Hé Ab,
Is het inmiddels gelukt om de nieuwe decoders werkende te krijgen? Ik hoop het.
De oude decoders zijn in bruikleen en moeten retour gestuurd worden. Als het goed is heb je retourinformatie ontvangen bij het nieuw pakket dat je ontvangen hebt, zo niet hoor ik het graag en ga ik het voor je regelen.
Groet, Kevin
Hé Ab,
Is het inmiddels gelukt om de nieuwe decoders werkende te krijgen? Ik hoop het.
De oude decoders zijn in bruikleen en moeten retour gestuurd worden. Als het goed is heb je retourinformatie ontvangen bij het nieuw pakket dat je ontvangen hebt, zo niet hoor ik het graag en ga ik het voor je regelen.
Groet, Kevin
beste Kevin
Nee het is niet gelukt om alle twee de decorders werkend te krijgen.
1 nieuwe decoder werkend gekregen, voor in de huiskamer.
2 de nieuwe decoder lukte niet, daarbij de melding code 1
Ik heb de oude decoder maar weer geplaatst en die werk wel.
ik denk dat 1 van de oude decoder wel is afgemeld en de tweede niet.
Kevin bij alles wat ik van tele2 heb mogen ontvangen, er was geen handleiding bij.
Geen retourinformatie ontvangen bij het nieuwe pakket.
ik heb een retour doos ontvangen en al het geleende van Tele2, vandaag op de post gedaan.
In afwachting van een reactie;
Mvg Ab. Schreuder.
Hé Ab,
Dat is jammer, dan wil ik je graag verder helpen. Ik heb daarvoor de volgende gegevens van je nodig in een privébericht:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Ook heb ik dan even de MAC adressen nodig van de twee nieuwe decoders, deze staan onder/achterop op een sticker op de decoder.
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.
Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.
Groet, Kevin
Bedankt voor je privébericht Ab,
Ik heb de oude decoders uit het systeem gehaald en je zou nu de nieuwe decoder kunnen aansluiten zonder dat je de foutcode D1 weer krijgt. Als er nog meer vragen zijn hoor ik het graag!
Groet, Kevin
Beste Kevin.
Alles werkt perfect, bedankt voor je hulp en snelle reactie.
Kan ik de oude decoder met kabels op sturen naar Tele2?
Of krijg ik weer een retour doos van tel2 thuis gestuurd?
Kevin nogmaals bedankt en een fijn weekend.
met vriendelijke groet van een tevreden Tel2 klant.
Ab. Schreuder
Goed om te horen dat het werkt Ab!
Ik was n.a.v. je vorig bericht in de veronderstelling dat je de oude apparatuur al retour gestuurd had, dan heb ik je denk ik verkeerd begrepen. Ik zal je nu een extra retourdoos toesturen.
Groet, Kevin