De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Hoi! 👋 Ik heb een vraag naar aanleiding van mijn nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra, welke ik gekocht heb vanwege de reclame van de geweldige camera die er in zou moeten zitten.De foto's die de telefoon maakt vallen me echter zó zwaar tegen!! Ik heb alle modussen al geprobeerd, in licht, donker, andere hoek etc. Niets maakt de kwaliteit beter. Ik maakte voorheen de meest prachtige foto's met mijn Samsung S20+, dus ging er eigenlijk van uit dat het alleen maar beter zou worden met deze nieuwe telefoon. Zijn er meer mensen met deze klacht? En voor de medewerkers van Tele2: ik heb deze telefoon aangeschaft bij een nieuw abbonement, is het mogelijk deze nog te ruilen aangezien hij zo zwaar tegen valt? Alvast bedankt voor jullie reactie! Groetjes Kimberly
Vorige week heb ik mijn Samsung Galaxy S22 ontvangen, alleen heb ik hier geen hardware factuur bijgekregen. Graag zou ik deze alsnog willen ontvangen, zodat ik zsm mijn Galaxy Buds kan claimen. Kan een moderator mij hiermee helpen? :-)
Hallo!Ik heb vanochtend mijn nieuwe galaxy S22+ ontvangen, maar heb vervolgens geen aankoopbewijs of factuur ontvangen. Deze zijn beide nodig voor het opvragen van de Galaxy buds via Samsung. Ik zou graag geholpen willen worden zodat ik alsnog mijn oortjes kan claimen.Alvast bedankt,Bjorn
In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt voor de waanzinnige Samsung Galaxy S22! Actuele levertijden Samsung Galaxy S22Topic laatst aangepast op 22-04-2022 15:25 uur. (Let op: laatste update via dit topic)Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd. Samsung promotieSamsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren. Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Wij doen er natuurlijk alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze regel is: bes
Hallo!Ik zou graag een aankoopbewijs ontvangen van mijn nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra voor het aanvragen van de earbuds pro. De pakbon wordt helaas niet door Samsung goedgekeurd en zij vragen specifiek om een aankoopbewijs. Graag zou ik hierbij worden geholpen, bij voorbaat dank! Met vriendelijke groet, Kimberly
Een redelijk nieuwe speler op de Nederlandse markt, maar wel meteen al met de zware jongens meedoen. Dat kan je niet van veel merken zeggen, maar OPPO doet het. OPPO opereert in verschillende prijsklassen, van de budget-georiënteerde telefoons tot de absolute flagships. Afgelopen week ben ik met de eindbaas van OPPO’s aanbod op stap geweest, de gloednieuwe Find X5 Pro. Gaat hij het de Galaxy S22’s en iPhone 13’s van deze wereld moeilijk maken? UnboxingEén onderdeel waar OPPO meteen al een streepje voor heeft op de concurrentie, is bij de inhoud van de doos. Momenteel is het een trend om minder en minder accessoires bij je telefoon te leveren. OPPO doet hier zeker niet aan mee.Als je de doos opent, vind je naast het toestel namelijk ook een USB-C kabel met een volvette 80 watt lader. OPPO claimt dat je het toestel binnen een half uur volledig opgeladen kan hebben hiermee. Dat zou natuurlijk niet lukken met je oude lader.Daarbij vind je ook een siliconen beschermhoes voor je Find X5. Dez
Hallo, Ik heb mijn s22+ al binnen ipv 8 weken wachten. Maar nu heb ik de hardware factuur nodig voor de earbuds promotie.Ik zag dat ik ws via de forum kan regelen. Wie kan mij helpen. Alvast dankGr Martine
Hoi,Ik heb een probleem, heb bij tele2 de Samsung s22+ pre-order maar heb geen aankoopbewijs gekregen of een factuur hiervan, en heb die nodig als ik bij Samsung die promotie wil claimen. Vroeg me af als jullie me hiermee kunnen helpen. Me bestelnummer is 69561551Alvast bedankt
Beste, Op 10 februari 00:01 hebben mijn ouders een voicemail ingesproken.Deze is toen naar mijn weten ook opgeslagen.Nu wilde ik de voicemail opnieuw beluisteren, maar krijg ik te horen dat ik geen opgeslagen voicemails heb. Voor mij is de emotionele waarde van dit bericht erg erg hoog. Ik hoop dat er iets mogelijk is om dat bericht terug te krijgen. Alvast dank voor de reactie en meedenken.
Beste medewerkers en leden van het Tele2 Forum. Ik heb recent mijn Samsung S 22 Ultra ontvangen,maar er zaten tot mijn teleurstelling geen Buds bij in de doos.Heb dus via de Samsung site een aanvraag gedaan om ze alsnog na registratie te kunnen bemachtigen,maar de foto's die ik maakte van het contract (enige wat ik heb) was niet voldoende.Samsung gaat niet akkoord met de foto's die ik maakte van het contract, en de sticker op de doos.Dus kan die Buds niet verkrijgen.Alleen een contract,en in de doos zit een delivery note.Dat is dus niet voldoende voor Samsung om die Buds te leveren en op te sturen.Dus wat ik nodig heb is de hardware note. Wat een gedoe is het toch. Waarom stopt Samsung nu niet meteen die Buds erbij in de doos.Net zoals vroeger,toen zaten die headsets er toch ook altijd bij…..Het is allemaal marketing. Groet,Ben
per wanneer kan ik mij mobiel verwachten
Ik ben mijn puk code kwijt en mijn abbonement is nog niet gekoppeld aan mijn account
Ik heb gezien dat sommige mensen konden zien hoelang de levering duurt aan de hand van hun bestel datum.. Waar kan ik dit doen, of kan iemand mij dit vertellen zodat ik daar rekening mee kan houden Mvg
Ik heb op 25/2 een Samsung Ultra 22 telefoon besteld en deze ontving ik al na twee werkdagen. Ik was verrast door de snelheid van levering. Wees niet verbaasd bij het openen van de telefoondoos dat het scherm van de telefoon een kras in het midden heeft. Ik heb gevraagd om deze te vervangen.Dit was niet mogelijk, dus ik stuurde het terug en moest een nieuwe telefoon bestellen, maar ik vroeg erom tegen een nieuwe prijs die duurder is dan de oude prijs, en nu wacht ik minstens een maand om de telefoon te ontvangen
In dit topic vind je alle informatie die je nodig hebt voor de waanzinnige Samsung Galaxy S22 Ultra! Actuele levertijden Samsung Galaxy S22 UltraTopic laatst aangepast op 22-04-2022 15:25 uur. (Let op: laatste update via dit topic)Let op! De besteldatum is een vanaf-datum, dus bereken vanaf jouw eigen besteldatum de verwachte levertijd. Samsung promotieSamsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren. Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Wij doen er natuurlijk alles aan om het toestel zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen. Onze
Woehoee! Samsung heeft weer een aantal nieuwe toptelefoons geïntroduceerd en we begrijpen dat je wellicht wat vragen hebt over jouw nieuwe toestel en de bestelling en levering ervan. We hebben in dit topic de meest gestelde vragen op een rijtje gezet, zodat je alle informatie gelijk bij de hand hebt. Hier vind je ook linkjes naar de levertijdentopics van de specifieke varianten. Informatie over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 UltraLevertijden Samsung Galaxy S22Levertijden Samsung Galaxy S22+Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra Samsung promotieSamsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren. Update 14-03-2022: Samsung zal de claimperiode van de Buds gaan verlengen tot en met 15 mei 2022. Hoe kan ik mijn Samsung bestellen?Vanaf 09-02-2021 kun je jouw Samsung heel eenvoudig en snel bestellen!► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (via laptop of computer), zodat je direct ku
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 Pro MaxNB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later bestel
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 ProNB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 mini! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 miniNB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb p
Goede morgen, Ik wil graag mijn abonnement verlengen met de Samsung S21 ultra. Deze kan ik niet vinden tussen het rijtje van Samsung telefoons.klopt dit?
Maybe someone can help.Samsung declined my request for promo earbuds.I have purchase s22 via Tele2.details: Je bestselling van 9-2-2022 met bestelnummer 69067988Samsung provide explanation that my purchase is not legit, invoice is missing. Documents, email I received from Tele2 and Delivery note I received with device, are not valid.Last time I also had the same problem and I at the end I did not get the gift. Now I need it because I released headset connector is missing :)
Ik heb laatst de Samsung S22 Ultra ontvangen, maar heb hier geen hardware factuur bij ontvangen. Ik heb er een nodig voor die promotie is er een manier om hem te krijgen.
Ik heb een telefoon besteld met termijnen ik wil niet kopen Ik heb 67 euro vooruit betaald, ik wil het annuleren
Heb via Tele2 mijn abo verlengt met de s22 ultra. Het enige wat ik heb ontvangen via email is de bevestiging. Helaas wordt dit door samsung (actie buds) niet geaccepteerd. Heb met ze gebeld en samsung wil een orderbevestiging! En deze heb ik dus niet ontvangen. Ik moet contact opnemen met Tele2 wat niet erg handig is als je niet kan bellen.Hoop dat ik (en andere) hier een passende oplossing voor vinden.Ik heb overigens elk jaar het zelfde probleem. S20+ en S21+ was hetzelfde probleem. Dat is uiteindelijk opgelost. Maar niet omdat Tele2 en Samsung het zo goed hadden geregeld.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.