beantwoord

Foutmelding op tv

  • 31 May 2019
  • 2 reacties
  • 2259 x bekeken

Televisie in woonkamer en slaapkamer geeft foutcode: "Er is iets fout gegaan bij het afspelen van dit kanaal. Probeer het later nog eens."
Heb het modem opnieuw opgestart en tv-ontvanger in woonkamer opnieuw gestart. Nu geeft de tv aan "Tele2 Interactieve Televise bezig met opstarten".
Helaas staat dit er al 10 minuten op zonder iets te doen. Wat kan ik nog meer doen?
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 3 June 2019, 14:50

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Wat balen dat je op beide decoders geen beeld hebt. Het is goed om te horen dat je het modem en de TV ontvanger al even opnieuw opgestart hebt. Het kan zijn dat hij bezig is met updaten wanneer die melding er langer dan 10 minuten staan. Is het inmiddels alweer opgelost of heb je nog steeds geen beeld? Ik hoor het graag.

Groeten Anton

*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***

Bijvoorbeeld in dit artikel:

 

Reputatie 3
Badge +5
Aangezien ik geen reactie van je hebt ontvangen ga ik er vanuit dat het probleem is opgelost. Wanneer dat niet zo is dan kun je een nieuw topic starten. Bij deze heb ik dit topic gesloten.

Groeten Anton