beantwoord

twee oude decoders afmelden, twee nieuw decoders aanmelden

  • 18 maart 2020
  • 6 reacties
  • 196 x bekeken

Vandaag 18-03-2020 ging onze nieuwe verlenging van Tele2  in.

Het werd geen feestje,  aansluiting van nieuwe decoder in huiskamer prima.

Tweede nieuwe  decoder in slaapkamer aangesloten, werkt niet, kreeg een  melding ( D 1) .

1 van de oude decoder weer aan gesloten en die werkte wel.

beste Tele 2 medewerkers, wat kan en mag ik doen om de nieuwe decoder voor in de slaapkamer werken te krijgen.

Ik heb nu ook drie oude decoders  van Tele2 in mijn bezit, kan ik deze in leveren bij afvaldienst van onze gemeente?

Graag een reactie op bovenstaande, U mag mij bellen, telefoon nummer is bekend bij Tele2.

Mailen mag ook.

Met vriendelijke groet;

Ab. Schreuder

 

icon

Beste antwoord door Ab.Schreuder 20 maart 2020, 15:29

Beste Kevin.

Alles werkt perfect, bedankt voor je hulp en snelle reactie.

Kan ik de oude decoder met kabels op sturen naar Tele2?
Of krijg ik weer een retour doos van tel2 thuis gestuurd?
Kevin nogmaals bedankt en een fijn weekend.

met vriendelijke groet van een tevreden Tel2 klant.

Ab. Schreuder

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hé Ab,

Is het inmiddels gelukt om de nieuwe decoders werkende te krijgen? Ik hoop het.

De oude decoders zijn in bruikleen en moeten retour gestuurd worden. Als het goed is heb je retourinformatie ontvangen bij het nieuw pakket dat je ontvangen hebt, zo niet hoor ik het graag en ga ik het voor je regelen.

Groet, Kevin

Hé Ab,

Is het inmiddels gelukt om de nieuwe decoders werkende te krijgen? Ik hoop het.

De oude decoders zijn in bruikleen en moeten retour gestuurd worden. Als het goed is heb je retourinformatie ontvangen bij het nieuw pakket dat je ontvangen hebt, zo niet hoor ik het graag en ga ik het voor je regelen.

Groet, Kevin

beste Kevin

Nee het is niet gelukt om alle twee de decorders werkend te krijgen.

1 nieuwe  decoder werkend gekregen, voor in de huiskamer.

2 de nieuwe decoder lukte niet, daarbij de melding code 1

Ik heb de oude decoder maar weer geplaatst en die werk wel.

ik denk dat 1 van de oude decoder wel is afgemeld en de tweede niet.

Kevin bij alles wat ik van tele2 heb mogen ontvangen, er was geen handleiding bij.

Geen retourinformatie ontvangen bij het nieuwe pakket.

ik heb een retour doos  ontvangen en al het geleende van Tele2, vandaag op de post gedaan.

In afwachting van een reactie;

Mvg Ab. Schreuder.

 

Reputatie 5
Badge +2

Hé Ab,

Dat is jammer,  dan wil ik je graag verder helpen. Ik heb daarvoor de volgende gegevens van je nodig in een privébericht:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Ook heb ik dan even de MAC adressen nodig van de twee nieuwe decoders, deze staan onder/achterop op een sticker op de decoder.

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin

Reputatie 5
Badge +2

Bedankt voor je privébericht Ab,

Ik heb de oude decoders uit het systeem gehaald en je zou nu de nieuwe decoder kunnen aansluiten zonder dat je de foutcode D1 weer krijgt. Als er nog meer vragen zijn hoor ik het graag!

Groet, Kevin

Beste Kevin.

Alles werkt perfect, bedankt voor je hulp en snelle reactie.

Kan ik de oude decoder met kabels op sturen naar Tele2?
Of krijg ik weer een retour doos van tel2 thuis gestuurd?
Kevin nogmaals bedankt en een fijn weekend.

met vriendelijke groet van een tevreden Tel2 klant.

Ab. Schreuder

Reputatie 5
Badge +2

Goed om te horen dat het werkt Ab!

Ik was n.a.v. je vorig bericht in de veronderstelling dat je de oude apparatuur al retour gestuurd had, dan heb ik je denk ik verkeerd begrepen. Ik zal je nu een extra retourdoos toesturen.

Groet, Kevin