Skip to main content

Hallo!

Ik heb vanochtend mijn nieuwe galaxy S22+ ontvangen, maar heb vervolgens geen aankoopbewijs of factuur ontvangen. Deze zijn beide nodig voor het opvragen van de Galaxy buds via Samsung. Ik zou graag geholpen willen worden zodat ik alsnog mijn oortjes kan claimen.

Alvast bedankt,

Bjorn

Hey Bjorn, allereerst welkom op onze Community en tof dat je ons hebt gevonden!

Thanks voor het doorsturen van je IMEI-nummer, type toestel, e-mailadres en ordernummer via privébericht. Ik heb je Hardware Factuur direct opgevraagd, dus ik verwacht dat je hem heel binnenkort in je mail ontvangt! Laat het me weten als je hem hebt ontvangen door hieronder op '’Reageer te klikken! 😎


Hey Bjorn, allereerst welkom op onze Community en tof dat je ons hebt gevonden!

Thanks voor het doorsturen van je IMEI-nummer, type toestel, e-mailadres en ordernummer via privébericht. Ik heb je Hardware Factuur direct opgevraagd, dus ik verwacht dat je hem heel binnenkort in je mail ontvangt! Laat het me weten als je hem hebt ontvangen door hieronder op '’Reageer te klikken! 😎

 

Hey Marciano,

Ik heb alles inderdaad goed ontvangen, heel erg bedankt!

Groetjes,

Bjorn


Super om te horen, Bjorn en geen dank!

Alvast heel veel plezier met je Galaxy Buds straks en ik wens je nog een hele fijne dag! 😄


Reageer