Skip to main content
beantwoord

Geen internet

  • 26 februari 2019
  • 3 reacties
  • 142 x bekeken

Bij vlagen hebben wij geen internet. Nu is jet wel heel erg.
Gisterenavond helemaal niet, vanmorgen wel, vanavond meer niet dan wel.

Het is niet de eerste keer dat t zo slecht gaat, maar zodra t goed gaat vergeet ik het weer.

Beste antwoord door Kevin van Tele2

Een wegvallende verbinding alleen op wifi zal op een andere manier behandeld moeten worden t.o.v. een storing met een kabel. Wanneer het om een wegvallende wifi verbinding gaat kun je het beste deze pagina raadplegen. Als je bekabelde internet verbinding ook regelmatig wegvalt dan kun je mij een privébericht sturen met je gegevens en kan ik kijken of er een probleem op de lijn gemeten wordt:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Hé Alientjen,

Er lastig dat je verbinding zo vaak wegvalt, ik ga kijken wat ik voor je kan doen om dit op te lossen. Heb je internet via wifi of bekabelt?

  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 27 februari 2019
Bekabeld heb ik niet geprobeerd nu. Eerder wel, dat had geen effect.

  • Oud moderator
  • 716 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2019
Een wegvallende verbinding alleen op wifi zal op een andere manier behandeld moeten worden t.o.v. een storing met een kabel. Wanneer het om een wegvallende wifi verbinding gaat kun je het beste deze pagina raadplegen. Als je bekabelde internet verbinding ook regelmatig wegvalt dan kun je mij een privébericht sturen met je gegevens en kan ik kijken of er een probleem op de lijn gemeten wordt:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin