De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
Ondertussen heb ik ook de router een factory reset gegeven, andere bekabeling geprobeerd, maar niks helpt. M'n internet snelheid is 60 MB stabiel, dus dat kan het ook niet zijn. Ik heb 2 ethernet kabels geprobeerd direct van de router naar de decoder. Een van 70 cm en een van 3 meter (uit mijn PC getrokken), met beide hetzelfde effect. Ook 2 verschillende HDMI kabels geprobeerd die wel werken met m'n PC. Kan het zijn dat de decoder defect is? Bij ontvangst zag deze er namelijk niet bepaald nieuw uit. De gebruikssporen zijn duidelijk zichtbaar (krassen e.d.). 2 off-topic dingen voor Tele2: OT1: De emails die jullie vanuit klanten service versturen hebben een reply-to naar een noreply adres, niet erg klantvriendelijk .. OT2: Het klantenservice telefoonnummer dat in de email werd doorgestuurd is niet in gebruik. Is iemand vergeten de rekening te betalen? 😉
Zitten nu al sinds vrijdag zonder TV. Decoder moest vervangen. Net uitgepakt maar dan moet blijkbaar de oude afgemeld worden. Jammer dat ik daar om 2 minuten over 8 achter kom. Had tele2 dat niet direct kunnen doen?
Onze afstandsbediening werkt niet meer volledig, numerieke toets 1 doet het niet meer. waar kan ik nieuwe bestellen?
Mijn afstandsbediening werkt niet meer heb alles al geprobeerd. Het lampje brand wel als ik op de knopjes druk. Helaas krijg ik de hele dag al geen contact met de klantenservice, ook online via de chat niet. Erg jammer zit nu al de hele dag zonder tv
Hallo, Ik heb een nieuwe decoder ontvangen want mijn eerste ontvanger Amino A132 ging stuk na een week tv service, maar nu ik krijg die bericht bovenop. Toen ik "ok" drukte om het systeem te herstarten kreeg ik het melding "geen netwerkverbinding". Moet de oude ontvanger afgemeld worden? Wie zou dit a.u.b. willen doen? Alvast bedankt. Groeten, Israel
Hoi. Wil misschien overstappen van Ziggo naar Tele2. Kan echter niets vinden over de tv ontvanger.(merk /type) Ik wil interactieve tv met opname. Is dit deze ontvanger stabiel, hoe zit het met de voorbereiding op de toekomst in 4k weergave etc...
Als ik een opname inplan, bijv 2 programma's, krijg ik op het moment dat de TWEE opnames beginnen een vreemde melding. Ik heb twee programma's ingepland maar ik moet verplicht uit maar liefst 3 programma's kiezen terwijl ik er 2 ingepland. Zeer storend. Móét ik kiezen uit 2, ook niet leuk, dan kan ik daarban nog een beetje Logica in zien. Dit kan ws wel aangepast worden neem ik aan? Het zal toch niet zo zijn dat iedere abonnee bij Tele2 dat heeft., Zie foto. Twee van die films heb ik niet ingepland dus slaat het nergens op
Alle zenders op de tv doen het, alleen CNN geeft geen geluid! Álles geprobeerd stekkers eruit, herstarten modum etc. Hebben meer mensen hier last van? Uitgerekend nu dat de democratische debatten uitgezonden worden. Heeft iemand een oplossing?
bij mijn opnames verschijnt groot in beeld dat ik geen opnames heb terwijl ik gisteren nog iets heb opgenomen en de schijf zou wel 100% vol zijn graag een oplossing hiervoor. en maak het gewoon mogelijk om een mail te sturen aan de klantenservice en verwijder die achterlijke virtuele assistent die zelfs de meest simpele zinnetjes en woorden niet begrijpt
Goedenavond, Inmiddels heb ik al een maand een tv / internet abonnement bij Tele2. Internet werkt prima, echter krijg ik tv tot op heden niet aan de praat. Ik werk met stekkers van TP link die het signaal door moeten geven. Bij mijn vorige provider werkte dit goed. Nu heb ik bij Tele2 stotterend beeld, of geen beeld. Gek genoeg werkt digitale radio vlekkeloos. Kunnen jullie mij helpen? Ik er irriteer mij er namelijk mateloos aan.
Zojuist werkte de tv niet (zwart scherm, ondanks internet) waarop ik de modem gereset heb. Vervolgens opnieuw opstarten, blijft de tv haperen op loading... en het blauwe lampje op de decoder knippert. Daarnaast had ik geen internettoegang meer. Na uitvoeren van een harde reset werkt helemaal niks meer en knipperen alle lampjes van de modem afwisselend van elkaar en in razend tempo. Heb ondertussen vaker niet dan wel een werkende tv en stabiel internet dus zie dit graag opgelost.
Geen powerplugs, internet oké, geen pauze bij het live kanaal, dus echt kanaal A opnemen en kanaal B live kijken. Ik heb tv en internet light. Hoe dit op te lossen?
Sinds gister avond +- 20.30 doet de televisie het niet meer. Hij heeft wel programma info, en radio doet het ook, maar geen beeld bij tv. We hebben al gereset. Mocht niet baten. Mijn vriend heeft al meerdere keren proberen te bellen Tele2 is niet telefonisch te bereiken. Wat nu ?
Hoi, vandaag mijn nieuwe internet en tv aansluiting ontvangen. Internet werkt, alleen doet de tv decoder niks. Er gaat geen lampje branden bij in stopcontact stoppen, reset werkt niet, afstandsbediening krijgt hem niet aan, kan ook geen aan/uit knop op de decoder zelf vinden. Lampjes blijven uit. Wie weet de oplossing?
Het lijkt erop, dat de Online TV App (IOS & Android) amper wordt bijgewerkt. De laatste update was in juni 2018. Je zou dan zeggen dat dat voldoende is om bijvoorbeeld in IOS de app ook te builden zodat hij compatible is met het scherm van de iPhone X. Dit is helaas niet het geval. Is er bekend wanneer de app gemoderniseerd wordt (ook i.c.m. de fusie met T-Mobile natuurlijk)?
Heb sinds een week een haperend en stottert tv signaal op alle kanalen. Meerdere malen tv decoder opnieuw laten opstarten en ook modem laten herstarten i.c.m. decoder. Decoder is Amino A532 en modem is Technicolor TG789bvn. Wordt er een beetje stotterd van, want zo klinkt het beeld dus ook. Onderzoek naar signaal levering via telefoon aansluiting en signaal sterkte zou misschien handig zijn.
Ik heb vanaf donderdagmiddag 4 juli al geen netwerk en dus geen wifi, telefoon en t televisie. Heb 2x De klantenservice gebeld en er komt m maandag 15 juli een monteur langs. Ik denk dat het aan mijn modem ligt, maar dat kunnen jullie dan toch zien? Ook heb ik gratis extra data op mijn mobiel gekregen, maar even voetbal kijken zondag en je bent er zo doorheen. Bovendien ga ik ook nog eens deze week naar buitenland. Als de monteur komt en het is de modem, dan duurt het nog langer voor ik wifi en televisie heb. Daar baal ik van. Iemand een oplossing?
Ik krijg een brief van tele 2 dat ik vandaag na 18u mijn nieuwe decoder kan aansluiten maar ik krijg nu de foutmelding:Maximum aantal digitale iTV decoders aangesloten
Heb regelmatig geen geluid meer op mijn tv ,sony bravia. Ik heb alle kabels vd modum decoder en tv . Als ik mijn tv op anoloog instel via de gewone kabel, heb ik nergens last van. Ik word hier zeer gefrustreerd door .
een goededag ik heb een vraag. ik ben in het bezit van een acer chromebook. nou werken andere tv apps wel maar als ik de tele2 tv app op me chromebook zet dan krijg ik wel geluid maar geen beeld. andere apps van providers werken wel. weet iemand een oplossing?
Me 2e modum werkt niet. Er blijft een blauw lampje branden. Alle stappen al gevolgd maar er gebeurt niets. Weet iemand raad.
Ik heb een alles-in één pakket bij Tele2. Heb een paar weken geleden een nieuwe kabel ontvangen omdat de decoder niet meer goed functioneerde. Nu gaat echter de decoder niet meer uit (lampje blijft continu blauw branden). Kan ik misschien een nieuwe decoder krijgen, want ik ben bang voor kortsluiting als de decoder continu aanstaat? Bij voorbaat dank voor de info, Ineke
Televisie in woonkamer en slaapkamer geeft foutcode: "Er is iets fout gegaan bij het afspelen van dit kanaal. Probeer het later nog eens." Heb het modem opnieuw opgestart en tv-ontvanger in woonkamer opnieuw gestart. Nu geeft de tv aan "Tele2 Interactieve Televise bezig met opstarten". Helaas staat dit er al 10 minuten op zonder iets te doen. Wat kan ik nog meer doen?
Onze Sony Bravia is na vele jaren trouwe dienst vervangen door een Philips 32PFS6402. Er zijn nu twee problemen: 1. beeld en geluid lopen niet (meer) synchroon 2. de (Tele2) afstandsbediening is een aantal belangrijke functies ( b.v. volume, wisselen van bron) kwijtgeraakt, zodat ik TV moet kijken met 2 afstandsbedieningen... Op de Tele2-doos staat Amino 132. Is dit op te lossen ?? vrg Johan
beste, vanwege een nieuwe tv kast is alle apparatuur eruit geweest. Waaronder de Tele2 modem en TV decoder. Helaas bleek vorige week de modem defect te zijn. Vandaag is de nieuwe binnen gekomen en alles aangesloten. Helaas krijg ik de TV decoder niet aan de praat. Deze blijft alleen rood/groen, groen en rood lampje weergeven. Ook geen beeld op de tv etc. Op de modem blijft het tv lampje groen knipperen. Nu heb ik de decoder al opnieuw opgestart, aangesloten, van de stroom afgehaald, maar helaas niks helpt. Wat te doen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.