beantwoord

Hardware factuur niet ontvangen bij de Samsung S22 Ultra

  • 15 March 2022
  • 3 reacties
  • 60 x bekeken

Beste medewerkers en leden van het Tele2 Forum.

 

Ik heb recent mijn Samsung S 22 Ultra ontvangen,maar er zaten tot mijn teleurstelling geen Buds bij in de doos.

Heb dus via de Samsung site een aanvraag gedaan om ze alsnog na registratie te kunnen bemachtigen,maar de foto's die ik maakte van het contract (enige wat ik heb) was niet voldoende.

Samsung gaat niet akkoord met de  foto's die ik maakte van het contract, en de sticker op de doos.Dus kan die Buds niet verkrijgen.

Alleen een contract,en in de doos zit een delivery note.

Dat is dus niet voldoende voor Samsung om die Buds te leveren en op te sturen.

Dus wat ik nodig heb is de hardware note.

 

Wat een gedoe is het toch. Waarom stopt Samsung nu niet meteen die Buds erbij in de doos.

Net zoals vroeger,toen zaten die headsets er toch ook altijd bij…..

Het is allemaal marketing.

 

Groet,Ben

 

icon

Beste antwoord door Materiaalman 15 March 2022, 12:52

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Je kunt tele2 (ook hier) om een factuur vragen, zij zorgen er dan voor dat je deze alsnog toegestuurd krijgt. Daarmee zou het wel moeten lukken.

Inderdaad omslachtig zo, maar dat is schijnbaar hoe het tegenwoordig gaat.

De factuur wordt (helaas) niet standaard meegeleverd, lees daarover meer hier.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Materiaalman, de gratis actieproducten worden (tegenwoordig) altijd achteraf door Samsung geleverd, maar geen zorgen! Goed dat je al hebt ontdekt dat je de hardware factuur nodig hebt om gebruik te kunnen maken van de actie en je bent hier op het juiste adres.

Stuur me even een DM met het IMEI-nummer, type toestel en je e-mailadres. Dan vraag ik hem direct voor je op. Mijn collega’s zijn altijd erg snel met het opsturen, dus ik verwacht dat je hem dan binnen no time ontvangt.

Laat je het ons hier in je topic weten als je hem hebt ontvangen? Dat horen we altijd graag! :smile:

Dankjewel Shilka en Marciano voor de hulp! :wink:

 

Ik heb in alle vroegte al telefonisch contact opgenomen via 1200,de klantenservice,en je collega zou het voor mij in orde maken,zodat ik die factuur ontvang.Het is doorgezet naar de betreffende afdeling.

Als ik hem ontvang zal ik het laten weten. Gebeurt er niets dan zal ik je alsnog een DM sturen.

 

Fijne dag,

Groet, Ben.

Reageer