beantwoord

Films

  • 10 March 2019
  • 3 reacties
  • 158 x bekeken

Gisteren 3 films gehuurd ,alledrie hebben het volgende probleem ,The Nutcracker en Smallfoot spelen niet af , en de film Down a dark hall speelt wel af maar met totaal verkeerde ondertiteling die niet bij de film hoort ,WI willen deze films gewoon graag zien ,mijn dochtertje in tranen ondat Smallfoot en The Nutcracker niet afspelen ,wij zijn al 10 jaar klant ,los t op aub want er zijn nog maar 35 uur en dan zijn ze weg HELP !!!!!
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 11 March 2019, 12:34

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Als er een probleem met films is maakt het niet uit of je net nieuw of al 10 jaar klant bent. Blijft vervelend. Morgen is de telefonische klantenservice weer open. Ik verwacht niet dat zij de videorecorder een reset kunnen geven, maar ze kunnen wel de kosten vergoeden en een ticket aanmaken voor de technische dienst.
Nee dat snap ik ook wel dat dat niet uitmaakt of je 10 of 1 jaar klant bent ,maar het is ook niet de bedoeling dat dit al 2x eerder gebeurt is ,kijk dat had ik niet vermeld ,maar ik weet wel wat me te doen staat dat had ik zelf natuurlijk ook allang bedacht ,ik hoopte dat er misschien een oplossing zou zijn ,ik ben net lid geworden van het forum dus vandaar ?
Reputatie 5
Hé Blue eyed scorpio 76,

Erg jammer dat het niet gelukt is met het afspelen van de gehuurde films voor je dochtertje! Als je nog niet gebeld hebt met de klantenservice voor een oplossing kan ik ook voor je kijken wat ik kan doen. Stuur mij daarvoor dan je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin