beantwoord

internet reset zich

  • 10 March 2019
  • 1 reactie
  • 173 x bekeken

hi, ik heb recent problemen met mijn internet en wel dat deze zich elke avond rond 23:40 of 01:40 doet resetten.
dit duurt maar een seconde ofzo maar is lang genoeg om mijn verbinding op xbox te verbreken.
ik moet dan meestal mijn xbox resetten om weer toegang te krijgen tot party chat.
het grappige is dat dit altijd rond dezelfde tijd is.
iemand een idee wat dit is want het is irritant als een een groep zit te spelen en jij 5 minuten nodig hebt om weer " online" te zijn
groetjes Eddie
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 11 March 2019, 12:25

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Hé Eddie,

Vervelend probleem, ik snap dat je dit graag opgelost wil hebben en ga daarom kijken of we een oorzaak kunnen vinden. Het beste in dit geval is om te beginnen om het modem een reboot te geven door deze 10 seconden stroomloos te maken, als dit niets oplevert kun je ook het modem terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dit doe je door het resetknopje achterop het modem 10 seconden ingedrukt te houden met bijv. een paperclip, als dit lukt zie je na het indrukken dat er lampjes uitgaan en gaan knipperen.

Als dat ook niets oplevert zou je dan je klantnummer in je profiel kunnen zetten? Dan kan ik je verbinding controleren op mogelijke problemen!

Groet, Kevin