Skip to main content
Antwoord

Geen internet in Haarlem

  • March 1, 2019
  • 3 reacties
  • 230 x bekeken

Amne
Goedemorgen,

Sinds vanochtend 10.00 hebben wij geen WiFi meer.
Apparatuur laat zien dat het verbonden is met het WiFi netwerk, maar er is vervolgens geen internet verbinding.

Heb de router meerdere malen gereset, maar lijkt niet te helpen.

Is er een bekende storing? Of is er een manier hoe ik dit kan oplossen?

Beste antwoord door Kevin van Tele2

Hé Amne,

Hopelijk is de storing weer opgelost, zo niet laat je het even weten?

Groet, Kevin
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Hé Amne,

Hopelijk is de storing weer opgelost, zo niet laat je het even weten?

Groet, Kevin

Amne
  • Auteur
  • Durft te posten
  • March 4, 2019
Hoi Kevin,

Ja alles doet het weer!
Dank je wel!

Fijn om te horen! Dan zal ik het topic bij deze sluiten.

Bedankt voor het doorgeven!