beantwoord

Week geen stabiel internet!

  • 2 March 2020
  • 7 reacties
  • 331 x bekeken

Goedemorgen,

 

Ik heb zeker anderhalf uur gebeld met de klantenservice en momenteel word ik er helemaal gek van. Sinds vrijdag 21 februari had ik twee dagen geen internet toen kwam het weer een dagje terug en sinds die zaterdag helemaal niet meer. Het DSL lampje op de modem knipperde.

Ik had een modem geleend van een vriend van mij en die deed het (DSL lampje bleef branden) Het heeft ongeveer twee dagen gewerkt tot vandaag en ligt het internet ook met die modem eruit.

 

Wat is er aan de hand? Ik wil gewoon normaal werkend internet thuis. Telefonisch worden er geen oplossingen geboden er wordt enkel aangegeven dat de ticket door is gezet naar d technische dienst en dan hoor ik een paar dagen niets meer.

icon

Beste antwoord door Hamza-12 9 March 2020, 12:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Ik heb al ruim twee weken last van een steeds wegvallende verbinding. Kpn monteur schijnt geweest te zijn ( niks gevonden) een externe monteur over de vloer gehad… kon ook niks bijzonders vinden. Toch maar een nieuwe modem achtergelaten…. ook dit heeft niet geholpen. Ik heb maar nieuwe kabels gekocht … helaas ook dit werkt niet. Zonder enige hoop wederom gebeld met Tele2 …. ik zou door een eigen monteur teruggebeld worden. Hopelijk binnenkort… heb mijn abonnement al opgezegd. Dit schiet gewoon niet op 😕

Reputatie 7
Badge +12

Als je hebt opgezegt, dan gaat het vanzelf tot een eind komen. Even uitzitten dus, verwacht geen wonderen meer...

Ik heb via de chat een nieuwe modem aangevraagd. Hoop dat dat uitkomst biedt.

Reputatie 5

Hé Hamza-12. Laat je weten of het nieuwe modem uitkomst geboden heeft?

@Nermin Jammer dat je last hebt van een wegvallende verbinding en daarom er voor gekozen hebt om op te zeggen. Als er nog iets is wat wij voor je kunnen doen laat het dan even weten in een nieuw topic zodat we je persoonlijke kunnen helpen.

Hé Hamza-12. Laat je weten of het nieuwe modem uitkomst geboden heeft?

@Nermin Jammer dat je last hebt van een wegvallende verbinding en daarom er voor gekozen hebt om op te zeggen. Als er nog iets is wat wij voor je kunnen doen laat het dan even weten in een nieuw topic zodat we je persoonlijke kunnen helpen.


Hoi Kevin,

 

Het lijkt beter te werken. Heb de modem gister avond ontvangen en meteen geïnstalleerd. Wil nog wachten tot morgen om zeker te weten of dat het probleem was.

Nieuwe modem was de oplossing!

Reputatie 5

Goed om te horen Hamza-12, fijn dat je een update gegeven hebt :)

Ik zal je topic nog even open laten staan mocht je nog vragen hebben.

Groet, Kevin