De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Hi, Ik probeer mijn afstandsbediening (oude type) aan mijn Philips L7 TV.Ik heb deze instructies al reeds uitgevoerd en bij het gebruik van de 991 code gaat de TV uit na op de rode knop en diverse keren op de +P toets te hebben gedrukt (gevolgd door de OK-toets), alleen daarna kan ik de TV er niet mee aan zetten.Ik heb de andere codes ook gebruikt (2800, 1506, 2680, 2660, 0037, 3678, 2638, 2665, 2214, 2015, 2118) maar dan gaat alleen de ontvanger maar aan/uit wanneer ik op de rode knop druk (wat hij overigens niet deed bij de 991 code).Ik zou er graag wat hulp bij willen.Mvg
Hallo, ik heb een tv die werkt met netwerk kabel voor internet (geen wifi) beneden, maar ik heb mijn kantoor met netwerk kabel en internet modem boven. nou wil ik graag beneden internet aan de tv en mijn digitale tv kastje aansluiten, hoe kan ik dat doen zonder te boren of lange kabel te trekken?
Ik kan de set top box van Tele2 niet koppelen aan de afstandsbediening van mijn (LG) tv. Hierdoor moet ik naar de HDMI ingang om tv te kijken. Is het mogelijk om te koppelen?
Mijn apparaat van de interactieve tv start niet op. het beeld blijft hangen op bezig met opstarten. heb al verschillende dingen geprobeerd: herstarten. ook modem al opnieuw opgestart. het probleem blijft. ik hoor het graag.
Het kastje loopt regelmatig vast en stoort ook regelmatig. Enig idee hoe dit op te lossen is? Bedankt!
Hi,Sinds een paar dagen doet mijn tv ontvangst erg raar! Ik krijg nu continu de melding dat er iets is foutgegaan bij het afspelen van het kanaal (interactieve televisie). Ik kan wel naar apps toe en het internet werkt wel. Als ik op ok druk gebeurt er ook niks, heb ook het modem al gereset maar zonder resultaat.
Kan ik online een nieuwe afstandsbediening bestellen? Hij heeft het begeven en ik heb alles geprobeerd maar hij is gewoon kapot, brand ook geen lichtje meer. Maar ik kan nu dus ook niet van zender wisselen en zit vast op Nederland 1.Is dit mogelijk?
als ik met de knop op tele2 afstandsbediening door kanalen omhoog loop dan schakelt de Philips tv ineens over naar "Winkel modus" of "demo modus" waarbij bepaalde instellingen terug naar optimaal worden ingesteld. Er verschijnt met winkel stand een Philips onscreen display met de features die dit model heeft. Dit probleem gebeurd sporadisch. Het kan een tijdje goed gaan. Philips model: 49PUS6401 Ik heb naar mijn weten alle Philips tv codes geprobeerd. Misschien heeft iemand een tip?
Hallo, Ik krijg inmiddels al een paar maanden de melding “Geen verbinding. Controleer of het modem goed aangesloten is.” op mijn TV. Ik heb al de stappen gevolgd om te controleren of je modem goed is aangesloten, modem al gereset etc. maar het helpt allemaal niet. Mijn WiFi verbinding werkt wel gewoon. Kunnen jullie hier mee helpen?
Beste support,Ik heb alle reset/opstart stappen doorlopen maar de decoder werkt niet. Blauwe lampje blijft aan en ik heb geen tv. Internet modem werkt prima.
sinds gisteren heb ik opeens geen analoge tv meer. kan dat ? is er een kastje voor om toch analoge tv weer te krijgen?
Ik heb bij mijn tante het nieuwe Tele2/Odido kastje geïnstalleerd. En nu werkt de Nederlandse ondertiteling alleen nog maar deels op Nederland 1 t/m 3. en dan erg slecht de tekst overlapt regelmatig springt vaak te snel weg en is erg klein in beeld. Voorheen (met het vorige tele2 kastje) werkte het goed op alle Nederlandse zenders (ook de commerciële) via teletekst 888. Is hier nog een oplossing voor in de maak?
Hoi. Wil misschien overstappen van Ziggo naar Tele2. Kan echter niets vinden over de tv ontvanger.(merk /type) Ik wil interactieve tv met opname. Is dit deze ontvanger stabiel, hoe zit het met de voorbereiding op de toekomst in 4k weergave etc...
Hi, Wij zitten op dit moment bij Ziggo voor ons internet en TV en overwegen over te stappen op tele2 vanwege de lagere maandelijkse kosten. Het probleem is dat wij 2 tv s aan willen sluiten, 1 beneden en 1 op zolder. Bij beide tv toestellen is geen internet aansluiting (bekabeld) aanwezig, maar enkel een reguliere TV aansluiting (kabel). Het is ook niet zomaar mogelijk om dit in ons huis te veranderen. Is het in dat geval niet mogelijk om tele2 te nemen en zitten wij daarmee "vast" aan Ziggo?
Houd jij van gadgets, ben je gek op alles wat te maken heeft met TV en weet jij hoe het beter kan? Dan zijn we op zoek naar jou! We zoeken namelijk testers voor de vernieuwde Tele2 TV app. We hebben slechts ruimte voor 100 testers dus wees er snel bij!Wij zijn heel benieuwd hoe jullie de nieuwe Tele2 TV app op Android en/of iOS ervaren en willen de komende periode de tijd nemen om deze met jullie te testen.AanmeldenAanmelden voor de test doe je via deze link. Je hoeft alleen je e-mailadres en Mijn Tele2 gebruikersnaam door te geven, daarna ontvang je binnen een aantal werkdagen een uitnodiging voor Testflight voor Apple of een uitnodiging voor Android op je Gmail adres. Meld je na het invullen van het formulier ook direct aan voor de ‘Friendly User Test Tele2 TV’ groep. Zodra je bent toegelaten tot het besloten testgedeelte, kan je daar je ervaringen en feedback delen met de andere testers en ons TV team! Aanmelden kan tot 15 november 2021.Voorwaarden voor deelname aan de Tele2 TV Tes
Sinds enige dagen zie ik nog een klein aanbod van gemiste uitzendingen van NPO 1,2 en 3, maar SBS6 bijvoorbeeld, is volkomen verdwenen. Hoezo abonnementhouders laten betalen voor Tele 2 uitzending gemist voor zeker 6 zenders en nu dat met de helft beperken zonder berichtgeving?Hoor graag de argumentatie van de aanbieder
sinds een maand of zo krijg ik bij BBC1 audio description (dat is voor blinden en slechtzienden uitleg wat er gebeurt). Uitgelegd aan tele2 klantenservice die duidelijk niet begrepen wat dit is, gingen dan wat collega’s kijken op hun tv omdat ze thuis werken en niet op kantoor, ze konden het niet horen. Maar dan moet je weten wat het is om mee te beginnen. Zoals altijd als ze het niet snappen een nieuwe kastje gestuurd, en zoals altijd maakt dit geen moer uit, want het probleem ligt er immers in dat het signaal met audio description wordt ontvangen en dat heeft niets met het kastje, modem of wat dan ook aan mijn eind te maken, maar het signaal wat ze van de BBC krijgen en doorsturen via tele2. En daarbij komt nu dat ik geen geluid heb voor CNN, maar dat blijkt vaker te gebeuren bij tele2 (meerdere hits met google), zou toch ook niet meer moeten gebeuren, maar verbaast met niets, altijd wel iets met tele2 producten, is het niet de tv signaal die steeds wegvalt, is het weer het internet
Hij was er al even voor je telefoon en tablet, maar nu is de Tele2 TV app ook te gebruiken op je smart-TV! Let op: de app voor de smart-tv bevindt zich nog in de testfase en is momenteel beschikbaar op Android, Samsung én LG televisies. Fire TV volgen binnenkort. De Tele2 TV app gebruiken? Dit heb je nodig:De Tele2 TV app. Je downloadt 'm gratis in de app-winkel van je tv, mediaspeler, telefoon of tablet. Internet Thuis van Tele2. Je Tele2 gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen. Een tv-abonnement van Tele2.Gebruik je de app voor de eerste keer? Zo gemakkelijk is het:Op je smart-tv of mediaspeler: zoek in de app-winkel naar Tele2 TV en download de Nederlandse Tele2 TV app. Op je telefoon of tablet: download de Tele2 TV app in de Google Play Store of de Apple App Store. Open de app en log in met je Tele2 gebruikersnaam en wachtwoord. Tip: je hoeft aan je gebruikersnaam geen @tele2.nl toe te voegen. Je kunt de app nu gebruiken.Ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Geen zo
Onze Sony Bravia is na vele jaren trouwe dienst vervangen door een Philips 32PFS6402. Er zijn nu twee problemen: 1. beeld en geluid lopen niet (meer) synchroon 2. de (Tele2) afstandsbediening is een aantal belangrijke functies ( b.v. volume, wisselen van bron) kwijtgeraakt, zodat ik TV moet kijken met 2 afstandsbedieningen... Op de Tele2-doos staat Amino 132. Is dit op te lossen ?? vrg Johan
Ik gebuik al jaren de Tele2Tv App, deze draai ik op NOX, Android 7 en dat werkte altijd perfect op mijn pc. Echter sinds de nieuwe TV APP December 2021, werken Nederland 1 2 en 3 nog steeds prima , echter alle andere zenders geven Streamfout: Stream url-fout. Ik heb alles al geprobeerd, op nieuw geinstalleerd ook helpdesk gebeld. Ik baal hier enorm van omdat het op de vorige app prima werkte maarin de nieuwe Applijkt eriets mis te gaan. Heeft iemand een oplossing ?
De TV van mijn schoonmoeder laat sinds afgelopen donderdagavond een aantal zender niet meer zien (fout bij het laden ….probeer het later nog eens). Er was toen sprake van een algemene storing. Modem en ontvanger vandaag beiden al gereset (meerdere keren ook), maar dat helpt dus niets. Met name NPO 1 en -2 worden gemist. Nu werkten kanalen 601 en 602 wel, maar mijn schoonmoeder kan niet snel genoeg deze 3 getallen intoetsen (dus dat werkt niet). Is er nog iets wat ik (schoonzoon) kan doen?
Sinds een dag of 10 krijg ik geen ondertiteling meer bij ZDF, normaal is dat op pagina 777, zijn er meer mensen met dit probleem ?
Tv start steeds opnieuw op. Al een aantal weken start mijn tv steeds opnieuw op tijdens het kijkensoms achter elkaar. soms gaat het een paar uur goed.. ik heb de internetkabels gewisseld. alles opnieuw opgestart waaronder ook de modem. Helaas zonder succes, hebben jullie een suggestie wat ik zou kunnen doen? alvast bedankt.
Sinds een aantal weken start mijn decoder meerdere malen per dag uit zichzelf opnieuw op. Reset geprobeerd maar blijft dit doen.
Ik had een smart remote controle van samsung en die was gekoppeld aan mijn amino decoder nu ging deze stuk dus heb een nieuwe gehaald maar heb een probleem ik kan er alles mee maar niet zenders zappen als ik dat doe schiet de tv van hdmi naar tv en heb ik zwart beeld wie kan mij helpen dit te verhelpen want zo kleine smart controle vind ik super handigMvg yuri
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.