De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Zodra tv en kastje aangaat gaat het na ong. een uurtje fout..Geluid loopt dan niet meer geluid en synchroon met beeld.Zodra ik het signaal kastje uitzet en na 10 sec. weer aanzet gaat het weer een uurtje goed daarna begint het wederom opnieuw.Weet ff geen oplossing meer !
Sinds aansluiting van de nieuwe tv box hapert het beeld regelmatig en lopen beeld en geluid vaker niet synchroon dan wel. Alle kabels zijn goed aangesloten.Modem en tvbox zijn gereset.Ik heb wel internetverbinding.
Beste heer- / mevrouw, Mijn grootouders hebben al sinds jaar- en dag een internet + TV abbonement van Tele 2 gehad, dit werkte veelal zonder problemen. Recent heb ik de Odido Media Box voor ze geïnstalleerd omdat de oude Tele2 TV decoder niet meer ondersteunt wordt per 01-11. Sinds het installeren van de Media Box ondervinden ze avond na avond problemen met de telvisie ontvangst. Het beeld stopt en wordt zwart. Meermaals heb ik hier contact over opgenomen met Tele2 -/ Odido en hun verweer is telkens dat er hard aan het probleem gewerkt wordt. Op mijn beurt kan ik mij werkelijk niet indenken dat dit een doorlopende kwestie moet zijn die inmiddels al een maand voortduurt. Ik vind het beschamend ten opzicht van mijn grootouders dat ik ze niet kan voorthelpen. De TV wordt amper gebruikt, maar ik gun ze gewoon dat ze ‘s avond zonder gedoe naar hun programma's kunnen kijken. De factuur zal deze maand ook weer worden afgeschreven voor een op dit moment waardeloos product. Ik ben van menin
Mijn tante heeft de afgelopen weken 2x een mail gekregen met de melding dat de nieuwe tv box nog niet is aangesloten en dat binnenkort de oude niet meer werkt.Ik heb de nieuwe tv box een aantal weken terug (voor ontvangst van de 1e mail) voor haar aangesloten. Ik heb alle stappen gevolg en ingelogd onder haar tele2 account.Mijn vraag is waarom mijn tante meerdere keren een mail heeft ontvangen over dat de nieuwe tv box niet is aangesloten.Is dit een fout of ben ik mogelijk iets vergeten tijdens het aansluiten?
Iedere avond bevriest het beeld en valt de TV regelmatig stil. Soms maar een paar seconden. Soms heel lang. Dan is dit te verhelpen door naar een andere zender te zappen en weer terug. Uiterst irritant. We hebben twee nieuwe TV-boxen en het probleem doet zich op beide voor.
Goedemiddag, Ik wil even iets vragen voor mijn moeder. Sinds een aantal weken heeft zij een nieuwe tv box ontvangen en deze hebben wij netjes aangesloten en word ook gebruikt . Nu krijgt zij werkelijk meerdere keren per week mail waarin word aangegeven dat zij deze nieuwe box wel zo spoedig mogelijk moet gaan aansluiten, want per 1 november kan zij anders geen TV meer kijken. Als de mails al niet vervelend waren liggen er nu ook brieven op de deurmat met de mededeling dat zij per 1 november zwart beeld zal hebben. We hebben geprobeerd te bellen maar de wachttijden zijn zo lang dat ik het even zo probeer. mijn vraag is: gaat dit allemaal wel goed of bestaat er nu een kans dat zij echt geen tv meer kan kijken als jullie niet door hebben dat de nieuwe box allang is aangesloten/geinstalleerd en is er enige mogelijkheid om van al die mailtjes en brieven af te komen. bedankt alvast ! daisy
Programma van 4 dagen terug op npo 3 ga ik terugkijken. Elke keer krijg ik wel bewegend beeld van het programma maar het geluid van een ander programma. Box en router heb ik al een paar x gereset. Helaas niet met het door mij gewenste resultaat. Graag uw advies/oplossing.
sinds 14 dagen een nieuwe tv box, oude deed het prima, sinds jaren geen klachten.Nu een en al ellende, begint al met opstarten van de box. minmaal 2x opstarten, steeds blauw scherm er tussen door. Minimaal 4 tot 5 keer beeld bevriezen, weer opnieuw opstarten. lijkt wel of de computer in box, de data niet kan verwerken. Lees ook veel de zelfde klachten. tekst is slecht leesbaar, zowel teletex als programmagids.Komt ook bij, geen teletext mogelijk met pagina 888 ( ondertiteling ), en de sub pagina's zijn niet op te roepen. ook geen bediening mogelijk met de afstand bediening. Wat gaat Tele2 doen?Van tevreden klant, naar ontevreden klant.
Ik heb sinds twee weken de nieuwe TV-box en ben er best ontevreden over. Vorige week een paar keer moeten resetten om de boel aan de praat te krijgen. Vandaag een nieuw probleem dat niet is opgelost met resetten van de TV-box en ook niet met een hele reset van het modem.De banner "Digitale ontvanger" blijft rechts in beeld staan. Krijg 'm met geen mogelijkheid weg. Iemand een tip?
Heeft iemand misschien een idee hoe we dat hinderlijke infoblok kunnen wegkrijgen uit de tv-gids? Door dit infoblok zijn de letters in de gids zo klein dat we van de bank moeten opstaan om te kunnen zien wat er staat. Met infoblok bedoel ik het stuk dat meer vertelt over het programma wat je hebt aangetikt. Als ik dat wil weten dan klik ik wel op Ok.Verder de veelgehoorde klacht over de ondertiteling. Wij hebben een Chromecast en hadden helemaal geen media box nodig. Reden dat we geen gebruik maakten van de tv app was de gebrekkige ondertiteling. Nu is de app via de nieuwe mediabox door onze strot gedouwd en zijn we half gehandicapt omdat we de Nederlands gesproken tekst niet kunnen ondertitelen. Ik voel me ontzettend beperkt, evenals mijn man. Ik weet dat ik een officiële klacht kan indienen en deze ook eventueel bij de ombudsman kan deponeren, maar dat zou toch niet nodig moeten zijn? Mijn moeder heeft een oud kastje van TMobile en daar werkt de ondertiteling perfect op.Kortom: leuk
Deze week heeft mijn moeder de nieuwe mediabox ontvangen, en heb ik deze gisteren getracht te installeren.Aangezien mijn moeder dementerend is, hebben we voor haar een universele afstandsbediening aangeschaft. Helaas is de afstandsbediening niet te combineren met die van de mediabox, aangezien deze waarschijnlijk via Bluetooth werkt. Met de oude box was het allemaal prima opgelost en werkte het perfect.Los daarvan raakt mijn moeder in paniek als ze een onverwachte melding op het scherm krijgt, en daar is de nieuwe box erg goed in, zag ik in mijn korte ervaring. Ik vroeg me af of er een oplossing is voor mensen als mijn moeder, aangezien de nieuwe box absoluut niet gaat werken. Het enige wat ze nodig heeft is een 'domme' TV.Iemand een idee?
Mijn buurvrouw heeft 2 tv-decoders, nu heeft ze een brief ontvangen dat ze een nieuwe tv box krijgt, maar er staat niets over haar extra decoder en of daar ook een exemplaar voor wordt geleverd. Ik zie ook op de site van Tele2 dat je maar 1 tv box kunt aanvragen. Is het mogelijk om meerdere tv boxen te hebben, en krijgt zij er automatisch 2 als dat zo is?
Nadat ik keer op keer de melding kreeg dat er iets mis was gegaan, heb ik de stekker uit de TV box getrokken. Bij inschakeling krijg ik bovenstaande melding (http2293760)
Goedendag allemaal,Net zoals velen hebben wij ook last van haperende tv, tv die op zwart springt, beeld wat stil blijft staan, etc, met de nieuwe T2 mediabox. Wij hebben recent hiervoor gebeld en gevraagd om compensatie. Ze hebben hiervan een notitie gemaakt en zolang het probleem zich nog voordoet krijgen wij 1,10 per dag, toch mooi meegenomen met producten die niet functioneren. Dus hierbij de tip voor iedereen die hiervan last heeft bel tele2 op en vraag om compensatie.
Ik kan vanavond geen rtl4, rtl5 en sbs6 ontvangen. Krijg heel even beeld, blijft dan hangen en gaat op zwart. Alle stekkers er al een keer uitgehaald enz. Overige zenders geen problemen. Weet iemand of er een storing is of wat het probleem zou kunnen zijn?
nieuwe Tele2 TV box nog niet ontvanger maar volgens email wel? RAAR!!!
Kan niet meer tv kijken op de tele2 app...probeer het dagelijks en de app blijft zeggen streamfout streak-url fout...echt waardeloos...kan geen tv kijken op de app
Ik heb sinds kort de S24 Ultra en nu werkt dus de Tele2 TV app hier niet. Blijft op het logo hangen en loopt dan vast. Zie een topic van maart (inmiddels gesloten) met hetzelfde probleem. Wanneer gaat Tele2 dit oplossen??
Ik heb een tele2 plus pakket met ook buitenlandse zenders. Heel vroeger kon je die alleen thuis kijken, maar nu al een jaartje ongeveer werkte dat ook met je mobiel als je niet lokaal op je WiFi was ingelogd. Super fijn!Alleen… de TV app op Android “denkt” nu dat hij niet op een tele2 internetverbinding zit (vermoedelijk vanwege de Odido wissel). Vreemde is, Nederlandse basis pakket werkt prima, maar bij de Plus zenders (bijvoorbeeld RTL, Duitse zender) krijg ik de melding:Oeps, voor deze zender heb je een Tele2 internetverbinding nodig.Help!
Wat is de wijze van aansluiten van een Philips smart-tv op een dsl netwerk.
Hallo ,Zoals de vraag al stelt zit er een behoorlijk niveau van geluid tussen de zenders , dit is zeer irritant tijdens het zappen .Dit is sinds ik een nieuwe a550 decoder heb ontvangen , de oude en de decoder in de slaapkamer hadden dit probleem niet .Deze vraag is al eens eerder gesteld en het zou liggen aan het verschil tussen glasvezel en koperdraad . Vind ik vreemd want dan zou mijn decoder op de slaapkamer ook dit probleem hebben .Het lijkt mij een probleem bij de instellingen van tele2Wat kan ik nog doen ?GroetHans
Sinds enkele maanden gebruiken wij de TV app op onze Samsung smart tv. Meestal tot volle tevredenheid op het steeds inloggen na wat nu minder vaak is gelukkig. Helaas merken we sinds een paar weken dat we niet alle zenders in ons pakket kunnen zien.We krijgen een foutmelding ❗️Er is iets fout gegaan. Druk op OK om opnieuw te proberen. maar dit werkt niet We kunnen meer zenders niet dan wel kijken. Ik heb de tvapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit mag helaas niet baten. Hoe kan dit opgelost worden? Is deze storing bekend, wordt hier aan gewerkt en wat kunnen wij eraan doen? De tv is verbonden met een Lankabel direct op de modem dus niet via wifi.
Hij was er al even voor je telefoon en tablet, maar nu is de Tele2 TV app ook te gebruiken op je smart-TV! Let op: de app voor de smart-tv bevindt zich nog in de testfase en is momenteel beschikbaar op Android, Samsung én LG televisies. Fire TV volgen binnenkort. De Tele2 TV app gebruiken? Dit heb je nodig:De Tele2 TV app. Je downloadt 'm gratis in de app-winkel van je tv, mediaspeler, telefoon of tablet. Internet Thuis van Tele2. Je Tele2 gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen. Een tv-abonnement van Tele2.Gebruik je de app voor de eerste keer? Zo gemakkelijk is het:Op je smart-tv of mediaspeler: zoek in de app-winkel naar Tele2 TV en download de Nederlandse Tele2 TV app. Op je telefoon of tablet: download de Tele2 TV app in de Google Play Store of de Apple App Store. Open de app en log in met je Tele2 gebruikersnaam en wachtwoord. Tip: je hoeft aan je gebruikersnaam geen @tele2.nl toe te voegen. Je kunt de app nu gebruiken.Ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Geen zo
Vandaag is Serious request begonnen en vanaf de kerst de Top 2000. Is dit ook nog te zien via Tele2 zoals bij andere providers waar NPO1 Extra open gezet is..
Goedemiddag, kunt u misschien een nieuwe afstandsbediening toesturen, de huidige werkt niet meer en de stappen heb ik (zoon van de gebruiker) doorlopen. Zijn er geen kosten aan verbonden? Met vriendelijke groet.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.