt, bedankt voor het melden!

Groet, Kevin