Er is iets heel vreemds aan de hand. Bij mij thuis op de pc werkt de site AlieXpress niet kan niet inloggen krijg foutmelding noem maar op. Kom wel op de site totdat ik wil inloggen loopt alles vast met de site daarna kan ik ook niet meer op de site. Krijg geen verbinding meer. Maar gooi ik de cookies weg krijg ik weer wel verbinding met de site tot ik weer wil inloggen loopt het weer vast en kan ik dus weer niet op de site.
Nou het mooi. Via mijn mobiel met de AlieXpress app kom ik via de wifi er ook niet op. Maar zet ik de wifi op mijn mobiel uit en ga ik via de Vodafoon provider internet verder doet alles van AlieXpress het weer wel.
??????????????????
Ik begrijp er niks van verder doet alle sites het heb nergens last van alleen AlieXpress zowel op Chroom als FireFox als Explorer. Kom op de site wil inloggen en bam niks meer wil weer naar de site en kom er niet meer op kan geen verbinding meer maken. Haal cookies weg en kan weer op de site.?????????
Had zojuist iemand van de Telefoonnummer service aan de lijn en die begreep er ook niks van en via haar computer deed alles het bij AlieXpress. Zo ook bij een vriend van me die heeft Ziggo heeft geen last.
beantwoord
AlieXpress werkt niet
Beste antwoord door eric
Ik heb Tele2 glasvezel en op mijn pc, via wifi maar ook via mobiele data kom ik gewoon op de Aliexpress site. Probeer eens te kijken naar je DNS settings. Gebruik bijvoorbeeld op je p.c. eens 8.8.8.8 als dns server (is google...)
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.