beantwoord

film zender

  • 17 March 2020
  • 21 reacties
  • 337 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

gaat tele2 kpn en ziggo volgen met het tijdelijk gratis maken van film1 tijdens de coronacrisis?

icon

Beste antwoord door markii 24 March 2020, 13:17

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

21 reacties

Van de nieuwspagina:

Tele2 maakt het thuisblijven iets aangenamer door iedereen de komende 4 weken toegang te geven tot de kinderzenders Nick Jr., Nicktoons, RTL Telekids en Comedy Central Extra. Stay safe!

heel leuk voor kinderen en comedy central extra de grote herhaalzender van de herhaalzender heb ik al niks voor volwassenen maar wat verwacht ik ook nog van tele2 is al een drama sinds de oplevering

heel leuk voor kinderen en comedy central extra de grote herhaalzender van de herhaalzender heb ik al niks voor volwassenen maar wat verwacht ik ook nog van tele2 is al een drama sinds de oplevering

Die "zin” heb ik driemaal moeten lezen. Dit omdat het ontbreken van leestekens er een grote brij van maakt.

heel leuk voor kinderen en comedy central extra de grote herhaalzender van de herhaalzender heb ik al niks voor volwassenen maar wat verwacht ik ook nog van tele2 is al een drama sinds de oplevering

Die "zin” heb ik driemaal moeten lezen. Dit omdat het ontbreken van leestekens er een grote brij van maakt.


klacht ingediend wegens belediging en hoe heb jij je eigen bericht beste antwoord gemaakt ik heb dat zeker niet gedaan aso

 

Reputatie 5

heel leuk voor kinderen en comedy central extra de grote herhaalzender van de herhaalzender heb ik al niks voor volwassenen maar wat verwacht ik ook nog van tele2 is al een drama sinds de oplevering

Die "zin” heb ik driemaal moeten lezen. Dit omdat het ontbreken van leestekens er een grote brij van maakt.


klacht ingediend wegens belediging en hoe heb jij je eigen bericht beste antwoord gemaakt ik heb dat zeker niet gedaan aso

 

 

 @jeff5976 Alleen een moderator en de topic aanmaker kunnen een bericht als beste antwoord markeren, mogelijk heb je per ongeluk zelf op die knop gedrukt. Ik heb het in elk geval weer teruggedraaid waardoor dat bericht geen beste antwoord meer is.

Ik zie de reactie van WhTurner niet als belediging en ga ik er van uit dat WhTurner dit ook niet zo bedoeld heeft. Ik zou je willen vragen om, ondanks de kritiek die hij geeft, geen scheldwoorden te gaan gebruiken.

Wat betreft je originele vraag: voor zover bij mij bekend is zijn er nog geen plannen om naast Nick Jr., Nicktoons, RTL Telekids en Comedy Central Extra meer zenders gratis beschikbaar te maken. 

dus bij andere providers krijg je iets waar je ook iets aan hebt en hier alleen voor kinderen en herhalingen van herhalingen van herhalingen van herhalingen enz. bij comedy central extra dus niks maar ja er werkt ook niks zoals het zou moeten dus had ook niet anders verwacht

Reputatie 7
Badge +8

Misschien kan Tele2 een abonnement voor Film behandelen als een tijdelijke bundelvergroting bij de mobiel? Voor een klein bedrag een maandje filmkijken en daarna weer terugzetten naar het oude goedkope abonnement? Voor mij niet nodig, ik heb ook satelliet. Maar misschien een idee? 

Als kpn en ziggo het gratis kunnen maken is het toch erg lulling naar klanten toe als tele2 dat niet doet

Ik heb net '’gratis'’ naar Film 1, 2, 3, 4 gekeken naar aanleiding van dit topic, maar je mist niet veel hoor.

Er is niet veel aan, althans dat vind ik.

Maar goed, dan pak je toch een maandje gratis Netflix of zo, zo'n proef abo.

En dan meteen weer opzeggen, want anders zit je er aan vast

 

Reputatie 7
Badge +8

Tussen KPN, Ziggo en aan de andere kant Tele2 zit wel een enorm prijs verschil waardoor het naar verhouding voor die twee  eersten goedkoper is om iets extra's gratis te geven. 

knap zeg tele2 heeft het dubbele topic gesloten wat goed dat dat gelukt is aanhoudende problemen met de aansluiting zijn na bijna een jaar nog niet opgelost maar een topic sluiten dat kunnen ze dan tenminste nog wel nu nog acceptabele compensatie en niet slechts 20 euro anders komen er rechtszaken

Tussen KPN, Ziggo en aan de andere kant Tele2 zit wel een enorm prijs verschil waardoor het naar verhouding voor die twee  eersten goedkoper is om iets extra's gratis te geven. 


er zit gelukkig ook een enorm verschil in service dat hebben kpn en ziggo namelijk wel ze leveren ook aansluitingen die werken naar wat redelijkerwijs verwacht mag worden en tele2 duidelijk niet

Reputatie 7
Badge +12

Je topic ging over gratis film zenders, je gaat nu wel erg off topic.. :)

Je topic ging over film 1, je gaat nu wel erg off topic.. :)


mijn topic dus ik plaats wat ik wil

Reputatie 7
Badge +8

Omdat bij mij alles al negentien jaar wel werkt heb ik net weer een jaar verlengd voor de 19e keer met een korting van 6 x € 5. Ik ben ook maar een arme sloeber met basis internet tv en bellen. Ik heb maar een keer storing in gemiddeld drie jaar. Als er iemand veel service nodig heeft maar niet krijgt dan mag hij inderdaad ontevreden zijn. Ik ben destijds bij @home, het latere Ziggo weggegaan omdat het te duur werd voor een arme sloeber. Ik zie wel dat mijn internet  vaste lijn vrijwel altijd via Duitsland, Düsseldorf komt. Misschien heb ik daardoor minder storingen als grensbewoner. Ik heb geen service nodig en hoef het gelukkig ook niet te betalen. 

Omdat bij mij alles al negentien jaar wel werkt heb ik net weer een jaar verlengd voor de 19e keer met een korting van 6 x € 5. Ik ben ook maar een arme sloeber met basis internet tv en bellen. Ik heb maar een keer storing in gemiddeld drie jaar. Als er iemand veel service nodig heeft maar niet krijgt dan mag hij inderdaad ontevreden zijn. Ik ben destijds bij @home, het latere Ziggo weggegaan omdat het te duur werd voor een arme sloeber. Ik zie wel dat mijn internet  vaste lijn vrijwel altijd via Duitsland, Düsseldorf komt. Misschien heb ik daardoor minder storingen als grensbewoner. Ik heb geen service nodig en hoef het gelukkig ook niet te betalen. 


ik heb het nergens over sloebers gehad maar kpn garandeert mij 34mbs internet ziggo garandeert mij 50mbs internet tele2 beloofd in mijn pakket 20mbs maar haalt hooguit 17 mbs en heeft meerdere malen aan de telefoon al toegegeven dat ze wisten dat 17mbs niet genoeg is voor internet t.v. en opnemen maar hebben het wel doodleuk verkocht ze hebben mij dus feitelijk opgelicht door iets te verkopen waarvan ze wisten dat het nooit goed ging werken

Dat zou dan onder de categorie misleiding vallen, maar goed weet ik veel wat er destijds afgesproken/besproken is tussen jezelf en Tele2?

 

Wat ik wel weet is het volgende, en dat is een simpele rekensom die gaat als volgt.

 

20÷100=0.2x80=16.

Jij haalt 17 dus levert Tele2 je 1 Mbps meer dan de ondergrens, want deze is namelijk 80÷ van de max snelheid (20Mbps) in jou geval.

Reputatie 7
Badge +8

Ik haal via wifi 57 / 34.

Nu via België, Luik

Misschien een beter KPN lijntje? 

Dat zou dan onder de categorie misleiding vallen, maar goed weet ik veel wat er destijds afgesproken/besproken is tussen jezelf en Tele2?

 

Wat ik wel weet is het volgende, en dat is een simpele rekensom die gaat als volgt.

 

20÷100=0.2x80=16.

Jij haalt 17 dus levert Tele2 je 1 Mbps meer dan de ondergrens, want deze is namelijk 80÷ van de max snelheid (20Mbps) in jou geval.


het gaat niet om de snelheid zelf maar dat tele2 volgens hun eigen klantenservicemedewerkers wist dat dit nooit genoeg ging zijn voor het bestelde pakket daarom heb ik net ook de vernietiging van de overeenkomst gestuurd op grond van misleiding/oplichting

Jeff heeft wel een punt. Tele2 gooit wat zenders erbij maar laat een complete doelgroep links liggen, in tegenstelling tot andere providers. En wat betreft de kosten, kijk eens naar telfort die echt niet meer kost maar waar je hetzelfde krijgt als bij KPN, film 1.

 

Kortom, Tele2 blijft een tikje gierig en de service is ook niet echt om naar huis te schrijven. Je krijgt 1 tv tuner en die vervangen ze pas als het ding stuk is, ipv preventief vervangen. Opnemen is al jaren een drama als je ook iets anders wil kijken. Je kan kijken of opnemen, maar niet beide tegelijk. 

 

Als ik een ontevreden klant ben dan stap ik bij de eerstvolgende mogelijkheid over, en ja Tele2 is begonnen met het cheap sheep Frank he dat zegt al genoeg.

 

Cheap.