De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
De internet storing van maandag 25 feb mag dan over zijn, de tv storing is er bij mij nog steeds. Hoe kan dat?
Beste allemaal, Sinds vannochtend hebben wij officieel internet in ons nieuwe huis in Amsterdam. Maar uh... het aansluiten wil niet lukken. Na een lange zoektocht de ISRA gevonden (wij denken op de gang van het complex??) wat wij wel vaag vinden, want dat betekent dus dat iedereen bij ons kastje kan (?) Anyway, als wij het internetkastje erop aansluiten gebeurt er precies niks. Is het kastje kapot? Of doen wij iets fout? En indien het kastje kapot is: kan tele2 dit dan (gratis) repareren? We need help!!
Ik probeer al jaren het NAT-type van onze PS4 van 3 naar 2 of 1 te krijgen, maar tot op heden zonder succes. Vorige week kreeg ik in de nieuwsbrief van Tele2 een link door met een stappenplan, maar ook dat werkt niet (https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/portforwarding-instellen/). Ik heb een Technicolor modem/router en ik kom niet voorbij stap 5 (connectie toewijzen). Ik kan geen device koppelen aan internet of Internet_over_ADSL. Ook nadat ik het correcte mac-adres geselecteerd heb en op apply druk, springt hij weer terug naar not assigned. Van wat ik er van begrijp zou ik een statische ip toe moeten wijzen aan mij ps4. Dat lijkt mij dus niet te lukken. Verder al van alles geprobeerd.
Ik had een opname ingesteld om dagelijks op te nemen, maar nu is dát programma niet meer op tv, dus neemt hij een ander programma op, nu kan ik dit programma dus niét aanklikken om de opname te verwijderen. Hoe haal ik een opname weg zonder dat ik het originele programma nog heb?
Hallo Mijn modem zit aan de begane grond. Mijn wifiversterker (NETGEAR) zit aan de eerste verdieping. ‘S-dag werkt alles ok (denk ik). ‘S-avonds zegt de versterker dat hij geen internet heeft. Dan reset ik de modem en werkt de versterker weer prima. Als ik de modem niet reset, dan werkt de versterker perfect de ochtend daarna. Wat zou je advies zijn? Gr Michele
Geachte heer, mevrouw, Na het lezen van het topic "https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/van-mdf-naar-sdf-ivm-snelheid-71652" zit ik met bijna de zelfde vraag. Ik kreeg van KPN netwerk NL een brief dat er een nieuw netwerk in de straat ligt(ofwel volgens de site van KPN netwerk "De straatkast verbinden we met glasvezelkabels aan de wijkcentrale.") Dit alles zou voor een stabieler en sneller netwerk moeten zorgen. Nu wat gegevens... ▪️ Abonnement: Internet basis 60mb/s / 29mb/s ▪️ Router: 30.6mb/s / 6.8mb/s ▪️ tele2-fpi-info.fourstack.nl: 106mb/s ▪️ Tele2 site: Mogelijk om 100mb/s te bestellen op postcode Voorafgaande aan de upgrade van KPN netwerk NL zat ik aan mijn max van het te behalen internet(de 30.6mb/s) maar sinds kort zou het dus mogelijk moeten zijn om dichter in de buurt van de 60mb/s te komen. Nu weet ik alleen niet wanneer en of deze snelheid verhoging wordt doorgevoerd aan mij, op het eerder genoemde forum van @Mr. O werd dit ook niet bepaald duid
wij verhuizen 1 maart naar een nieuw adres. We hebben op dit moment Internet Light, omdat op ons huidige internet geen betere verbinding beschikbaar is. Nu bieden jullie op het nieuwe adres hetzelfde pakket aan waarvan ik weet dat ik dan gewoon naar het nieuwe adres kan verhuizen en alleen aansluitkosten hoef te betalen. Maar jullie bieden ook glasvezel aan, nu is mijn vraag als ik verhuis kan ik dan ook gewoon overstappen naar glasvezel of moet ik dan eerst het huidige contract afkopen?
Goedenavond Tele 2 Sinds 13-10-2001 heb ik een abonnement bij jullie en heb toen een Davolink DV 2020 van jullie gekregen. Na 18 jaar is hij nu wel zo'n beetje langzaam dood aan het gaan Router wordt steeds trager en af en toe is mijn internet signaal weg waarna ik de router weer opnieuw moet opstarten. Het lijkt mij nu toch wel tijd dat ik een andere router van jullie mag ontvangen Mvg Chris Sigmond
Ik ben ontzettend boos op Tele2!!!! Ik ben overgestapt naar tele 2 voor wifi en krijg een oude kapotte modem. Wordt er weer een nieuwe opgestuurd is het weer oud en kapot! 7 dagen lang moeten we bellen en iedere keer wordt er gezegt dat het naar de hoofdkantoor wordt vermeld. Wij moeten iedere keer naar een familielid voor wifi omdat we belangrijke scripties hebben voor school. Dit moet zo snel mogelijk opgelost worden anders stap ik naar een andere provider.
Hi! Twee dagen geleden kreeg ik mijn mail ik gebruik kan maken van mijn nieuwe wifi netwerk en de router kan installeren. Heb ik gedaan. Alleen ik heb geen internet! Router geeft ook aan dat er geen internet is, als ik hem per kabel verbind aan tv of pc dan geeft hij aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het dns. Ik heb elke stap al herhaald (resetten, Andere kabels proberen, opnieuw aan). Wie-o-wie weet de oplossing!
Dear all, since morning we have not had broadband connection. Media access gateway error message: Your DSL connection is down. Verify that your MediaAccess Gateway is correctly connected to your phone line. Modem: Technicolor TG789bvn. Tried to restart it a couple of times (switching off/on) without any effect. Could you please help with that?
Beste, Als een paar dagen last verbinding zowel wifi als tv. Sinds vanacht wel verbinding ( alle lampjes branden maar geen Wifi op telefoon en tv. En wat betreft tv, de enige net wat ik kan kijken tenminste als ie niet hapert of vast loopt, dit gaat de hele dag door is ID en de rest van de kanalen zijn zwart. Resetten en andere kanaal zoeken heb ik al gedaan niks helpt. Zit nu dus zonder tv en wifi. Graag een oplossing hiervoor, heb net mijn abonnement verlengt en krijg ik dit. Met vriendelijke groet Hakima
Ik kreeg rond 14u een haperende verbinding en nu al 2 uur nul verbinding. Alles gereset, alle stappen netjes doorlopen, zonder resultaat. Heeft de storing in Amsterdam zich uitgebreid? Er is geen storingsmelding op de Tele2 pagina, maar er was daar wel de hele dag storing. Heeft Tele2 medewerkers die bereikbaar zijn bij storingen of alleen chatbots? An v.d. Kuip
al maanden ligt om 24.00 de wifi eruit. en dat tot een uur of 6. opnieuw instellen etc heeft niet geholpen.
Hallo, Ik wilde inloggen op ip-adres 192.168.0.2 met behulp van mijn router. Kan iemand mij het gedetailleerde proces geven om het te doen? Elke gerelateerde website zou ook helpen.
Beste mensen, Ik heb misschien een vreemde vraag, maar stel hem toch. Ik heb een goede verbinding sinds de vorige keer dat ik hulp in riep bij het forum, echter heb ik van (ook directe) buren begrepen dat zij sneller internet halen dan Tele2 aangeeft dat maximaal haalbaar is bij ons (31 Mb/s down haal ik nu maximaal). De buren lijken wel tot over de 50Mb/s te halen, terwijl ze hetzelfde aangesloten zouden moeten zijn. Op de Tele2 website zie ik de verschillen niet als ik bij het kiezen van een internet abonnement dezelfde postcode en andere huisnummers gebruik, echter zie ik dit bij andere providers wel. Kan dit komen door de aansluiting in de buurtkast waarmee de kabels verspreid worden of ons Isra punt in huis dat anders is als bij buren? Ik zou het best leuk vinden om de volle 50Mbis te krijgen die mijn directe buren ook krijgen. Moet zo het lijkt mogelijk zijn als ik zo rondvraag om in ons woonblok beter internet te krijgrn. Bij 2 huizen verder haalt een buurman (zelf gestest m
Ik probeer de Hue bridge te laten werken maar dat lukt niet. Service van Tele2 zegt dat dit niet wordt ondersteund. Dit lijkt mij raar daar ik denk dat het te makken heeft met een afscherming van het VPN Wie kan mij helpen?
Ik bezit internet extra en heb dus maximaal 100 mb internet, ik heb nu al heel lang internet van tele 2 en daar nooit echt problemen mee gehad. Vooral als ik iets aansloot op een internet kabel werkte het heel snel, en had meestal als ik een internet snelheid test deed 94 mb internet. dit is natuurlijk zeer snel en handig bij het streamen waardoor niks hapert. Maar sinds deze week is mijn kabel snelheid een stuk lager geworden en ik begrijp ook niet waarom ik kan niet streamen zonder dat alles vastloopt en mijn internet snelheid bij een test is rond de 24 mb, dat is een stuk lager dan de 94 die ik eerst had. Dit vond ik al enorm irritant maar dacht van oké ik kijk wel even een paar dagen of dit weer normaal word. Maar in de plaats daarvan is het probleem erger geworden en brand het internet lampje soms zomaar rood. Tot op vandaag is het hoogtepunt gekomen dat het lampje al langer dan 2 uur op rood staat en ik dus niks op internet kan. Ook als ik de modem uitzet en dan weer aan doe, of
Volgens mij werkte dit vannacht 0.00 al niet en hebben jullie reeds 11 uur gehad om het op te lossen. Zijn jullie er pas om 9am achter gekomen of zoiets?
Waarom biedt Tele2 mbt glasvezel internet deze alleen aan in combi met tv?Waarom kan je niet gewoon een internet only glasvezel abo nemen? Dat snap ik gewoon niet. Ik heb nu een ADSL abonnement maar wil/moet sneller internet. Enige mogelijkheid is glasvezel. Dan moet ik echter TV erbij kopen. Ik heb echter al een TV abonnement bij een andere provider. Andere aanbieder(s) bieden wel alleen glasvezel (evt. i.c.m. bellen) aan. Waarom kan dat niet via Tele2. Is dit koppelverkoop?
Door een fout van jullie ben ik nu afgesloten sinds vorige week
nog steeds geen internet en tv sins vannacht. Op de site staat jammer genoeg geen informatie over de storing. Hier wel in http://allestoringen.nl/storing/tele2 En helaas zijn ze pas berijkbaar vanaf 09:00.
Hierbij een afbeelding uit de onlangs verplaatste meterkast in ons nieuwe huis aan de Langevielesingel 22, 4335 AA. In de gefotografeerde buis zou de blauwe aansluiting moeten zitten, zoals te zien is komt er geen kabel uit. Is er met deze situatie een aansluiting mogelijk?
internet en wifi na resetten doen nog steeds niet. wat is de oplossing?
Sinds gistermiddag werkt mijn modem niet meer (geen wifi,telefoon of internet). Uit- en weer aanzetten (met minstens 2 minuten ertussen) werkt niet. Wat kan ik doen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.