De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
goedemorgen gisteren zou 23/03 internet zijn en niets. er is geen groen DSL-pictogram of internet. wat te doen
Webmail tele2 werkt niet meer via de browser; noch op mijn laptop noch op mijn telefoon. Noch met google noch met duckduck Na het invullen van de gebruikersnaam en de keuze voor @tele2 en het password reageert de groene knop niet. Krijg wel mijn berichten op mijn telefoon, maar kan dus geen onderhoud doen.
Hi I have question, Next week I will change leave place (new adress) but i want stay with tele2 becouse i am satisfied. I check on website and tele2 is possible a new adress. So what i have to do now? Sorry but i dont know where i can open this question.
gaat tele2 kpn en ziggo volgen met het tijdelijk gratis maken van film1 tijdens de coronacrisis?
Internet connection is not working. Already reseted the modem multiple times. It’s been almost 1 hour now..
Hello people, I decided that ill stay with Tele2 and called customer service , they told me that I am currently paying the plan that provides 50megas but I am testing it and getting only 3. Some said that it was because of the traffic but is this slow expeceted? or how can I fix this because I really need it :) thanks in advance and have a good day!
Vandaag 18-03-2020 ging onze nieuwe verlenging van Tele2 in. Het werd geen feestje, aansluiting van nieuwe decoder in huiskamer prima. Tweede nieuwe decoder in slaapkamer aangesloten, werkt niet, kreeg een melding ( D 1) . 1 van de oude decoder weer aan gesloten en die werkte wel. beste Tele 2 medewerkers, wat kan en mag ik doen om de nieuwe decoder voor in de slaapkamer werken te krijgen. Ik heb nu ook drie oude decoders van Tele2 in mijn bezit, kan ik deze in leveren bij afvaldienst van onze gemeente? Graag een reactie op bovenstaande, U mag mij bellen, telefoon nummer is bekend bij Tele2. Mailen mag ook. Met vriendelijke groet; Ab. Schreuder
Ik heb een probleem met mijn Nintendo Switch. Voordat één of andere grapjas hieronder een link post met een oude topic waar dit onderwerp behandeld wordt: die heb ik al gevonden. Ik heb echter geen toegang tot die posts. Super handig overigens dat topics afgesloten worden voor het publiek zodat mensen dit soort posts moeten maken. Het probleem is als volgt: Ik heb via wifi verbinding met de router, maar het NAT type is D. Hierdoor werken verschillende spellen niet online. Ik heb gezocht naar een oplossing en geprobeerd een public IP adres toe te wijzen, maar wanneer ik het IP adres iets anders maak dan 192.168.1.XXX krijg ik een DNS error. Mijn router is een Technicolor TG789bvn. Als iemand mij verder zou kunnen helpen zou ik dat enorm waarderen.
Sinds vanmorgen geen televisie en internet meer. Telefoons kunnen het IP adres niet vinden voor het internet. Televisie ontvanger knippert blauw en geeft geen signaal af. Meerdere malen reset gedaan, maar geen succes. Alle andere vervolgstappen geen effect. Wat nu?
Zou Tele2 de mailbox een klein beetje kunnen vergroten i.v.m. de huidige toestand? Zo te zien op het forum zijn er nog heel wat mensen met een account van Zonnet. De mailbox is snel vol. Daar zou Tele2 vast veel mensen blij mee maken in deze uitzonderlijke situatie. Hoop op een positieve reactie.
Kan helaas niet mijn webmail lezen. De inlogpagina van Zonnet webmail is niet zichtbaar. Heb mijn webmail nodig. Graag deze pagina weer zichtbaar maken. Alvast bedankt.
Hello Tele2, My current contract ended last November, how can I change to a higher speed package? because it cost the same amount that im paying right now with my package. Or its just better to cancel my subscription and get a new one? Thanks in advance :)
9 mrt is de monteur geweest. Kabels vervangen. Oude kastje is prima, zegt hij. Tóch valt dat rotding uit, tv geen beeld meer en dan dien je te wachten tot het weer opstart en mis je een stuk van het nieuws. Ik ga idd dat boek maar schrijven. Wordt een flink aantal oplagen. Geen rechten voor Tele2. 😜
hoe maak ik een VPN verbinding met tele 2 als provider, ik wil graag vanuit thuis werken en tele 2 zegt VPN niet te ondersteunen
Hallo sinds vanmorgen werkt mijn internet niet en brand adsl lamp rood. Kabels, harde reset, 10 minuten wachten alles gedaan en zelfde resultaat. Omgeving Eindhoven wie weet meer?
Ik ben al enige tijd niet meer in mijn Zonnet account geweest. Nu ik hier weer moest zijn kreeg ik bij het inloggen de melding: Te veel mislukte inlogpogingen. Probeer het later nogmaals. Bij het opvragen van mijn wachtwoord werd er een bericht gestuurd naar mijn oude telefoonnummer en deze kan ik dus niet meer ontvangen. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan? Gr.Rob
sinds 2 uur krijg ik geen mail meer binnen (zonnet) en een testje met een mailtje aan mijzelf wijst dat ook uit
Ik zit al een week met het probleem dat ik wisselend de melding krijg dat de DNS server niet meer reageert. Dit is dan over alle apparaten op het netwerk. Nu heb ik de DNS server op mijn werk PC veranderd naar die van google ( 8.8.8.8 en 8.8.4.4) En die werken. Maar dit heeft het probleem voor de rest van de apparaten niet geholpen. Nu zou ik graag de DNS server van de router veranderen, maar dit kreeg ik zelf niet gevonden. Kan iemand mij daar bij helpen?
Ik heb al een langere tijd geen geluid als ik TV aanzet. Dit geldt voor elke zender. De decoder is middels een HDMI kabel aangesloten op de TV. Ik krijg wel beeld, maar geen geluid. Aan de kabel en de TV zelf ligt het niet. De kabel geeft via een PlayStation wel geluid en Netflix etc. op de TV geeft ook gewoon geluid. Ik heb de decoder ‘gereset’ zoals omschreven op de website (stekker eruit voor 30 seconden). Ik hoor graag wat ik hier aan kan doen.
Ik probeer op alle manieren, die mogelijk zijn om mijn webmail weer te deblokkeren. De virtuele assistent stuurt steeds weer naar dezelfde inlogpagina, maar die is geblokkeerd.Met 2 mensen gechat vanmiddag, de een kon mijn berichten niet leze in de chat. De ander stuurde me door…… Ik moest enorm lang wachten en kreeg nog geen antwoord…. Ik ben inmiddels behoorlijk opgefokt hierover!
Tot vandaag kon ik geen verbinding maken met de VPN van mijn werk. Tot vandaag. Want ik heb de oplossing gevonden! Er zijn al veel topics over geopend, maar bij lang niet alle topics over dit onderwerp wordt er een oplossing gegeven. Of er ontbreekt een bevestiging dat het lukt. Ik leg uit wat ik heb gedaan: Check je huidige ip-adres. Op windows klik je op start, typ je cmd en typ je ipconfig in het opdrachtvenster. Zoek het IPv4 adres. Ga naar je modem instellingen. Bij mij kwam ik er door mijn browser te openen en naar 192.168.1.1 te gaan. Ik kon inloggen met gebruikersnaam user en wachtwoord user, denk dat dit standaard is. Check je mac-adres. Klik op Local Network > Lan en kijk welk mac-adres bij het zojuist gevonden ip-adres hoort. Maak een ‘DHCP Binding’ aan. Scroll nog iets naar beneden bij DHCP Binding, klik Create new item en voer daar het ipadres en macadres in wat je net gevonden hebt. Nu is je macadress van je computer altijd gekoppeld aan dit ipadres. Stel een Demilitar
Ik kan sinds eind vorige week niet meer inloggen op mijn zonnet webmail. Teveel mislukte inlog pogingen???? Kan dit zsm verholpen worden en hoe?
Beste Tele2, goedemiddag. Na de Tele2 bevestigingsmail (oplevering Tele2 dienst / 5 feb 2020) heb ik mijn dsl kabel met r11 plug van de modem van de vorige provider afgelopen week aangesloten op de Tele2 modem. Internet / modem van vorige provider werkte uitstekend. Ook geen aanpassingen in telefoonaansluiting o.i.d. Na opstarten Tele2 modem brand dsl lampje aan voorkant heel even (<1sec), maar gaat daarna uit en gaat niet meer branden. Na een minuut of 3 gaat en blijft (rode) powerlamp knipperen. Resetten / opnieuw opstarten (volgens meegeleverde omschrijving) heeft geen effect. Kunnen jullie helpen om internet op te starten? Ik hoor graag als aanvullende info nodig is. Dank / mvg Piet
Goedemorgen, Ik heb zeker anderhalf uur gebeld met de klantenservice en momenteel word ik er helemaal gek van. Sinds vrijdag 21 februari had ik twee dagen geen internet toen kwam het weer een dagje terug en sinds die zaterdag helemaal niet meer. Het DSL lampje op de modem knipperde. Ik had een modem geleend van een vriend van mij en die deed het (DSL lampje bleef branden) Het heeft ongeveer twee dagen gewerkt tot vandaag en ligt het internet ook met die modem eruit. Wat is er aan de hand? Ik wil gewoon normaal werkend internet thuis. Telefonisch worden er geen oplossingen geboden er wordt enkel aangegeven dat de ticket door is gezet naar d technische dienst en dan hoor ik een paar dagen niets meer.
Hallo mensen, ik heb een vraag. Ik heb momenteel een mobiel abonnement bij Tele2, prima tevreden mee. Maar ik woon in een zelfstandige woonruimte met eigen voordeur en huisnummer. Alleen het is een oude opgesplitste woning, en hierbij is er internet van kpn wat is gedeeld nu met 3 andere bewoners. En met 30mbits is dit veel te traag wanneer ik Netflix of voetbal wil streamen. Mijn vraag is ook of ik via Tele2 mijn eigen internet kan hebben? Ik heb wel wat gelezen over een isra punt met twee ader paren? Dat zie ik hier niet staan. Wie kan mij helpen? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8=✓&address=9714cb+14+a&commit=Zoek
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.