Skip to main content

Woehoee! Samsung heeft weer een aantal nieuwe toptelefoons geïntroduceerd en we begrijpen dat je wellicht wat vragen hebt over jouw nieuwe toestel en de bestelling en levering ervan. We hebben in dit topic de meest gestelde vragen op een rijtje gezet, zodat je alle informatie gelijk bij de hand hebt. Hier vind je ook linkjes naar de levertijdentopics van de specifieke varianten.

 


 

Informatie over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra

Levertijden Samsung Galaxy S22

Levertijden Samsung Galaxy S22+

Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

 

Samsung promotie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Update 14-03-2022: Samsung zal de claimperiode van de Buds gaan verlengen tot en met 15 mei 2022.

 

Hoe kan ik mijn Samsung bestellen?

Vanaf 09-02-2021 kun je jouw Samsung heel eenvoudig en snel bestellen!
► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen!

 

Hoe zit het met bestellen en leveren? 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.


We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik een Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra met een vervroegde verlenging bestellen?

Normaal kun je vanaf 4 maanden voor het einde van je contract verlengen. Maar als je telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we best dat je je abonnement eerder wilt verlengen. Ook dit is bij ons mogelijk en noemen wij een Early Renewal. Meer informatie hierover kan je opvragen bij de Klantenservice.

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Samsung eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een Samsung besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Mocht je na het lezen van al deze informatie nog vragen hebben, dan staan wij natuurlijk voor je klaar! Laat een reactie onder dit topic achter en wij helpen je zo snel mogelijk! 😊

Ik werd vanmorgen wakker en dacht "Vanaf vandaag wordt de Ultra uitgeleverd!😀". Wat een domper dit bericht. En hoe zit het nu met de airbuds? Die actie loopt tot 10 maart... Zonder mobiel geen aankoopbewijs = geen registratie mogelijk, dus geen airbuds? Wat een begin van de dag 😕


Ik word hier zo moe van en dat is nog zacht uitgedrukt, ik wed dat ik 11 maart weer een mail krijg met dat het langer duurt! Wat gaan jullie doen wanneer wij klanten geen gebruik meer kunnen maken van de promotie? Voortaan gewon van af het begin eerlijk zijn over de levertijd. 


Ik werd vanmorgen wakker en dacht "Vanaf vandaag wordt de Ultra uitgeleverd!😀". Wat een domper dit bericht. En hoe zit het nu met de airbuds? Die actie loopt tot 10 maart... Zonder mobiel geen aankoopbewijs = geen registratie mogelijk, dus geen airbuds? Wat een begin van de dag 😕

Ja dit vraag ik mij ook af, ben bang dat we tegen die tijd dat we telefoons krijgen de promotie afgelopen is. 


Begrijpelijk maar dit hadden jullie best eerder kunnen aangeven....


Gaat wel lekker.
Eerst geprobeerd een early renewal te regelen vanwege mijn s20 die ik heb laten vallen, dit was niet mogelijk dus een tweede abonnement aangeschaft om de telefoon zo snel mogelijk te verkrijgen en de galaxy buds er ook bij te krijgen. 
En dan te bedenken dat ik eerst het toestel via Samsung zelf wou aanschaffen.

Nu zit ik straks met 2 abonnementen en moet ik ook nog langer wachten op mijn toestel en hierdoor dus nog langer tegen mijn kapotte telefoon aankijken. Misschien was dit dan toch niet de beste keuze.

Ik ben niet boos wel een beetje teleurgesteld.

Meestal reageer ik gewoon niet maar nu moest ik toch even mijn ei kwijt.


Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! En ik ga er dan ook alles aan doen om jullie zo veel mogelijk duidelijkheid te geven. 

@Vani71, je hoeft je hier geen zorgen over te maken, om gebruik te mogen maken van deze actie moet je het toestel uiterlijk 10-3 hebben besteld. Het claimen van de buds daarentegen kan t/m 21-4 via deze pagina. Mochten de toestellen overhoop toch later komen, gaan wij er natuurlijk alles aan doen om dit bij Samsung aan te kaarten. Het gaat dus helemaal goedkomen! 

@Oumsmak  Voor jou geldt het bovenstaande natuurlijk ook, daarnaast wil ik je nog aangeven dat wij er alles aan doen om zo snel en transparant mogelijk met jullie te communiceren. 
 

@Owen-e, je kan ervanuit gaan dat wij dit ook gedaan hebben. Deze informatie is ook net pas bij ons bekend, zodra er natuurlijk nieuwe updates zijn delen wij dit met jullie!

 

@Jan de Vries, ik kan mij je gevoel heel goed voorstellen! Mocht je willen dat ik meekijk naar de mogelijkheden, wil je mij dan een DM sturen? Dan kijk ik met alle liefde met je mee! 


Dank voor je antwoord @Johrick van Tele2 .


Wilde verlengen maar nu is de eenmalige betaling 167,50 inplaats van 47,83 zoals op de site stond 4 dagen geleden?

Hoezo is het zoveel gestegen in 4 dagen?

 


Ik ben nog wel benieuwd hoe jullie aan de datum van 11 maart komen. Wordt dit door Samsung aangegeven of is dit natte vingerwerk?


Hoi allemaal, zojuist mijn toestel in handen gekregen. Normaal netjes door AMP indoor Post NL werd in m'n handen gedrukt geen controle geen handtekening netjes hé. Meteen klacht neergelegd meneer had zelf een krabbel gezet maar controle of ik wel degene was niets van dit maar goed. 

 

Voor claimen van de bies kan je screenshot maken van je preorder met alle bedragen erop. IMEI en serienummer en dat is voldoende. Heb de mijne inmiddels geclaimd. En voor degene die nog wachten hij is heel heel gaaf (groen) 

 

Gr Mark


Ik heb hem ook vandaag ontvangen. Nu lekker mee aan de slag


Eerste batch dus uitgeleverd hoe weet men wanneer men bij welke batch zit? Of moet ik nu een maand langer wachten omdat ik hem een week later besteld heb?


Hoi. Ik kreeg vanmorgen bericht dat ik een leverafspraak kon plannen.

Ik heb op 15 februari 2022 de rode  S22 ultra besteld.

Misschien heb je hier iets aan.

Groetjes.

 

 


Hoi. Ik kreeg vanmorgen bericht dat ik een leverafspraak kon plannen.

Ik heb op 15 februari 2022 de rode  S22 ultra besteld.

Misschien heb je hier iets aan.

Groetjes.

 

 

Helaas de groene en nu tot 7 weken nog extra wachten...


Er stond bij mij ook eind maart. Wie weet valt t mee.  Fingers crossed🤞🏻


Lekker tijdige communicatie, op de dag van verwachte levering; levering vertraagd, tot onbepaalde tijd 👍🏻. Handig dat pre-orderen...


Nu blijkt dat de telefoons later komen neem ik aan dat de actie tot na 21 april wordt verlengd?

 

 


Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! En ik ga er dan ook alles aan doen om jullie zo veel mogelijk duidelijkheid te geven. 

@Vani71, je hoeft je hier geen zorgen over te maken, om gebruik te mogen maken van deze actie moet je het toestel uiterlijk 10-3 hebben besteld. Het claimen van de buds daarentegen kan t/m 21-4 via deze pagina. Mochten de toestellen overhoop toch later komen, gaan wij er natuurlijk alles aan doen om dit bij Samsung aan te kaarten. Het gaat dus helemaal goedkomen! 

@Oumsmak  Voor jou geldt het bovenstaande natuurlijk ook, daarnaast wil ik je nog aangeven dat wij er alles aan doen om zo snel en transparant mogelijk met jullie te communiceren. 
 

@Owen-e, je kan ervanuit gaan dat wij dit ook gedaan hebben. Deze informatie is ook net pas bij ons bekend, zodra er natuurlijk nieuwe updates zijn delen wij dit met jullie!

 

@Jan de Vries, ik kan mij je gevoel heel goed voorstellen! Mocht je willen dat ik meekijk naar de mogelijkheden, wil je mij dan een DM sturen? Dan kijk ik met alle liefde met je mee! 

 

Dan mag je alvast beginnen met de earbuds te regelen. Want over 6 weken is de verval datum. En dat met een gemiddelde levertijd van 7-8 weken, ga ja dat niet redden.

 

Daarbij... waarom als ik een game pre-order krijg ik hem op de releasedatum. Maar als ik een telefoon pre-order moet ik 7 weken wachten?

Kopen jullie niet gewoon in wat er besteld word?


Nu blijkt dat de telefoons later komen neem ik aan dat de actie tot na 21 april wordt verlengd?

 

 

Of het bedrag wat de earbuds kosten. Koop ik ze zelf wel.


Cashback of gratis artikelen bij een telefoon zijn altijd fabrikant acties. Dus als je geld i.p.v. earbuds wilt zul je even Samsung moeten contacten.


Woehoee! Samsung heeft weer een aantal nieuwe toptelefoons geïntroduceerd en we begrijpen dat je wellicht wat vragen hebt over jouw nieuwe toestel en de bestelling en levering ervan. We hebben in dit topic de meest gestelde vragen op een rijtje gezet, zodat je alle informatie gelijk bij de hand hebt. Hier vind je ook linkjes naar de levertijdentopics van de specifieke varianten.

 

 

Informatie over Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra

Levertijden Samsung Galaxy S22

Levertijden Samsung Galaxy S22+

Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra

 

Samsung promotie

Samsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren.

 

Hoe kan ik mijn Samsung bestellen?

Vanaf 09-02-2021 kun je jouw Samsung heel eenvoudig en snel bestellen!
► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen!

 

Hoe zit het met bestellen en leveren? 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.


We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik een Samsung Galaxy S22 | S22+ | S22 Ultra met een vervroegde verlenging bestellen?

Normaal kun je vanaf 4 maanden voor het einde van je contract verlengen. Maar als je telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we best dat je je abonnement eerder wilt verlengen. Ook dit is bij ons mogelijk en noemen wij een Early Renewal. Meer informatie hierover kan je opvragen bij de Klantenservice.

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Samsung eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een Samsung besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt en jouw T-Mobile Extra punten komen te vervallen.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Mocht je na het lezen van al deze informatie nog vragen hebben, dan staan wij natuurlijk voor je klaar! Laat een reactie onder dit topic achter en wij helpen je zo snel mogelijk! 😊

Goedenmiddag, 

De afleverdatum van mijn bestelde Samsung S22 ultra is zonder aankondiging voor de 2e keer verzet.

Ik vertrek eind maart voor 6 weken naar Frankrijk om te werken.

Hoe gaan jullie de levering en de aanvraag voor de buds regelen?

Klanten komen in problemen door dit uitstel gedrag van Samsung.  Gezien de uitlever problematiek van de Fold is dit de 2e internationale blunder van Samsung!