De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Hallo ,zijn er meer mensen die een film hebben gehuurd en dat ie vervolgens niet afspeelt ?
Gisteren 3 films gehuurd ,alledrie hebben het volgende probleem ,The Nutcracker en Smallfoot spelen niet af , en de film Down a dark hall speelt wel af maar met totaal verkeerde ondertiteling die niet bij de film hoort ,WI willen deze films gewoon graag zien ,mijn dochtertje in tranen ondat Smallfoot en The Nutcracker niet afspelen ,wij zijn al 10 jaar klant ,los t op aub want er zijn nog maar 35 uur en dan zijn ze weg HELP !!!!!
hi, ik heb recent problemen met mijn internet en wel dat deze zich elke avond rond 23:40 of 01:40 doet resetten. dit duurt maar een seconde ofzo maar is lang genoeg om mijn verbinding op xbox te verbreken. ik moet dan meestal mijn xbox resetten om weer toegang te krijgen tot party chat. het grappige is dat dit altijd rond dezelfde tijd is. iemand een idee wat dit is want het is irritant als een een groep zit te spelen en jij 5 minuten nodig hebt om weer " online" te zijn groetjes Eddie
Hello Tele2 people 🙂, Every day the internet goes off exactly after 24:00 like if it's programmed. It's been months I have experienced this, but didn't report it. Thanks for the help 🙂
Ik heb veel problemen met de router en het connecten met de Xbox. Ondanks dat ik de upnp op ja heb gezet blijft de NAT van de Xbox op strikt staan. Wat moet in aanpassen in de verbinding om de NAT te kunnen aanpassen. Tot op heden geen oplossing gevonden binnen Tele2. Ik heb een router van het type Technicolor bvn
Hi everyone, I'm in the process of moving into a new apartment in Den Haag and I'm having trouble identifying where I connect my modem. The previous owner had Ziggo, so presumably used the coaxial connection - but as far as I know I can't do this for tele2? I've attached photos showing each point I can think might be for the connection - there's nothing in the apartment that looks like any of the four connection types in the manual so any help would be appreciated! Claire
Hello, since more or less a week the speed of my internet connection is just terrible. I can barely view normal pages. I tried to restart the router several times already, but nothing changes. Apparently, the data flows in an intermittent way. I wonder if there is a problem going on or if this is going to be the level of service from now on, because it's been more than a few days already.
Als ik 1 opname heb lopen en een andere wil kijken of een tijdens de opname TV wil kijken, krijg ik sinds kort de melding dat er een conflict is en dat ik een van de twee moet cancellen. Dat wad voor kort niet het geval. Iemand een idee wat er aan de hand is of wat er veranderd is bij Tele2? Moet mijn kastje vervangen worden?
Hi everyone. I came home after 8pm and I don't have internet connection through my router. I can connect to the router but it does not provide internet and the customer service is off after 8pm so I hope somebody can help me out. Thank you in advance
Is er een storing in Rotterdam? Ik heb geen internet en tv. Het DSL lampje op de modem blijft uit.
Sinds gisteren avond 20:00 uur werkt plots het internet niet meer. Modem gereset meerdere malen en vandaag de hele dag er uit gehad.
Beste tele 2, Sinds vandaag is mijn internet geactiveerd maar kan de modem geen internet vinden. Ik weet dat ik hem helemaal juist aangesloten heb en dus zal het probleem liggen aan de DSL aansluiting. Wat kan ik het beste doen? Ik weet zelf niet wat ik kan doen aan de telefoon stekker aan de muur als het daar aan zou liggen Met vriendelijke groet, Leo
Me internet thuis doet het niet er brand een rood lampje bij internet net al me modum gereset. Maar nog steeds geen internet
Hello. I do not have Internet at home for 5 hours. It's not the first time. Can you refresh the signal?
Rode lampje brand de rest is goed maar geen tv en internet.
Goedemorgen, Sinds vanochtend 10.00 hebben wij geen WiFi meer. Apparatuur laat zien dat het verbonden is met het WiFi netwerk, maar er is vervolgens geen internet verbinding. Heb de router meerdere malen gereset, maar lijkt niet te helpen. Is er een bekende storing? Of is er een manier hoe ik dit kan oplossen?
Dsl valt steeds uit waardoor internet uit valt heel iritant want dan doet de internet het 5 min en dan daarna gaat het weg en is de verbinding een half uur weg heb al na klantenservice gebelt maar geen voor uit gang en als ik inlog in de modem dan kan ik zien hoeveel data er is gebruikt bij de dsl en dan staat er ook een maximale hoeveelheid bij en dan valt het uit en ik heb nat type 3 wat niet klopt want deze modem hoort geen nat type 3 te hebben iemand die kan helpen aub
Mijn modem doet helemaal niks meer, er brand ook geen lampje of iets dergelijks. Harde reset al geprobeerd
Ik heb sinds een uurtje of 10 geen internet en televisie meer. Telefoon werkt wel. Wat ik al gedaannheb: Modem opnieuw gestart. Modem naar fabrieksinstellingen gereset Modem tijdje uit gezet en weer aan gezet. Tot nu toe geen verandering. Iets bekend van een storing in Oosterhout (NB)?
Ik merk dat er de laatste maanden steeds minder programma's staan bij uitzending gemist van Tele2. Een paar weken geleden had ik dat met het programma 'Experimensen' en nu zie ik ook een programma dat gisteravond uit is gezonden niet terug. Ik zie ook dat de zender NPO2 en NPO3 zelden nog programma's beschikbaar hebben van na half 10. Neemt dit nog verder af? Is dit tijdelijk? De reden dat ik Tele2 blijf houden is omdat ik graag gebruik maak van deze mogelijkheid.
Ik las op de site dat je je abonnement kunt verlengen maar geldt dit ook dat je géén mobiel abonnement hebt ? Op de site staat dat je hiervan een melding zou moeten zien in "mijn tele2 ". Komend 18-6 loopt mijn annonement af.
Hoi Is er een storing van het internet in Almere heb vanmorgen tele 2 gebeld omdat mijn internet lampje rood blijft branden degene die ik aan de telefoon had melde dit maar zie dat ik de enigste ben geloof ik of hebben nog meer mensen een storing in Almere
From last Friday my internet does not work. After calling on hepl line Tele2 sent me new modem which does not wotk as well. The problem is probably in landline. From Monday morning untill now the hepl line is always busy. Chat is useless because it communicates only in Dutch. What can I do more to solve it?
Bij vlagen hebben wij geen internet. Nu is jet wel heel erg. Gisterenavond helemaal niet, vanmorgen wel, vanavond meer niet dan wel. Het is niet de eerste keer dat t zo slecht gaat, maar zodra t goed gaat vergeet ik het weer.
Ik zie dat het eerdere topic is gesloten maar volgen mij zijn de problemen nog niet opgelost, downstream haal ik nog geen fractie van wat het zou moeten zijn (10 ipv 100Mbps) en upstream lijkt het wel normaal (25 ipv 30Mbps). Kunnen jullie aangeven wanneer de problemen opgelost zijn?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.